Raspberry Beretquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ik vind Prince ook niet echt heel goed, alleen Purple Rain is een redelijk goed nummer maar de rest?
Allemaal inteelt naar nieuwe generaties stemmers toch daar?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef Keselo het volgende:
De mensen die hier op stemmen zijn toch bijna dood, komt goed mensen.
Omdat je ze samen met ons wil beluisteren!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit er ook redelijk doorheen, wil Top 2000 a Go Go nog kijken maar ik zie dat er te veel leuks wordt gedraaid de komende uren. Waarom ik die liedjes niet op Spotify draai weet ik niet.
ja klopt, ze hebben ook al een rijmelarijmgedichtje voor neuken inmiddels dus op zich zou het moeten kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl het nog vrij schone woorden voor het mannelijk geslacht zijn
Justin Bieber staat er met 2 nieuwe kutnummers inquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we het weer inruilen tegen Justin Bieber en One Direction
We nemen alle aGogo's op en kijken die in januari.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit er ook redelijk doorheen, wil Top 2000 a Go Go nog kijken maar ik zie dat er te veel leuks wordt gedraaid de komende uren. Waarom ik die liedjes niet op Spotify draai weet ik niet.
Over 20 jaar zijn we van dit soort muziek af idd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus dat probleem lost zich vanzelf op.
Is daar iets mis mee dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Allemaal inteelt naar nieuwe generaties stemmers toch daar?
Ik vind Yellow Submarine leukerquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Dit is nog wel leuk voor een Beatlesnummer
Alweer de Kets en de Bietels na elkaar, jij moet een gelukkig mens zijnquote:
Pics van je nichtquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan.
Mijn vader zegt altijd: neef en nicht, dat vrijt licht.
Yellow Submarinequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ik vind Yellow Submarine leukerDie komt ook zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |