Valt over het algemeen best meequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet toch wel een enorme zure lul zijn om dit niet leuk te vinden

quote:
ah, dit wordt de running gag dit jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sommige ooms zouden hem al uit de broek hebben

Nee dat is Hugo al.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
ah, dit wordt de running gag dit jaar.

Ach we begonnen gisteren al met naakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
ah, dit wordt de running gag dit jaar.

Was Hugo niet SR?quote:

Ja muziek kan een hoop met je doen. Heb toen bij het regelen van de begrafenis nog ruzie gehad met haar ouders omdat ik er voor gezorgd had dat er in het midden van de dienst en bij het wegbrengen van de kist Rammstein werd opgezet. Haar ouders wisten alleen niet dat Ohne Dich en Klavier 2 rustige ballads zijn. En met name Ohne Dich mijn gevoel heel erg over kon brengen. Nu was Rammstein ook haar favo band hoor mjaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is helaas Sometimes it snows in April van Prince voor mij.
Was een favoriet van mijn vriendin en mij. Ze stierf eind 1986, 18 jaar. Heeft Prince 2x live gezien in augustus 86.

Wat SR is moet SR blijven.quote:

Het eerste.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb nooit geweten of ik dit nou een kutnummer of een leuk nummer moet vinden.. Het is zo;n middelmatig nummer dat het een beetje in het midden blijft hangen.. Niet geweldig en niet slecht

Runnig gag of the year maakt toch niet uit in elk topic?quote:

Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.quote:

Wijn?quote:

oh jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.

Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Thanks!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:
Ik heb Hugo al een maand open in de koelkast zou die nog goed zijn?
ofzoiets.

Plek bezet houden voor DragonBall Z.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik zie ook niet een meerwaarde voor dit nummer in de lijst

Oh erg goede nummers jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:12 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ja muziek kan een hoop met je doen. Heb toen bij het regelen van de begrafenis nog ruzie gehad met haar ouders omdat ik er voor gezorgd had dat er in het midden van de dienst en bij het wegbrengen van de kist Rammstein werd opgezet. Haar ouders wisten alleen niet dat Ohne Dich en Klavier 2 rustige ballads zijn. En met name Ohne Dich mijn gevoel heel erg over kon brengen. Nu was Rammstein ook haar favo band hoor mja
 Na Prince van 1982 tot 200 nog wat ben ik in 1990 ook richting Metallica gegaan en de "gothic" bands. Rammstein kwam door ook bij
 Na Prince van 1982 tot 200 nog wat ben ik in 1990 ook richting Metallica gegaan en de "gothic" bands. Rammstein kwam door ook bij 

kloptquote:
en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hugo is blijkbaar een wijnsoort en iemand vroeg:
Ik heb Hugo al een maand open in de koelkast zou die nog goed zijn?
ofzoiets.

Zwarte Piet dus?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die ligt in de koelkast vanaf 5 december.

Jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
[..]
en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....

-483quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze is gestegen was dat de 'Wrong Direction'

Dat was echt een god. Vooral zijn avontuurtje in Postel was erg sterk.quote:

quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
[..]
en dan vooral hoe het verder ging... Iedereen die zich afvroeg wie Hugo was en waarom die al sinds 5 december in de koelkast lag.....

het schijnt dat je van restjes wijn nog een heel lekker gerecht kan maken....... dat je je afvraagt.... hoe krijg je in vredesnaam restjes wijn??quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks!
Mensen die wijn langer dan 3 uur bewaen

Speaking of Wrong Direction, staan die er eigenlijk in?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze is gestegen was dat de 'Wrong Direction'

Kan genoeg prima dingen opnoemen maar die staan niet in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...

Iron Skyquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
Pfff wie heeft er toestemming gegeven om nummers van de afgelopen 5 jaar in de top 2000 te zetten? Wat een bagger... Enige wat nog een beetje redelijk is de laatste jaren is ..... eigenlijk niets...

Volgens mij wel ja, net als Justin Bierbuikquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speaking of Wrong Direction, staan die er eigenlijk in?

En ze moeten een leeftijdsgrens instellen, dat niemand meer kan stemmen die jonger is dan 18 jaarquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:

Er is toch best goede muziek gemaakt de laatste 5 jaar. Mag ik dan bij jou bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:

Ik vino dit veels te grappigquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt dat je van restjes wijn nog een heel lekker gerecht kan maken....... dat je je afvraagt.... hoe krijg je in vredesnaam restjes wijn??

quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, net als Justin Bierbuik

Er is zat goede muziek gemaakt de afgelopen 5 jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nymphetic13 het volgende:

Ik heb nooit alcohol in huis, maar ik heb echt een reputatie bij mijn vriendenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt dat je van restjes wijn nog een heel lekker gerecht kan maken....... dat je je afvraagt.... hoe krijg je in vredesnaam restjes wijn??

Mwa haar ouders kwamen na de dienst naar me toe. En zeiden gelijk "Oh ik wist niet dat Rammstein ook rustige nummers had, dit waren wel heel mooie liedjes" En nu zijn ze ook gek van Rammstein xDquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh erg goede nummers jaNa Prince van 1982 tot 200 nog wat ben ik in 1990 ook richting Metallica gegaan en de "gothic" bands. Rammstein kwam door ook bij
Ohne Dich. Errug goed <3

Sterker nog, ik denk dat we beter af zijn als vrouwen mogen stemmen voor de politiek en mannen voor de top2000quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten van vrouwen het stemrecht afnemen.

quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

Die zit ook standaard onder Ctrl-V hè?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

Daar kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat we beter af zijn als vrouwen mogen stemmen voor de politiek en mannen voor de top2000

Heerlijk...nog iets waar ik niet over hoef na te denken.quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Mutter <3quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Mwa haar ouders kwamen na de dienst naar me toe. En zeiden gelijk "Oh ik wist niet dat Rammstein ook rustige nummers had, dit waren wel heel mooie liedjes" En nu zijn ze ook gek van Rammstein xD

Ook prachtnummers, wat ik ook een heerlijk nummer vind is Spieluhr en de piano versie van Mein Herz Brennt uit pak um beet 2012quote:

The Faeces bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was de zanger van The Faces

De eerste keer dat ik Seeman hoorde, was wel een wtf-moment hoorquote:

aan het eindequote:

Nee, die echte. Niet meegekregen destijds?quote:

Rot Steward?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was de zanger van The Faces

Eerste keer dat ik XxX keek en rammstein langs kwam met Feuerfrei had ik kippevel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ook prachtnummers, wat ik ook een heerlijk nummer vind is Spieluhr en de piano versie van Mein Herz Brennt uit pak um beet 2012

Nee, vertelquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, die echte. Niet meegekregen destijds?

ik las eerst wombat..... toen sticker dat vertelde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
Nou heb ik een lul en een wc mat in mijn gedachten.

quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef Persefoneia het volgende:
 nu weet je precies wat ik elke keer doormaak als ik dit nummer hoor
  nu weet je precies wat ik elke keer doormaak als ik dit nummer hoor   

Story of my life.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef Persefoneia het volgende:

Reunietour paar jaar geleden met Hucknall op zangquote:

Bier.. heel veel bierquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef Fretwork het volgende:
Hoe de fuck haal je hierbij de pielemuis uit de broek?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |