Valt over het algemeen best meequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet toch wel een enorme zure lul zijn om dit niet leuk te vinden

quote:
ah, dit wordt de running gag dit jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sommige ooms zouden hem al uit de broek hebben

Nee dat is Hugo al.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
ah, dit wordt de running gag dit jaar.

Ach we begonnen gisteren al met naakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
ah, dit wordt de running gag dit jaar.

Was Hugo niet SR?quote:

Ja muziek kan een hoop met je doen. Heb toen bij het regelen van de begrafenis nog ruzie gehad met haar ouders omdat ik er voor gezorgd had dat er in het midden van de dienst en bij het wegbrengen van de kist Rammstein werd opgezet. Haar ouders wisten alleen niet dat Ohne Dich en Klavier 2 rustige ballads zijn. En met name Ohne Dich mijn gevoel heel erg over kon brengen. Nu was Rammstein ook haar favo band hoor mjaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is helaas Sometimes it snows in April van Prince voor mij.
Was een favoriet van mijn vriendin en mij. Ze stierf eind 1986, 18 jaar. Heeft Prince 2x live gezien in augustus 86.

Wat SR is moet SR blijven.quote:

Het eerste.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb nooit geweten of ik dit nou een kutnummer of een leuk nummer moet vinden.. Het is zo;n middelmatig nummer dat het een beetje in het midden blijft hangen.. Niet geweldig en niet slecht

Runnig gag of the year maakt toch niet uit in elk topic?quote:

Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.quote:

Wijn?quote:

oh jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.

Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |