SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Stomme TT, daarvoor komt de Gang nogThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Jet Bussemaker die de top 200 opende.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Arend oog kers.. misschien volgend jaar ook weer een keer op stemmen.. Heb ik in voorgaande jaren ook een paar keer gedaanZe smelten de kazen!![]()
Lou Gramm, ooit verkozen tot lelijkste zanger in de rock geloof ikWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Sorry die ken ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef Fretwork het volgende:
Stomme TT, daarvoor komt de Gang nog![]()
Soberso slecht met cijfersquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jet Bussemaker die de top 200 opende.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
dat was gisteren?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jet Bussemaker die de top 200 opende.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fijne van Toto hoorFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Jij snapt m.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
terechtquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lou Gramm, ooit verkozen tot lelijkste zanger in de rock geloof ik
Ze smelten de kazen!![]()
Zometeen pompen met de speakers dan, gooi de biet erin.quote:
Ik heb het bier en de bratwursten al klaar staan.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Mindere van Boston inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
Ik vind deze niet zo geweldig van Toto[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Te makke drums voor Totoquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
Ik vind deze niet zo geweldig van TotoThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
32618 toch?quote:
32168The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Komt voor de spreekwoordelijke bakker!quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zometeen pompen met de speakers dan, gooi de biet erin.
Ik heb het bier en de bratwursten al klaar staan.![]()
Met als afsluiter John Denverquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Als je hem hoort ken je hem welquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:47 schreef Stickertje het volgende:
1532 ken ik niet
Spider Murphy Gang
For you, there'll be no more crying.
Jawel, dat zei ik ook altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:47 schreef Stickertje het volgende:
1532 ken ik niet
Spider Murphy GangOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ah de plaat die Uccie niet kent volgens mij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Even marcheren, brbThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de plaat die Uccie niet kent volgens mij
of is dat die andere DEUTSCHE SCHALPLATTE?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
padum patsssssssssssssssssssssOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
GenußHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nee deze, ik vergeet ook hoe hij heet dus kon eerder niet opzoeken of hij erin stond.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
of is dat die andere DEUTSCHE SCHALPLATTE?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Genotsplaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
32168 iddThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hoeveel platen over hoeren staan er eigenlijk in de lijstWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rosi hat ein Telefon
Auch ich habe ihre nummer schonLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Leef je onder een steenquote:
Goedenavond allen
Tweede Kerstdag nam hier een verrassende wending doordat we last hadden van een gaslek in ons nieuwe huis. Gelukkig was het gevaar ervan volgens de deskundige relatief beperkt, maar je schrikt toch.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
2000quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel platen over hoeren staan er eigenlijk in de lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allen
Tweede Kerstdag nam hier een verrassende wending doordat we last hadden van een gaslek in ons nieuwe huis. Gelukkig was het gevaar ervan volgens de deskundige relatief beperkt, maar je schrikt toch.
Ik heb de honneurs voor je waargenomen tijdens er is toe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fredquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allen
Tweede Kerstdag nam hier een verrassende wending doordat we last hadden van een gaslek in ons nieuwe huis. Gelukkig was het gevaar ervan volgens de deskundige relatief beperkt, maar je schrikt toch.
Roxannequote:Op zaterdag 26 december 2015 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel platen over hoeren staan er eigenlijk in de lijst
Kronenburg Park
In ieder geval![]()
quote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ongemakkelijke timing om over een gaslek te beginnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allen
Tweede Kerstdag nam hier een verrassende wending doordat we last hadden van een gaslek in ons nieuwe huis. Gelukkig was het gevaar ervan volgens de deskundige relatief beperkt, maar je schrikt toch.![]()
Dat was schrikken. Alles opgelost nu?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allen
Tweede Kerstdag nam hier een verrassende wending doordat we last hadden van een gaslek in ons nieuwe huis. Gelukkig was het gevaar ervan volgens de deskundige relatief beperkt, maar je schrikt toch.![]()
En deze natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Roxanne
Kronenburg Park
In ieder gevalWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eentje minder dan vorig jaar, Hilton Barcelona is eruitquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel platen over hoeren staan er eigenlijk in de lijst
ach toen met die man van die autobahn net was het ongemakkelijker..quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ongemakkelijke timing om over een gaslek te beginnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mama - Genesisquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Roxanne
Kronenburg Park
In ieder gevalOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ohja.quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de honneurs voor je waargenomen tijdens er is toe.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
CSI
Niemendalletje van The Who[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blue Holly hoor ik altijd
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn zolderkamer is bekleed met aluminium folie zodat niemand mijn gedachtes kan lezen nadeel is wel dat ik geen ontvangst meer heb op de radioquote:Ze smelten de kazen!![]()
hee psst?
verdorie er zit 1 in mn oor te pssst-en!
Maar gelukkig... whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee are joe werd al gevraagdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kronenburg Park gaat over hoeren?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Roxanne
Kronenburg Park
In ieder geval
Maandag komt de definitieve oplossing, dus even een dagje zonder gasstel, dat moet nog wel lukken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat was schrikken. Alles opgelost nu?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ga die wereld uit...quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kronenburg Park gaat over hoeren?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, moet wel eerst door de vertaalmachine iddquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kronenburg Park gaat over hoeren?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
hoofdkraan dicht gedraaid?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allen
Tweede Kerstdag nam hier een verrassende wending doordat we last hadden van een gaslek in ons nieuwe huis. Gelukkig was het gevaar ervan volgens de deskundige relatief beperkt, maar je schrikt toch.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
oh die zanger van dat pokemonlied heeft ook een blauwe maandag gezongen in BST... maar dat kan iedereen overkomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het was post 45, dus vanaf dat moment kon hetquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ongemakkelijke timing om over een gaslek te beginnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wat is hier nou goed aan? Ik kan Duitse muziek best waarderen, Van de Maffay tot Rammstein, maar het vorige nummer echt nietquote:![]()
Dat mag natuurlijk, ik vind het een topnummertjequote:Op zaterdag 26 december 2015 20:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Wat is hier nou goed aan? Ik kan Duitse muziek best waarderen, Van de Maffay tot Rammstein, maar het vorige nummer echt niet
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
en ook nog topic 45quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was post 45, dus vanaf dat moment kon het[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heel goedquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
John DenvergodHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
John Denver![]()
Waanzinnige artiest vind ik dat
kom maar op.........Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
YEEEEHAAAAWWWWWWWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:56 schreef Stickertje het volgende:
Krijg ineens zin om cotton eye joe te luisteren![]()
Annie's songquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:55 schreef laxus13 het volgende:
John Denver![]()
Waanzinnige artiest vind ik dat
Leaving on a Jet plane(hoe wrang ook)
Hee, Yeehaaaw, dat is toch die huisdierenfototrut? Doet die ook mee?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Is John Denver?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beide prachtig jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Annie's song
Perhaps Lovequote:Op zaterdag 26 december 2015 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Annie's song
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Redneck shit. Ik vind dit een regelrechte flopsjow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met dingesquote:
Placenta Domenicaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ohja diequote:
Het eerste nummer ooit gedraaid in de top 2000 trouwens
Ik ben anders erg blij dat ik er GEEN ben
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
ET op NET 5
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik krijg een hoge bloeddruk van die ingesproken berichten.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lijkt me zwaar op de maag liggen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Is al af toch.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ha, dat kon ik net wel even gebruiken. Ik ben een stuk vrolijker dan 4 minuten geleden.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Weer Borsatoaids komend uur en Nielson en een zeiknummer van RobbieLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
1529 The Jean Genie David Bowie
1528 Dance The Night Away The Mavericks
1527 The Wrong Direction Passenger
1526 Stars Simply Red
1525 Waarom Fluister Ik Je Naam Nog Benny Neyman
1524 Little Red Rooster The Rolling Stones
1523 Laat Me Alleen Rita Hovink
1522 Hoe Nielson & Miss Montreal
1521 Beast Of Burden The Rolling Stones
1520 Torn Natalie Imbruglia
1519 Two Tribes Frankie Goes To Hollywood
1518 Daughter Pearl Jam
1517 Wereld Zonder Jou Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis
1516 She's The One Robbie Williams![]()
Starless was toch wel veruit het minste nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
1 van de 2 nummers die bij de laatste 500 stond toen die er nog steeds in staat. De andere stond toen op 1999quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:58 schreef laxus13 het volgende:
Het eerste nummer ooit gedraaid in de top 2000 trouwens
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh kan zijn. Zag net een tv gids.quote:
Ik zit al sinds vanmorgen te gamen met NPO2 aan of achter mijn notebook met NPO2 aan
Het origineel van..quote:
Michael Buble niet gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Starless was toch wel veruit het minste nummer
Dat is wel echt jouw guilty pleasure hè.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Was een verademing daarnaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh ja, dan gaat mijn moeder weer huilen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel echt jouw guilty pleasure hè.![]()
Met redes die ik hier niet durf te typen![]()
doe eens een pogingquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ah Blockbuster
oh wacht[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu willen we het weten natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Ik vind het stiekem ook wel een leuke plaat hoor... Maar de rest? xDquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe eens gekquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nekquote:
Bowiegod
euh......... nee dat had ik ook niet durven posten idd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nekOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wij weten nu wel genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nekDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Doe toch maar niet posten StickertjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nek![]()
![]()
![]()
![]()
En die oom was Benny Neyman?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nek![]()
WTF did I just read...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nekThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Oh ik dacht dat het een gênant verhaal ging wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nek
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nek
Ik zou je willen ringen..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Topshow.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja als die tante de lul van oom rond dr nek had gehad ofzo...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een gênant verhaal ging wordenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Iets met op zn Grieks op de Akropolis ofso, jammer ditquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een gênant verhaal ging worden
Blij dat ik het niet gedaan hebquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh......... nee dat had ik ook niet durven posten idd.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als die tante de lul van oom rond dr nek had gehad ofzo...
Lol.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor mij is het een iets andere reden, het doet me altijd denken aan me ex vriendin die dit jaar 6 jaar gelee overleden, en de problemen die ik daarna heb gekregen...![]()
Kun je het niet even op youtube zetten anders?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het staat allemaal op videoband ook nog![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het staat allemaal op videoband ook nogleuk om af te spelen op alle toekomstige feestjes.
Haha, awesome. Die oom heeft niet toevallig een chanteerbare hoge functie ergens?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het staat allemaal op videoband ook nogThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Maak er maar vast kopieën vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het staat allemaal op videoband ook nog
Ik moet bij dat liedje altijd denken aan Benny Neyman.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
That got dark pretty quickly.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Lol.
Voor mij is het een iets andere reden, het doet me altijd denken aan me ex vriendin die dit jaar 6 jaar gelee overleden, en de problemen die ik daarna heb gekregen...![]()
Ik na de post van Stickertje, nooooooit meer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet bij dat liedje altijd denken aan Benny Neyman.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat hoor ik altijd in Nena met Kim Wilde, Anuytimeplacewheredingensquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als die tante de lul van oom rond dr nek had gehad ofzo...
"Wrap your penis round my neck"
Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee.. Doodquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, awesome. Die oom heeft niet toevallig een chanteerbare hoge functie ergens?
Nu niet meet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, awesome. Die oom heeft niet toevallig een chanteerbare hoge functie ergens?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Sommigen van jullie zijn best wel raar, weten jullie dat?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Idd, ik vermoed dat ik zo mezelf moet inhouden om niet met de pimmel uit de broek de wc-mat om te hangen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik na de post van Stickertje, nooooooit meer.
Bedankt he...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Tijdens toekomstige versies van de T2000 of zo...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]leuk om af te spelen op alle toekomstige feestjes.
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd in Nena met Kim Wilde, Anuytimeplacewheredingens
"Wrap your penis round my neck"
![]()
En die kan ik ook niet meer gewoon horenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niveautje Mull of Kintyre[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1529 The Jean Genie David Bowie
1528 Dance The Night Away The Mavericks
1527 The Wrong Direction Passenger
1526 Stars Simply Red
1525 Waarom Fluister Ik Je Naam Nog Benny Neyman
1524 Little Red Rooster The Rolling Stones
1523 Laat Me Alleen Rita Hovink
1522 Hoe Nielson & Miss Montreal
1521 Beast Of Burden The Rolling Stones
1520 Torn Natalie Imbruglia
1519 Two Tribes Frankie Goes To Hollywood
1518 Daughter Pearl Jam
1517 Wereld Zonder Jou Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis
1516 She's The One Robbie Williams![]()
![]()
Nee jij bent leuk op 2e Kerstdagquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sommigen van jullie zijn best wel raar, weten jullie dat?
YAY!
Mavericks![]()
![]()
Blijkbaar moet er ook een filmpje van gemaakt worden....just saying.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Idd, ik vermoed dat ik zo mezelf moet inhouden om niet met de pimmel uit de broek de wc-mat om te hangen.
Bedankt he...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat is helaas Sometimes it snows in April van Prince voor mij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Lol.
Voor mij is het een iets andere reden, het doet me altijd denken aan me ex vriendin die dit jaar 6 jaar gelee overleden, en de problemen die ik daarna heb gekregen...
Was een favoriet van mijn vriendin en mij. Ze stierf eind 1986, 18 jaar. Heeft Prince 2x live gezien in augustus 86.Beatus vir qui suffert tentationem.
Heerlijke Roy Orbison pasticheWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nu doe jij zelfs bij 99 luftballons een wcmat om je nek zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
En die kan ik ook niet meer gewoon horenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat straaltje ook echtquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Berkery het volgende:
Van dit nummer moet ik altijd
[ afbeelding ]
Dan liever Benny![]()
![]()
Gelukkig is dit wel een one hit wonder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb geen groothoeklens, helaas... Zou de actie geen recht doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar moet er ook een filmpje van gemaakt worden....just saying.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Past goed bij de router op mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu doe jij zelfs bij 99 luftballons een wcmat om je nek zeker?
Ik heb een 12mm, moet dat lukken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb geen groothoeklens, helaas... Zou de actie geen recht doenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nou jongens zo slecht is dit toch niet
Lekker vrolijk
Niet mijn zanger die OrbinsonBeatus vir qui suffert tentationem.
en Hugo in de koelkastquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Past goed bij de router op mijn hoofdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
Je moet toch wel een enorme zure lul zijn om dit niet leuk te vindenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb nooit geweten of ik dit nou een kutnummer of een leuk nummer moet vinden.. Het is zo;n middelmatig nummer dat het een beetje in het midden blijft hangen.. Niet geweldig en niet slechtZe smelten de kazen!![]()
quote:![]()
Nee ik heb een naamloze Chinees in mijn vriezer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Daar heb je niet eens een groothoeklens voor nodig.quote:
O wacht.Un dann rettet kein Kavallerie,
of hem gewoon uit je broek halen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet toch wel een enorme zure lul zijn om dit niet leuk te vindenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Sommige ooms zouden hem al uit de broek hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet toch wel een enorme zure lul zijn om dit niet leuk te vinden
Het is een beetje Will and the People 10 jaar eerder... en dan vind ik Lion in the Morning Sun nog leuker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet toch wel een enorme zure lul zijn om dit niet leuk te vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ook altijd lekker....quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nee ik heb een naamloze Chinees in mijn vriezer.
Maar Hugo blijft lekkerder.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jongens, loop nou niet zo te eikelen...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Valt over het algemeen best meequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet toch wel een enorme zure lul zijn om dit niet leuk te vinden![]()
quote:ah, dit wordt de running gag dit jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sommige ooms zouden hem al uit de broek hebben[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee dat is Hugo al.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
ah, dit wordt de running gag dit jaar.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ach we begonnen gisteren al met naakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
ah, dit wordt de running gag dit jaar.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Was Hugo niet SR?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja muziek kan een hoop met je doen. Heb toen bij het regelen van de begrafenis nog ruzie gehad met haar ouders omdat ik er voor gezorgd had dat er in het midden van de dienst en bij het wegbrengen van de kist Rammstein werd opgezet. Haar ouders wisten alleen niet dat Ohne Dich en Klavier 2 rustige ballads zijn. En met name Ohne Dich mijn gevoel heel erg over kon brengen. Nu was Rammstein ook haar favo band hoor mjaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is helaas Sometimes it snows in April van Prince voor mij.
Was een favoriet van mijn vriendin en mij. Ze stierf eind 1986, 18 jaar. Heeft Prince 2x live gezien in augustus 86.![]()
Wat SR is moet SR blijven.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het eerste.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb nooit geweten of ik dit nou een kutnummer of een leuk nummer moet vinden.. Het is zo;n middelmatig nummer dat het een beetje in het midden blijft hangen.. Niet geweldig en niet slechtBeatus vir qui suffert tentationem.
Wie de fuck is Hugo?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Runnig gag of the year maakt toch niet uit in elk topic?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hopelijk gaat het met deze plaat de verkeerde kant op in de top[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wijn?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zag een running gag in dat gifje van BerkeryWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
oh jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.
Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:quote:
Ik heb Hugo al een maand open in de koelkast zou die nog goed zijn?
ofzoiets.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Skyradio2000Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Is Passenger?
Ja ik zie ook niet een meerwaarde voor dit nummer in de lijst
Ah, de zingende handpopWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als deze is gestegen was dat de 'Wrong Direction'[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Thanks!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:
ofzoiets.
Mensen die wijn langer dan 3 uur bewaen
Plek bezet houden voor DragonBall Z.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik zie ook niet een meerwaarde voor dit nummer in de lijstOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh erg goede nummers jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:12 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ja muziek kan een hoop met je doen. Heb toen bij het regelen van de begrafenis nog ruzie gehad met haar ouders omdat ik er voor gezorgd had dat er in het midden van de dienst en bij het wegbrengen van de kist Rammstein werd opgezet. Haar ouders wisten alleen niet dat Ohne Dich en Klavier 2 rustige ballads zijn. En met name Ohne Dich mijn gevoel heel erg over kon brengen. Nu was Rammstein ook haar favo band hoor mjaNa Prince van 1982 tot 200 nog wat ben ik in 1990 ook richting Metallica gegaan en de "gothic" bands. Rammstein kwam door ook bij
Ohne Dich. Errug goed <3Beatus vir qui suffert tentationem.
kloptquote:en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:
ofzoiets.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zwarte Piet dus?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.Un dann rettet kein Kavallerie,
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
[..]
en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....
-483quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze is gestegen was dat de 'Wrong Direction'Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat was echt een god. Vooral zijn avontuurtje in Postel was erg sterk.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
[..]
en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....
het schijnt dat je van restjes wijn nog een heel lekker gerecht kan maken....... dat je je afvraagt.... hoe krijg je in vredesnaam restjes wijn??quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks!
Mensen die wijn langer dan 3 uur bewaenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Speaking of Wrong Direction, staan die er eigenlijk in?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze is gestegen was dat de 'Wrong Direction'Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kan genoeg prima dingen opnoemen maar die staan niet in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iron Skyquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...
Volgens mij wel ja, net als Justin Bierbuikquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speaking of Wrong Direction, staan die er eigenlijk in?
En ze moeten een leeftijdsgrens instellen, dat niemand meer kan stemmen die jonger is dan 18 jaarquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...Ze smelten de kazen!![]()
Er is toch best goede muziek gemaakt de laatste 5 jaar. Mag ik dan bij jou bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...__________
![]()
Ik vino dit veels te grappigquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt dat je van restjes wijn nog een heel lekker gerecht kan maken....... dat je je afvraagt.... hoe krijg je in vredesnaam restjes wijn??The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ze moeten van vrouwen het stemrecht afnemen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik geloof dat Andre van Duijn ook lachwekkend is... Ik zit te gniffelen om dit topic terwijl er 1 nog harder lacht om Andre.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, net als Justin Bierbuik![]()
![]()
Er is zat goede muziek gemaakt de afgelopen 5 jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...
Alleen ... ja... met hoe het nu kan maak je een scriptje, voert het een 1000x uit en voila je staat in de top 2000 met een nummer.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik heb nooit alcohol in huis, maar ik heb echt een reputatie bij mijn vriendenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt dat je van restjes wijn nog een heel lekker gerecht kan maken....... dat je je afvraagt.... hoe krijg je in vredesnaam restjes wijn??
Mwa haar ouders kwamen na de dienst naar me toe. En zeiden gelijk "Oh ik wist niet dat Rammstein ook rustige nummers had, dit waren wel heel mooie liedjes" En nu zijn ze ook gek van Rammstein xDquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh erg goede nummers jaNa Prince van 1982 tot 200 nog wat ben ik in 1990 ook richting Metallica gegaan en de "gothic" bands. Rammstein kwam door ook bij
Ohne Dich. Errug goed <3![]()
Sterker nog, ik denk dat we beter af zijn als vrouwen mogen stemmen voor de politiek en mannen voor de top2000quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten van vrouwen het stemrecht afnemen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten van vrouwen het stemrecht afnemen.
Die zit ook standaard onder Ctrl-V hè?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten van vrouwen het stemrecht afnemen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat we beter af zijn als vrouwen mogen stemmen voor de politiek en mannen voor de top2000Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heerlijk...nog iets waar ik niet over hoef na te denken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die met dat roze haar is teut
Stars, die ken ik hebben van Simpel Rood[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Alle nummers van Simply Red klinken hetzelfde.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
jahoor, lekker deuntjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ga me even naar huis verplaatsen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mutter <3quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Mwa haar ouders kwamen na de dienst naar me toe. En zeiden gelijk "Oh ik wist niet dat Rammstein ook rustige nummers had, dit waren wel heel mooie liedjes" En nu zijn ze ook gek van Rammstein xD
Seeman <3Beatus vir qui suffert tentationem.
Dit was de zanger van The FacesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je kan horen dat het door een zielloze ginger gezongen wordt, hun muziek is ook vrij zielloosZe smelten de kazen!![]()
Ook prachtnummers, wat ik ook een heerlijk nummer vind is Spieluhr en de piano versie van Mein Herz Brennt uit pak um beet 2012quote:![]()
The Faeces bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was de zanger van The Faces![]()
De eerste keer dat ik Seeman hoorde, was wel een wtf-moment hoorquote:
aan het eindequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, die echte. Niet meegekregen destijds?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Blij dat ik geen broek aan heb!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rot Steward?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was de zanger van The Faces[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Benny
Waarom fluister ik je naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam nog.............Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bij dit liedje moet ik denken aan een feest met een videoband.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Speciaal voor Stickertje
Waarom fluister ik je naaaaam nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik haal alvast die wcmat uit mn broekWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eerste keer dat ik XxX keek en rammstein langs kwam met Feuerfrei had ik kippevel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ook prachtnummers, wat ik ook een heerlijk nummer vind is Spieluhr en de piano versie van Mein Herz Brennt uit pak um beet 2012Beatus vir qui suffert tentationem.
Nee, vertelquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, die echte. Niet meegekregen destijds?![]()
Hoe de fuck haal je hierbij de pielemuis uit de broek?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
ik las eerst wombat..... toen sticker dat vertelde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
Nou heb ik een lul en een wc mat in mijn gedachten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
Nou heb ik een lul en een wc mat in mijn gedachten.nu weet je precies wat ik elke keer doormaak als ik dit nummer hoor
Story of my life.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
Nou heb ik een lul en een wc mat in mijn gedachten.![]()
Reunietour paar jaar geleden met Hucknall op zangquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bier.. heel veel bierquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef Fretwork het volgende:
Hoe de fuck haal je hierbij de pielemuis uit de broek?
en waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |