Is daar iets mis mee dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Allemaal inteelt naar nieuwe generaties stemmers toch daar?
Ik vind Yellow Submarine leukerquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Dit is nog wel leuk voor een Beatlesnummer
Alweer de Kets en de Bietels na elkaar, jij moet een gelukkig mens zijnquote:
Pics van je nichtquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan.
Mijn vader zegt altijd: neef en nicht, dat vrijt licht.
Yellow Submarinequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ik vind Yellow Submarine leukerDie komt ook zo
Dat vind ik het minste nummer op hun beste plaat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ik vind Yellow Submarine leukerDie komt ook zo
Revolution 9quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef laxus13 het volgende:
Ik ken eigenlijk geen een slecht nummer van The Beatles
Oh wacht toch wel, Revolution 9
Nine, Nine, Nine..quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef laxus13 het volgende:
All You Need Is Love en Hello Goodbye kunnen écht niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef laxus13 het volgende:
Obladi Obladaquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef laxus13 het volgende:
Die vind ik best leukquote:
Hier ben ik het wel mee eens. Alhoewel ik in m'n latere jeugd toch meer naar de Stones ben overgeschakeld. Ten afschuwe van mijn oma die nog jeugdvriendjes was met Johnquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef Keselo het volgende:
Lekker hoor Beatles op Spotify, met allemaal recente remasters.
Stond die er maar in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aruba, jamaica, oh I wanna..
ow wacht.
Ah, is die er ook al uit?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rikki Don't Lose That Number had er in moeten blijven.
Staat er niet inquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aruba, jamaica, oh I wanna..
ow wacht.
Ja, helaas wel.quote:
Ik ontdek de Stones eigenlijk het laatste jaar pas.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Alhoewel ik in m'n latere jeugd toch meer naar de Stones ben overgeschakeld. Ten afschuwe van mijn oma die nog jeugdvriendjes was met John
Zie je, zelfs dat wisten ze catchy te maken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nine, Nine, Nine..
En bedankt hè, die blijft hangen
Wat eigenlijk al 40 jaar te laat isquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ontdek de Stones eigenlijk het laatste jaar pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |