Grappig die zat ik net te kijken omdat ik niet zeker meer wist of het het nummer was dat ik dacht dat het was maar ik zat dus goed, en ja ik vind het niet zoquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Moet kunnen, heb je Fear of the Dark een keer gehoord? Live is het echt een machtig nummer.
Ik zal hem niet aanraden naar 2,5L flessen over te stappenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met ravijnen niet, maar wel met lege bierflesjes tellen.
Ik vind ze een beetje saai. Ouwelullenrock. Into Temptation is wel mooi. Maar ik vind een ander bandje waar de beide Finns in hebben gezeten iets beterquote:
Knuffelmetalquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Fretwork het volgende:
Maiden is toch niet echt metal, meer power hard rock
Die plaatquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee keer Crowded House achter elkaar?
Into Temptation is hopelijk een van de twee.
Je hebt geluk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jup samen met Weather with youquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gewoon New Wave British Heavy Metal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Fretwork het volgende:
Maiden is toch niet echt metal, meer power hard rock
Ik weet niet hoe jij knuffelt, maar ik sla overquote:
En daarmeequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon New Wave British Heavy Metal.
Ja dat klopt natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon New Wave British Heavy Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |