Dat is wel echt jouw guilty pleasure hè.quote:
Was een verademing daarnaquote:
Oh ja, dan gaat mijn moeder weer huilen.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel echt jouw guilty pleasure hè.
doe eens een pogingquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Met redes die ik hier niet durf te typen![]()
Nu willen we het weten natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Ik vind het stiekem ook wel een leuke plaat hoor... Maar de rest? xDquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Doe eens gekquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nekquote:
euh......... nee dat had ik ook niet durven posten idd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nek
Wij weten nu wel genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Feest toen mijn oma 50 jaar werd, werd da lied vooral gezongen.. Eindigde met een oom die zijn lul uit zijn broek trok en een tante die eindigde met een wcmat om haar nek
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En die oom was Benny Neyman?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
WTF did I just read...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een gênant verhaal ging wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou je willen ringen..quote:
Topshow.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja als die tante de lul van oom rond dr nek had gehad ofzo...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een gênant verhaal ging worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |