Thanks!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:
Ik heb Hugo al een maand open in de koelkast zou die nog goed zijn?
ofzoiets.
Plek bezet houden voor DragonBall Z.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik zie ook niet een meerwaarde voor dit nummer in de lijst
Oh erg goede nummers jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:12 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ja muziek kan een hoop met je doen. Heb toen bij het regelen van de begrafenis nog ruzie gehad met haar ouders omdat ik er voor gezorgd had dat er in het midden van de dienst en bij het wegbrengen van de kist Rammstein werd opgezet. Haar ouders wisten alleen niet dat Ohne Dich en Klavier 2 rustige ballads zijn. En met name Ohne Dich mijn gevoel heel erg over kon brengen. Nu was Rammstein ook haar favo band hoor mja
kloptquote:
en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:
Ik heb Hugo al een maand open in de koelkast zou die nog goed zijn?
ofzoiets.
Zwarte Piet dus?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
[..]
en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....
-483quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze is gestegen was dat de 'Wrong Direction'
Dat was echt een god. Vooral zijn avontuurtje in Postel was erg sterk.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
[..]
en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....
het schijnt dat je van restjes wijn nog een heel lekker gerecht kan maken....... dat je je afvraagt.... hoe krijg je in vredesnaam restjes wijn??quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks!
Mensen die wijn langer dan 3 uur bewaen
Speaking of Wrong Direction, staan die er eigenlijk in?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze is gestegen was dat de 'Wrong Direction'
Kan genoeg prima dingen opnoemen maar die staan niet in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...
Iron Skyquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...
Volgens mij wel ja, net als Justin Bierbuikquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speaking of Wrong Direction, staan die er eigenlijk in?
En ze moeten een leeftijdsgrens instellen, dat niemand meer kan stemmen die jonger is dan 18 jaarquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Er is toch best goede muziek gemaakt de laatste 5 jaar. Mag ik dan bij jou bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ik vino dit veels te grappigquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt dat je van restjes wijn nog een heel lekker gerecht kan maken....... dat je je afvraagt.... hoe krijg je in vredesnaam restjes wijn??
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, net als Justin Bierbuik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |