Iets met op zn Grieks op de Akropolis ofso, jammer ditquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een gênant verhaal ging worden

Blij dat ik het niet gedaan hebquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh......... nee dat had ik ook niet durven posten idd.

quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als die tante de lul van oom rond dr nek had gehad ofzo...

Lol.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nek

Kun je het niet even op youtube zetten anders?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het staat allemaal op videoband ook nog

quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
 leuk om af te spelen op alle toekomstige feestjes.
 leuk om af te spelen op alle toekomstige feestjes.

Haha, awesome. Die oom heeft niet toevallig een chanteerbare hoge functie ergens?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]

Maak er maar vast kopieën vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]

That got dark pretty quickly.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Lol.
Voor mij is het een iets andere reden, het doet me altijd denken aan me ex vriendin die dit jaar 6 jaar gelee overleden, en de problemen die ik daarna heb gekregen...

Ik na de post van Stickertje, nooooooit meer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet bij dat liedje altijd denken aan Benny Neyman.

Dat hoor ik altijd in Nena met Kim Wilde, Anuytimeplacewheredingensquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als die tante de lul van oom rond dr nek had gehad ofzo...

Nee.. Doodquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, awesome. Die oom heeft niet toevallig een chanteerbare hoge functie ergens?

Nu niet meet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, awesome. Die oom heeft niet toevallig een chanteerbare hoge functie ergens?

Idd, ik vermoed dat ik zo mezelf moet inhouden om niet met de pimmel uit de broek de wc-mat om te hangen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik na de post van Stickertje, nooooooit meer.

Tijdens toekomstige versies van de T2000 of zo...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]leuk om af te spelen op alle toekomstige feestjes.

quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd in Nena met Kim Wilde, Anuytimeplacewheredingens
"Wrap your penis round my neck"

Nee jij bent leuk op 2e Kerstdagquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sommigen van jullie zijn best wel raar, weten jullie dat?

Blijkbaar moet er ook een filmpje van gemaakt worden....just saying.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Idd, ik vermoed dat ik zo mezelf moet inhouden om niet met de pimmel uit de broek de wc-mat om te hangen.
Bedankt he...

Dat is helaas Sometimes it snows in April van Prince voor mij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Lol.
Voor mij is het een iets andere reden, het doet me altijd denken aan me ex vriendin die dit jaar 6 jaar gelee overleden, en de problemen die ik daarna heb gekregen...

nu doe jij zelfs bij 99 luftballons een wcmat om je nek zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
En die kan ik ook niet meer gewoon horen

Dat straaltje ook echtquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Berkery het volgende:
Van dit nummer moet ik altijd
[ afbeelding ]
Dan liever Benny

Heb geen groothoeklens, helaas... Zou de actie geen recht doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar moet er ook een filmpje van gemaakt worden....just saying.

Past goed bij de router op mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu doe jij zelfs bij 99 luftballons een wcmat om je nek zeker?

Ik heb een 12mm, moet dat lukken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb geen groothoeklens, helaas... Zou de actie geen recht doen

en Hugo in de koelkastquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Past goed bij de router op mijn hoofd

quote:

quote:

Daar heb je niet eens een groothoeklens voor nodig.quote:

of hem gewoon uit je broek halen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet toch wel een enorme zure lul zijn om dit niet leuk te vinden

Sommige ooms zouden hem al uit de broek hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Het is een beetje Will and the People 10 jaar eerder... en dan vind ik Lion in the Morning Sun nog leuker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

ook altijd lekker....quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb een naamloze Chinees in mijn vriezer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |