quote:

Ongemakkelijke timing om over een gaslek te beginnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allen
Tweede Kerstdag nam hier een verrassende wending doordat we last hadden van een gaslek in ons nieuwe huis. Gelukkig was het gevaar ervan volgens de deskundige relatief beperkt, maar je schrikt toch.

Dat was schrikken. Alles opgelost nu?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allen
Tweede Kerstdag nam hier een verrassende wending doordat we last hadden van een gaslek in ons nieuwe huis. Gelukkig was het gevaar ervan volgens de deskundige relatief beperkt, maar je schrikt toch.

En deze natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Roxanne
Kronenburg Park
In ieder geval

Eentje minder dan vorig jaar, Hilton Barcelona is eruitquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel platen over hoeren staan er eigenlijk in de lijst

ach toen met die man van die autobahn net was het ongemakkelijker..quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ongemakkelijke timing om over een gaslek te beginnen.

Mama - Genesisquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Roxanne
Kronenburg Park
In ieder geval

Ohja.quote:

Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de honneurs voor je waargenomen tijdens er is toe.

Mijn zolderkamer is bekleed met aluminium folie zodat niemand mijn gedachtes kan lezen nadeel is wel dat ik geen ontvangst meer heb op de radioquote:

Kronenburg Park gaat over hoeren?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Roxanne
Kronenburg Park
In ieder geval

Maandag komt de definitieve oplossing, dus even een dagje zonder gasstel, dat moet nog wel lukken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat was schrikken. Alles opgelost nu?

Ga die wereld uit...quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kronenburg Park gaat over hoeren?

Ja, moet wel eerst door de vertaalmachine iddquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kronenburg Park gaat over hoeren?

hoofdkraan dicht gedraaid?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond allen

Het was post 45, dus vanaf dat moment kon hetquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ongemakkelijke timing om over een gaslek te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |