abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:35:21 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158519235
Tijdlijnen Sabia-Khalid, Sylvie-Rafaël en Khalid-, onder spoiler, eventueel aanklikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie Meis.


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 2 september, Sylvie wordt de stem van de Holiday on ice show. "Zij willen mijn stem, ze willen mij als verteller".
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira in 5 sterren Hotel "Vier Jahreszeiten" .
2015: 4 januari, Sylvie had last van een Nederlands stalker die bij haar aanbelde en naar binnen wilde.
2016: 5 januari, Sylvie Meis zoenend in brasserie Seaspice, Miami , Florida. De man is een makelaar uit Hamburg?

Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster, Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat dochtertje Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich verbonden aan Real Betis, Sevilla voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude in Hamburg.
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz: Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon van der Vaart kwam met 'n oom spullen ophalen in de villa. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia rijdt. Vader Ramon: ''Ze zijn 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of Sabia echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben blij met de breuk.''
2015: 28 juli, Oom van Rafaël: ''Huur van de villa is 5.000 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."
2015: 5 december 2015, twee jaar geleden dat het dochtertje van Sabia en Rafaël stil geboren werd.

Rafaël
2015 3 mei, Ajax-trainer Frank de Boer polst Rafaël van der Vaart voor een terugkeer Ajax.
2015: 15 juni, Rafaël tekent drie jaar Real Betis Sevilla en woont samen met broer Fernando in Spanje. Rafaël "Ik heb uitvoerig met trainer Pepe Mel gesproken. Ik heb twee slechte seizoenen achter de rug, maar ben nog steeds een goede voetballer. Ik wil graag bij een club spelen die veel balbezit heeft. Dat is voor mij als middenvelder ideaal.
2015: EK Frankrijk 10 juni 2016, Rafaël: 'Via Real Betis wil ik terugkeren bij het Nederlands elftal'. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat vijf weken duren.
2015: 24 september, Rafaël is pas hersteld van de enkelblessure en vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie Bokma, 23 jaar, uit Amsterdam, alleenstaande moeder van een zoon 7 jaar. Volgens verhalen is Christie een golddigger en heeft ze twee jaar achter Wesley Sneijder aangelopen.
2015: 29 december. Breuk Christie en Rafaël. Christie: 'Ik heb besloten om niks te zeggen over mijn privéleven."
2016: 14 januari, Rafaël kwam maar zeven competitiewedstrijden in actie. Zijn Real Betis contract loopt tot juni 2018.
Coach Pepe Mel is ontslagen. Nieuwe trainer Real Betis neemt Rafaël niet meer op in de wedstrijdselectie.
Rafaël: "Ik moet toegeven dat ik het absolute dieptepunt in mijn loopbaan heb bereikt."
2016: 15 januari, Ajax zoekt een nieuwe spits, dat zal Rafaël van der Vaart niet worden.
Ajax- trainer Frank de Boer: "Rafaël heeft al een hele tijd niet gespeeld. Een mooie naam is leuk, maar we kijken waar ze hebben gespeeld en dan blijkt dat ze helemaal niet hebben gespeeld. Met die jongens willen we geen risico nemen.
2016: 18 januari, Vertegenwoordigers van voetbalclub Antalyaspor zijn in Sevilla om te onderhandelen met Real Betis en Rafaël van der Vaart. Over het salaris van Rafaël zijn ze het voorlopig nog niet eens.

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 4 september, Sabia Boulahrouz wil logeren in het Duitse Celebrity Big Brother-huis.
2015: 25 september, Sabia zou in gesprek zijn met de Amsterdamse producent Stepping Stone voor een reallifesoap.
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Dolores, Oma van Rafaël: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".
2015: 2 november, Spanje, RTL Exclusiv: "Sabia zwanger?" Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: tv-studio Aalsmeer. Producent is Stepping Stone.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een doodgeboren kindje bevallen is.
2015: 20 december, Er gingen geruchten dat Sabia naar Amsterdam zou verhuizen, naar een appartement dat haar ex-man, Khalid Boulahrouz zou hebben geregeld. Khalid Boulahrouz: "Wat een onzin... Hoe komen jullie hierbij??'''.
2015:28 december, Khalid Boulahrouz is jarig en werd verrast door zijn kinderen Daamin en Amaya. Ze zongen hem toe en speelden gitaar. Khalid: 'Het beste cadeau dat je kunt krijgen op je verjaardag.'
2016: 2 januari, Sabia was op de nieuwjaarsborrel in de Uppereast nachtclub in het Easthotel, Hamburg.
2016: 6 januari, Sabia is gezien met de redacteur van Gala. Woensdag háár verhaal in de Gala? Nee, toch niet.
2016: 6 januari , Pa Mehmet Engizek: "Voor de aandacht zou Sabia álles doen. Maar Sabia blijft mijn dochter".
2016: 7 januari, Ted Linow manager Sabia: "Sabia heeft haar kindje verloren. Dat is onbevattelijk tragisch"
2016:20 januari, Rafaël heeft een nieuwe vriendin, Christie. Sabia Boulahrouz:''Dat doet pijn natuurlijk. Maar ik heb er grote moeite mee een vrouw aan zijn zijde serieus te nemen. We waren zielsverwanten en ik geloof niet dat Rafaël dat zo snel bij een ander zal vinden. In mijn leven hoort definitief geen nieuwe man. En met kinderen krijgen ben ik ook helemaal klaar."

18 januari, Sabia Boulahrouz.


[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 20-01-2016 19:53:37 ]
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:38:50 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158519328
Sabia gaat in Amsterdam wonen?
door Evert Santegoeds
Een nieuw appartement waar Sabia Boulahrouz misschien al voor de Kerst kan intrekken. Dankzij haar ex Khalid Boulahrouz begint Sabia een ander leven in Amsterdam-Buitenveldert.
Te lang heeft Khalid Boulahrouz, naar eigen zeggen, aan de zijlijn gestaan en met lede ogen gekeken naar wat er allemaal gebeurde in het leven van zijn ex-vrouw Sabia en hun kinderen Amaya en Daamin. Nu grijpt hij in en haalt zijn kinderen, samen met Sabia naar Nederland. In Amsterdam is Khalid bezig met het inrichten van een appartement. Volgens bronnen, met wie hij deze informatie deelde, heeft Sabia van harte ingestemd om Hamburg te verlaten. Sabia spreekt de Nederlandse taal en heeft het idee dat zij in Amsterdam meer met rust gelaten wordt dan in Duitsland.

http://www.telegraaf.nl/p(...)n_A_dam_wonen__.html

@Khalid Boulahrouz81
Zijn jullie helemaal gek geworden??? Wat een onzin... Hoe komen jullie hierbij??

@telegraaf @BUNTE @prive_nl#vanAtotZ-onzin #vermoeiend
@ShownieuwsSBS6twitter.com/shownieuwssbs6…

Gepost door Khalid.
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:04:03 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158519867
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
‘Broer Rafael reden achter breuk met Sabia?’
Fernando van der Vaart zou volgens weekblad Privé dé reden zijn dat de relatie tussen Rafael en Sabia op de klippen is gelopen. Fernando zou dag en nacht in de buurt van zijn grote broer geweest zijn, tot groot ongenoegen van Sabia. Zij dacht ook dat Fernando de opdracht had om haar financieel in de gaten te houden, Sabia zou zich gecontroleerd voelen door Fernado van der Vaart. Met Sabia's afstandelijke houding naar Fernando toe zou ze ook de rest van de familie: vader Ramon, moeder Lolita en Rafael's opa en oma tegen zich hebben. Totdat Rafael definitief een punt achter de relatie zet. En weer was Fernando van der Vaart erbij, maar dan om Rafael's spullen op te halen. Rafael van der Vaart heeft het enorm naar zijn zin in het Spaanse Sevilla, waar hij samenwoont met zijn broertje Fernando.

http://www.show.nl/video/(...)ter-breuk-met-sabia/
Het is gewoon niet waar dat Fernando erbij was toen vader Ramon de spullen van Rafael kwam halen.... dat hadden ze gewoon in hun eigen archieven kunnen terugzoeken :')

Overigens hadden wij Fernando ook al in de gate gekoppeld, maar dan anders :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:14:28 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158520014
Overigens was Fernando gewoon assistent trainer bij HSV en begon hij daar in oktober vorig jaar als soort van stage.

April dit jaar: http://www.elinea.nl/artikel/die-oranje-droom-is-er-nog
Oktober vorig jaar: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-stage-bij-HSV.dhtml

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 25-12-2015 14:22:04 (maand aangepast) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:45:38 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158520655
Volgens zijn instagram is Khalid momenteel in New York.
https://www.instagram.com/p/_t0gOFr4Bh/

Geen idee wat voor conclusie je er uit zou moeten trekken (geen waarschijnlijk), maar dat hij momenteel voor de kinderen zou zorgen lijkt me niet waar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:17:17 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158521248
Ah, die "Wat een onzin... Hoe komen jullie hierbij?" tweet is van 4 november, en ging al over een huis dat hij voor Sabia zou hebben gekocht :')
Wat een stelletje droeftoeters zijn het ook, dat ze zelfs hun eigen verzonnen roddels anderhalve maand later nog een keer als nieuws brengen |:(

boulahrouz81 twitterde op donderdag 05-11-2015 om 00:21:56 Zijn jullie helemaal gek geworden??? Wat een onzin... Hoe komen jullie hierbij?? @ShownieuwsSBS6 https://t.co/JDN44kJJ0C reageer retweet
De andere ook nog maar even:
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158521298
De stilte die Raf inlast gaat nu tegen hem werken

http://www.telegraaf.nl/p(...)_help_Sabia____.html
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:28:55 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158521498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef DeNiAs het volgende:
De stilte die Raf inlast gaat nu tegen hem werken

http://www.telegraaf.nl/p(...)_help_Sabia____.html
Alleen wel typisch dat de Telegraaf stelt dat "Fans" hem daartoe zouden oproepen :')
Als iemand op iemands twitter/facebook reageert hoeft het natuurlijk geen fan te zijn :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158522126
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alleen wel typisch dat de Telegraaf stelt dat "Fans" hem daartoe zouden oproepen :')
Als iemand op iemands twitter/facebook reageert hoeft het natuurlijk geen fan te zijn :D
Ben ik met je eens hoor , maar we weten het allemaal "De Telegraaf "
  roze vrijdag 25 december 2015 @ 22:05:09 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158527878
Zooo heb weer alles bij gelezen _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_158528473
https://www.instagram.com/p/_uUkyeAZM2/

Wow met haar moeder op een echte foto. Rechtsonder lijkt net alsof ze voor een andere "fotograaf" poseert. Ze lijkt me wel zo'n type dat bij elke sociale activiteit goed nadenkt hoe ze die het beste op de foto kan zetten. Zoals zoveel overigens.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 26-12-2015 11:47:44 ]
pi_158528781
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.instagram.com/p/_uUkyeAZM2/

Wow met haar moeder op een echte foto. Rechtsonder lijkt net alsof ze voor een andere "fotograaf" poseert. Ze lijkt me wel zo'n type dat bij elke sociale activiteit goed nadenkt hoe ze die het beste op de foto kan zetten. Zoals zover overigens.
en moeders kijkt of ze het een beetje zat is _O-
pi_158529706
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

en moeders kijkt of ze het een beetje zat is _O-
Die zal zich wel zorgen maken dat het hoofd van haar dochter vergroeit in die houding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 26-12-2015 10:09:51 ]
Spoilers!
pi_158535754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef DeNiAs het volgende:
De stilte die Raf inlast gaat nu tegen hem werken

http://www.telegraaf.nl/p(...)_help_Sabia____.html
Nou dát heb ik ook wel vaak gedacht, waarom zegt die vent niet eens iets.

en ik ben ook geen ''fan'' voetbal boeit me niks :')
  zaterdag 26 december 2015 @ 10:23:29 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158536104
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.instagram.com/p/_uUkyeAZM2/

Wow met haar moeder op een echte foto. Rechtsonder lijkt net alsof ze voor een andere "fotograaf" poseert. Ze lijkt me wel zo'n type dat bij elke sociale activiteit goed nadenkt hoe ze die het beste op de foto kan zetten. Zoals zover overigens.
Foto 4 is ongeveer tegelijk met foto 1 gemaakt. Dus 2 mensen uit het gevolg die tegelijkertijd aan het fotograferen zijn. Ik vind sylvie tof, maar op dit soort momenten denk ik "waarom?"
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158538679
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Foto 4 is ongeveer tegelijk met foto 1 gemaakt. Dus 2 mensen uit het gevolg die tegelijkertijd aan het fotograferen zijn. Ik vind sylvie tof, maar op dit soort momenten denk ik "waarom?"
Ik krijgt bij de moeder van Sylvie het idee dat ze het helemaal niet leuk vind . Ze straalt niet en kijkt niet blij.
pi_158541945
Vind het wel raar dat als er een conflict in de familie ontstaat , Sabia ( zijn grote liefde zei hij eind April ) tegenover je (groot)ouders en je broer , dat je dan zonder afscheid te nemen je koffer pakt. Later ook niet zelf je spullen ophaalt, vluchtgedrag noem ik dat.

Hij durfde waarschijnlijk de confrontatie niet aan , daardoor heeft hij volgens mij juist bij Sabia de indruk gewekt dat het wel weer goed kon komen. En misschien als hij begin augustus Christie niet tegen was gekomen dat ook was gebeurd .

Of is Rafael soms een man die zijn oude voetbalschoenen niet weggooit voordat hij nieuwe heeft ?

Misschien is het tijd om voortaan 1 x per dag je ouders te bellen en 1 x per week je opa en oma en uit de schaduw van Fernando te komen zodat je zelf je leven kunt gaan bepalen.
" VOLWASSEN " worden dus , Raf !!
pi_158541999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:14 schreef Leandra het volgende:
Overigens was Fernando gewoon assistent trainer bij HSV en begon hij daar in oktober vorig jaar als soort van stage.

April dit jaar: http://www.elinea.nl/artikel/die-oranje-droom-is-er-nog
Oktober vorig jaar: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-stage-bij-HSV.dhtml
Dat klopt hij woonde wel elders in deel van Hamburg maar was vaak bij hun in huis. En ging ook altijd naar wedstrijden Damian mee, was wel een deel van het gezin aan het worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door jaargetijden op 26-12-2015 16:26:05 ]
  zaterdag 26 december 2015 @ 15:44:11 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158542427
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Foto 4 is ongeveer tegelijk met foto 1 gemaakt. Dus 2 mensen uit het gevolg die tegelijkertijd aan het fotograferen zijn. Ik vind sylvie tof, maar op dit soort momenten denk ik "waarom?"
ongeveer gelijk, alleen haar hand verschilt van positie
pi_158543829
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 12:55 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik krijgt bij de moeder van Sylvie het idee dat ze het helemaal niet leuk vind . Ze straalt niet en kijkt niet blij.
Volgens mij hebben haar ouders het niet zo op dat glamourgedoe. Toen met dat interview waarbij ma Meis uit de school klapte over duivel Sabia, leek het ook erg alsof het niet vanuit haarzelf kwam. En op een filmpje op haar verjaardag, ten tijde van die Fransman, zat Sylvie speelse kusjes naar de camera te werpen terwijl pa en ma geïrriteerd toekeken. Die moeder ging toen geloof ik ook nog foto's maken van de paparazzi.
pi_158544366
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 16:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Volgens mij hebben haar ouders het niet zo op dat glamourgedoe. Toen met dat interview waarbij ma Meis uit de school klapte over duivel Sabia, leek het ook erg alsof het niet vanuit haarzelf kwam.
:o duivel Sabia??
pi_158545278
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 16:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Volgens mij hebben haar ouders het niet zo op dat glamourgedoe. Toen met dat interview waarbij ma Meis uit de school klapte over duivel Sabia, leek het ook erg alsof het niet vanuit haarzelf kwam. En op een filmpje op haar verjaardag, ten tijde van die Fransman, zat Sylvie speelse kusjes naar de camera te werpen terwijl pa en ma geïrriteerd toekeken. Die moeder ging toen geloof ik ook nog foto's maken van de paparazzi.
Dat zou ook nog kunnen dat ze het niet zo op de media hebben.
Kan ook dat ik het verkeerd zie ,maar dat viel mij op :)
pi_158561478
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

:o duivel Sabia??
Haar woorden hè. Of nou ja, misschien indirect die van Syl.
pi_158561498
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 09:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haar woorden hè. Of nou ja, misschien indirect die van Syl.
jaaa, dat snap ik maar had niet meegekregen dat moeders zo fel gereageerd had (dat ze überhaupt gereageerd had)
pi_158561600
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 09:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

jaaa, dat snap ik maar had niet meegekregen dat moeders zo fel gereageerd had (dat ze überhaupt gereageerd had)
http://nieuws.nl/entertai(...)iet-duivel-in-sabia/

Was toen een heel artikel. Compleet met dramatische scène van Sylvie die een exemplaar van het blad in ontvangst nam en helemaal emotioneel werd. En van niks wist :')
pi_158561632
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 09:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

http://nieuws.nl/entertai(...)iet-duivel-in-sabia/

Was toen een heel artikel. Compleet met dramatische scène van Sylvie die een exemplaar van het blad in ontvangst nam en helemaal emotioneel werd. En van niks wist :')
^O^
  zondag 27 december 2015 @ 11:16:49 #27
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158562953
  zondag 27 december 2015 @ 11:28:53 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158563131
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 09:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

http://nieuws.nl/entertai(...)iet-duivel-in-sabia/

Was toen een heel artikel. Compleet met dramatische scène van Sylvie die een exemplaar van het blad in ontvangst nam en helemaal emotioneel werd. En van niks wist :')
Wel grappig dat "de moeder van Sylvie" daarin vertelt dat Sylvie in december al was komen vertellen dat ze zou gaan scheiden.... die foto die ze nu dus opnieuw in scene had gezet en die zogenaamd de verpersoonlijking van het "verraad" jegens haar was, was dat dus toen al helemaal niet, want ze wist al dat ze zou gaan scheiden, en volgens "moeder" wist Raf dat ook al.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 december 2015 @ 11:30:34 #29
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158563166
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef Leandra het volgende:

Het is gewoon niet waar dat Fernando erbij was toen vader Ramon de spullen van Rafael kwam halen.... dat hadden ze gewoon in hun eigen archieven kunnen terugzoeken :')

Papa Ramon en oom Ferdy van der Vaart waren toch druk met de verhuizing van Rafael en in het filmpjes van SBS-Showlaat zie ik Fernando met koffers sjouwen, zijn eigen koffers? Terug naar zijn kamer in Hamburg, thuis naar Beverwijk, Sevilla?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef Leandra het volgende:

Overigens hadden wij Fernando ook al in de gate gekoppeld, maar dan anders :D
Toch niet aan Christie Bokma,
  zondag 27 december 2015 @ 11:36:59 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158563285
Ah... ik had Fernando niet in de beelden gezien (zijn aanwezigheid werd ook nergens gemeld).

Maar we hadden Fernando vanaf hier al in deze gate geshopt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158566278
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel grappig dat "de moeder van Sylvie" daarin vertelt dat Sylvie in december al was komen vertellen dat ze zou gaan scheiden.... die foto die ze nu dus opnieuw in scene had gezet en die zogenaamd de verpersoonlijking van het "verraad" jegens haar was, was dat dus toen al helemaal niet, want ze wist al dat ze zou gaan scheiden, en volgens "moeder" wist Raf dat ook al.
Er staan wel meer discutabele dingen in. Dat ze niet vreemdging omdat ze toen immers ziek was. Terwijl 1 van die mannen met wie ze een affairette had, zei dat ze zich door hem weer aantrekkelijk voelde ondanks haar korte haar enzo. Weet even niet of het die piloot of danser was. En dan die klap natuurlijk. ..

Overigens weet Evert er in een "showbizzliefdesoverzicht" van 2015 weer van te maken dat Sylvie de ene na de andere versleet :')
pi_158572159
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel grappig dat "de moeder van Sylvie" daarin vertelt dat Sylvie in december al was komen vertellen dat ze zou gaan scheiden.... die foto die ze nu dus opnieuw in scene had gezet en die zogenaamd de verpersoonlijking van het "verraad" jegens haar was, was dat dus toen al helemaal niet, want ze wist al dat ze zou gaan scheiden, en volgens "moeder" wist Raf dat ook al.
Waarschijnlijk doelt ze op de versie dat ze (Syl en Raf) hadden afgesproken dat ze de scheiding pas veel later wereldkundig gingen maken. Raf zou op dat feest al verteld hebben aan meerdere gasten dat hij en Syl gingen scheiden. Wat dus de oorzaak was van die heftige ruzie op die avond.

Neemt natuurlijk niet weg dat die foto compleet in scene was gezet.
pi_158580583
quote:
:D godsamme, stomme aandachtshoer.
Heerlijk!
Go hard or go home
  † In Memoriam † zondag 27 december 2015 @ 21:05:53 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158581204
Rare foto. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158581951
Een eckte tigh gap!
Go hard or go home
  Moderator / Miss SHO zondag 27 december 2015 @ 21:39:05 #37
22592 crew  Ole
pi_158583167
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 21:18 schreef Noek het volgende:
Een eckte tigh gap!
Enn een platte buik zo vlak na kerst!

#fitgirl #justdoit
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 27 december 2015 @ 21:44:00 #38
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_158583455
:') x100
ze lijkt zo wel op een struisvogel met die houding :') (of zo'n loopvogel-verkleedpak)

als je nou toch zo hashtagsuccesvol aan de weg timmert als haar, wáárom steeds die onzekere bevestigingszoekende hashtagselfies ?
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_158583665
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef MiLalaa het volgende:


als je nou toch zo hashtagsuccesvol aan de weg timmert als haar, wáárom steeds die onzekere bevestigingszoekende hashtagselfies ?
Volgens mij doen alle BN-vrouwen die sporten dat.

(En tig onbekende vrouwen die het mikken het op FB/Twitter).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zondag 27 december 2015 @ 21:53:29 #40
22592 crew  Ole
pi_158584024
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zondag 27 december 2015 @ 21:53:33 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_158584027
quote:
Rafverdamme. Wat een gratenkut.

Waar is de man die op zondag het vlees sneed ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158584608
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158584982
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 16:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doelt ze op de versie dat ze (Syl en Raf) hadden afgesproken dat ze de scheiding pas veel later wereldkundig gingen maken. Raf zou op dat feest al verteld hebben aan meerdere gasten dat hij en Syl gingen scheiden. Wat dus de oorzaak was van die heftige ruzie op die avond.

Neemt natuurlijk niet weg dat die foto compleet in scene was gezet.
Dat is toch met elke foto van meis?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158585606
quote:
bizarre houding en haar hoofd lijkt ook anders?
pi_158585681
Het lijkt alsof ze maar 1 been heeft
  maandag 28 december 2015 @ 08:30:05 #46
92279 N.icka
Windforce 11
pi_158593564
Waarom toch altijd die foto,s van jezelf online gooien. Stom mens maar een prachtlijf .
pi_158595211
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:02 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou dát heb ik ook wel vaak gedacht, waarom zegt die vent niet eens iets.

Waarom zou je wat zeggen als de bladen het toch verdraaien of er andere dingen bij verzinnen...
Ook leeg
pi_158595227
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2015 10:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Waarom zou je wat zeggen als de bladen het toch verdraaien of er andere dingen bij verzinnen...
mja... dat is dan wel weer zo, maar toch... hij heeft zelfs geen poging gedaan.
pi_158596004
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:02 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou dát heb ik ook wel vaak gedacht, waarom zegt die vent niet eens iets.

en ik ben ook geen ''fan'' voetbal boeit me niks :')
Hij heeft geen tijd om te reageren !
Te druk met Whatsappen met Christie. Tijdens haar modellen werk is Christie aan het whatsappen met Rafael, stelde haar manager in de Weekend.
  maandag 28 december 2015 @ 11:39:27 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158596370
Soms zegt zwijgen meer dan praten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158596833
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
pi_158596902
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Spreken is zilver, zwijgen is goud.


als ze nou allemaal een keer hun snavel hielden, maar ja... dan was er weer geen topic geweest :P
  Moderator / Miss SHO maandag 28 december 2015 @ 12:14:55 #53
22592 crew  Ole
pi_158597226
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:01 schreef FANN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

als ze nou allemaal een keer hun snavel hielden, maar ja... dan was er weer geen topic geweest :P
al 3 jaar en het einde is nog niet in zicht
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158597241
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 12:14 schreef Ole het volgende:

[..]

al 3 jaar en het einde is nog niet in zicht
ik zeg niks :+
pi_158603952
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Touche... ;)

Ik moet bekennen dat ik dagelijks de Telegraaf frontpage open om headlines te scrollen. Ik heb de video niet bekeken maar zag alwéér iets van Sabia Bouhlarouz staan.

Ja, ik weet dat veel (vooral) vrouwen wel houden van roddel en achterklap. Wat me echter zo verbaast is over wie de Telegraaf dan meent te moeten schrijven. Ik ken dat mensch helegaar niet... nou ja, op bovengenoemde punten na dan. Dus of ik heb ernstig iets gemist of mensen lezen dus gewoon pulp over onbekende mensen.
Ik zag ooit een artikel, of het nu op FOK was dat verwees naar zo'n sensatieblad als De Telegraaf of het AD of in een van die bladen zelf, over Quinty Trustfull die stopt met drinken uit de douchekop.

http://www.mediacourant.n(...)inken-uit-douchekop/

Nou komt zij nog wel eens met haar hoofd op de televisie, maar na dit artikel, maakt dit nieuws over Sabia bijzonder weinig indruk op mij eerlijk gezegd.
pi_158603996
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef Slaro het volgende:

[..]

Ik zag ooit een artikel, of het nu op FOK was dat verwees naar zo'n sensatieblad als De Telegraaf of het AD of in een van die bladen zelf, over Quinty Trustfull die stopt met drinken uit de douchekop.

http://www.mediacourant.n(...)inken-uit-douchekop/

Nou komt zij nog wel eens met haar hoofd op de televisie, maar na dit artikel, maakt dit nieuws over Sabia bijzonder weinig indruk op mij eerlijk gezegd.
_O-
pi_158605969
quote:
Teveel photoshop zelfs der been is weg
Twinning = boring
  † In Memoriam † maandag 28 december 2015 @ 19:19:49 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158610802
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:02 schreef FANN het volgende:
Nou dát heb ik ook wel vaak gedacht, waarom zegt die vent niet eens iets.
Ik zou werkelijk niet weten waarom hij iets moet zeggen of in actie moet komen voor een ex? :?
Het is toch niet voor niets een ex?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 28 december 2015 @ 19:47:51 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_158611885
quote:
Moeder kijkt alsof ze geslagen is voordat de foto gemaakt werd.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_158612063
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 19:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik zou werkelijk niet weten waarom hij iets moet zeggen of in actie moet komen voor een ex? :?
Het is toch niet voor niets een ex?
Dat.

En zeker als ze wellicht half gek is :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 28 december 2015 @ 23:41:29 #61
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158622098
Sabia Boulahrouz en kinderen verbleven de Kerstdagen in het vijf sterren hotel Heiligendamm aan de Oostzee. (Dus niet in appartement van Khalid Boulahrouz , Amsterdam)
http://www.telegraaf.nl/t(...)rst_van_Sabia__.html
  maandag 28 december 2015 @ 23:46:50 #62
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_158622373
Zag het net ook bij Shownieuws voorbij komen. Damn wat een slecht programma :') Volgens Evert betaald de manager van het modellenbureau nu alles. En ze hielt met haar jas haar buik bedekt. Nounounou :')
吴 曼 迪
pi_158623159
quote:
17s.gif Op maandag 28 december 2015 23:46 schreef megamandy het volgende:
Zag het net ook bij Shownieuws voorbij komen. Damn wat een slecht programma :') Volgens Evert betaald de manager van het modellenbureau nu alles. En ze hielt met haar jas haar buik bedekt. Nounounou :')
Inderdaad zeg.
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:33:06 #64
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158631612
Zag het gisteren ook voorbij komen; deel 101 van de soap rond Sab.
Manager is de nieuwe geldschieter :') Dat Sab en vooral de kinderen dit mogelijk aangeboden hebben gekregen komt natuurlijk nooit in die ene hersencel van Zevert op, natuurlijk.
Afijn, de story continues nu Sab weer thuis is...
´
pi_158650633
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabia Boulahrouz en kinderen verbleven de Kerstdagen in het vijf sterren hotel Heiligendamm aan de Oostzee. (Dus niet in appartement van Khalid Boulahrouz , Amsterdam)
http://www.telegraaf.nl/t(...)rst_van_Sabia__.html
Vanessa Bontje :')
pi_158652134
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Vanessa Bontje :')
Ze zat er opvallend blij en springerig bij. Zou ze geneukt hebben met de kerst?
´
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:25 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158653888
Zie net een teaser van Sjouwnieuws voorbijkomen met de onthulling dat het uit is tussen Raf en Christie :')
pi_158653947
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ze zat er opvallend blij en springerig bij. Zou ze geneukt hebben met de kerst?
héérlijk die commentaren hier, daar kom ik voor _O-
pi_158654845
quote:
‘RAFAEL VAN DER VAART EN CHRISTIE ZIJN UIT ELKAAR’

VANDAAG 22:45

De prille liefde tussen Rafael van der Vaart en de 23-jarige Christie Bokma lijkt na vier maanden alweer bekoeld. Net voor de feestdagen heeft de voetballer besloten er een punt achter te zetten.

In oktober werden Rafael van der Vaart en Christie Bokma voor het eerst aan elkaar gelinkt. De voetballer was toen net drie maanden weg bij Sabia. Juist zij zou nu de reden zijn van de breuk tussen Rafael en Christie. Dat weet een bron te melden aan het blad Story. “Christie bracht hem weer geluk, maar het was niet het juiste moment om een nieuwe romance aan te gaan. Er was nog te veel oud zeer.”

Het oud zeer zou te maken hebben met Sabia. Haar zwangerschap zorgde ervoor dat de voetballer maandenlang overvallen wordt door de enorme media-aandacht. Rafael kon zich niet afsluiten van al het drama en daardoor is er weinig ruimte voor geluk… en dus ook niet voor een mogelijke nieuwe liefde.

“In de vier maanden dat de twee samen zijn, houden Christie en Rafael beiden hun lippen stijf op elkaar. Het enige dat Rafael ontglipt is: “Ik zal niet ontkennen dat ik een vriendin heb, maar het is nog pril. Ze is hier een aantal keer geweest en we hebben het leuk.”

Christie wil ook niets bevestigen of ontkennen. “Ik heb besloten om niks te zeggen over mijn privéleven. Dat is een korte zin en daar hou ik het gewoon bij.”

De voetballer lijkt het nieuwe jaar met een schone lei te willen beginnen. Vlak voor kerst zou hij daarom een punt achter zijn relatie met het 23-jarige model hebben gezet.

De twee hebben het 4 maanden in alle stilte geprobeerd, maar Van der Vaart lijkt in Christie niet de nieuwe ware gevonden te hebben…

Laatste update: Vandaag 22:52
:')14.gif
know'm sayin?
×
word? word.
pi_158656801
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:59 schreef alors het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Dat had die vrouwenhopper zelf toch ook kunnen bedenken, dat die eens met zijn werk aan de gang gaat in plaats van al die vrouwen.

Trouwens wel weer olie op het vuur voor Saab...

Maar alle drie dus vrijgezel en met een schone lei 2016 in, nieuwe ronde nieuwe kansen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ootjekatootje op 29-12-2015 23:45:39 ]
pi_158657886
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef FANN het volgende:

[..]

héérlijk die commentaren hier, daar kom ik voor _O-
:D Ja tog. Niet dan!
´
pi_158657988
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:59 schreef alors het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
#onzin van #AtotZ :+#Telegraaf#Zevert#Brard#Sjownieuws#MeisjeMeis#Raffel#Lolita#Ferdinand#MoederMeis#Ramona :') #Intragram#Facebook#WhoCaresAnyWay#keepthisgatealive

[ Bericht 6% gewijzigd door Kim-Holland op 30-12-2015 00:00:38 ]
´
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2015 @ 23:58:07 #74
43556 miss_dynastie
pi_158658246
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat had die vrouwenhopper zelf toch ook kunnen bedenken, dat die eens met zijn werk aan de gang gaat in plaats van al die vrouwen.

Trouwens wel weer olie op het vuur voor Saab...

Maar alle drie dus vrijgezel en met een schone lei 2016 in, nieuwe ronde nieuwe kansen.
#keepthisgatealive :7
pi_158658311
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

#keepthisgatealive :7
Die mag er ook bij!
´
pi_158663339
Maar dan is de vraag natuurlijk of Christie zwanger is!
pi_158664315
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ze zat er opvallend blij en springerig bij. Zou ze geneukt hebben met de kerst?
Hahahaha ja echt hé , dat mens heeft maanden achter Sabia aangejaagd en de vreselijkste dingen gezegd .
pi_158664344
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:D Ja tog. Niet dan!
Misschien krijgen Sabia en Sylvie samen wel iets :P
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2015 @ 09:42:03 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158664405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 07:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar dan is de vraag natuurlijk of Christie zwanger is!
Dat weet alleen Uri. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 30 december 2015 @ 11:10:20 #80
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_158665886



Foto spreekt boekdelen, een man die al veel heeft meegemaakt, kijkt kalm voor zich uit..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_158665972
Hij heeft wel een oude kop hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 30 december 2015 @ 11:16:23 #82
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_158666027
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:14 schreef Ticootje het volgende:
Hij heeft wel een oude kop hoor.
Idd, geen makeup, geen instafiltertje, rauwe man foto... :{w
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 12:03:46 #83
382129 crew  Donna
pi_158667207
Sylvie Meis laat zoon Damián niet meer zien op sociale media

Sylvie Meis plaatst op sociale media geen foto's meer van haar zoon Damián om hem tegen de paparazzi te beschermen. "Als ik het doe, gooi ik al mijn rechten op straat."

In gesprek met Grazia vertelt de presentatrice dat het een bewuste keuze is geen foto's meer van haar zoon op Instagram, Facebook of Twitter te plaatsen.

"Hoe jammer ik het ook vind, want ik ben zo trots op hem. Ik mag geen foto's meer van hem plaatsen op sociale media, dat is de strategie die ik met mijn media-advocaat heb uitgezet. Dat is een bewuste keuze: ik kan hem wettelijk gezien alleen tegen de paparazzi en het afdrukken van zijn foto beschermen als ik hem zelf ook niet meer laat zien."

Damián vond het "wel een beetje raar" dat er geen foto's meer van hem online verschijnen. "Hij zei: 'Mama, mag ik niet meer gezien worden?' Nee, sorry, dat mag niet meer."
Normaal leven

Meis hoopt dat haar zoon een normale jongen kan zijn door hem uit de spotlights te houden. "Hij is door de jaren heen in heel veel landen zo bekend geworden en ik wil dat hij een normaal leven kan leiden. Iedereen kent hem, dat is raar. Mensen die met hem op de foto willen: crazy."
pi_158667553
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:16 schreef Montelly het volgende:

[..]

Idd, geen makeup, geen instafiltertje, rauwe man foto... :{w
Het steekt zo af.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158668547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef DonnaRush het volgende:
Sylvie Meis laat zoon Damián niet meer zien op sociale media

Sylvie Meis plaatst op sociale media geen foto's meer van haar zoon Damián om hem tegen de paparazzi te beschermen. "Als ik het doe, gooi ik al mijn rechten op straat."

In gesprek met Grazia vertelt de presentatrice dat het een bewuste keuze is geen foto's meer van haar zoon op Instagram, Facebook of Twitter te plaatsen.

"Hoe jammer ik het ook vind, want ik ben zo trots op hem. Ik mag geen foto's meer van hem plaatsen op sociale media, dat is de strategie die ik met mijn media-advocaat heb uitgezet. Dat is een bewuste keuze: ik kan hem wettelijk gezien alleen tegen de paparazzi en het afdrukken van zijn foto beschermen als ik hem zelf ook niet meer laat zien."

Damián vond het "wel een beetje raar" dat er geen foto's meer van hem online verschijnen. "Hij zei: 'Mama, mag ik niet meer gezien worden?' Nee, sorry, dat mag niet meer."
Normaal leven

Meis hoopt dat haar zoon een normale jongen kan zijn door hem uit de spotlights te houden. "Hij is door de jaren heen in heel veel landen zo bekend geworden en ik wil dat hij een normaal leven kan leiden. Iedereen kent hem, dat is raar. Mensen die met hem op de foto willen: crazy."
een dikke :')
pi_158670026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef DonnaRush het volgende:
Sylvie Meis laat zoon Damián niet meer zien op sociale media

Sylvie Meis plaatst op sociale media geen foto's meer van haar zoon Damián om hem tegen de paparazzi te beschermen. "Als ik het doe, gooi ik al mijn rechten op straat."

In gesprek met Grazia vertelt de presentatrice dat het een bewuste keuze is geen foto's meer van haar zoon op Instagram, Facebook of Twitter te plaatsen.

"Hoe jammer ik het ook vind, want ik ben zo trots op hem. Ik mag geen foto's meer van hem plaatsen op sociale media, dat is de strategie die ik met mijn media-advocaat heb uitgezet. Dat is een bewuste keuze: ik kan hem wettelijk gezien alleen tegen de paparazzi en het afdrukken van zijn foto beschermen als ik hem zelf ook niet meer laat zien."

Damián vond het "wel een beetje raar" dat er geen foto's meer van hem online verschijnen. "Hij zei: 'Mama, mag ik niet meer gezien worden?' Nee, sorry, dat mag niet meer."
Normaal leven

Meis hoopt dat haar zoon een normale jongen kan zijn door hem uit de spotlights te houden. "Hij is door de jaren heen in heel veel landen zo bekend geworden en ik wil dat hij een normaal leven kan leiden. Iedereen kent hem, dat is raar. Mensen die met hem op de foto willen: crazy."
Dit lezen terwijl je automatisch het poppenstemmetje van Sylvie hoort..... Wat is die vrouw toch wereldvreemd.
En dan die fitnessfoto van haar; net alsof er een armpje op de plek van het been is geshopt...
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2015 @ 13:59:35 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158670277
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

een dikke :')
Ik doe er nog 2 bij: :') :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158671759
quote:
Ze heeft een Facebook prive account, haha Rafael
zelfs haar vrienden zijn dus niet te vertrouwen, hilarisch.
pi_158671765
quote:
Zoals de topictitel al zegt: " .......Hoe komen jullie hierbij? "
pi_158672709


Ohmygod check die hand zo vlakbij haar buik. Mariette en Vanessa kom maar door! !!
pi_158672802
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef jaargetijden het volgende:

[..]
De foto was alleen te zien voor Facebookvrienden, lekker zulke vrienden, lichten gelijk de pers in.
Stom of had ze dit kunnen voorzien en is ze gewoon uit op wat media-aandacht.

Zoals eerder iemand al schreef hier " Zwijgen is goud" .
Nu gaat de pers er weer bovenop zitten om te kijken wat nu de waarheid is.
Die rust in zijn hoofd kan Rafael dus wel weer vergeten.
pi_158673884
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]

Ohmygod check die hand zo vlakbij haar buik. Mariette en Vanessa kom maar door! !!
ik zie geen gezichten , heeft RAF een baard tegenwoordig?
pi_158673913
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:35 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Hahahaha ja echt hé , dat mens heeft maanden achter Sabia aangejaagd en de vreselijkste dingen gezegd .
Gelukkig zeggen jullie nooit iets verschrikkelijks over Sabia.

#hypocriet
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158675972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef DonnaRush het volgende:
Sylvie Meis laat zoon Damián niet meer zien op sociale media

Sylvie Meis plaatst op sociale media geen foto's meer van haar zoon Damián om hem tegen de paparazzi te beschermen. "Als ik het doe, gooi ik al mijn rechten op straat."

In gesprek met Grazia vertelt de presentatrice dat het een bewuste keuze is geen foto's meer van haar zoon op Instagram, Facebook of Twitter te plaatsen.

"Hoe jammer ik het ook vind, want ik ben zo trots op hem. Ik mag geen foto's meer van hem plaatsen op sociale media, dat is de strategie die ik met mijn media-advocaat heb uitgezet. Dat is een bewuste keuze: ik kan hem wettelijk gezien alleen tegen de paparazzi en het afdrukken van zijn foto beschermen als ik hem zelf ook niet meer laat zien."

Damián vond het "wel een beetje raar" dat er geen foto's meer van hem online verschijnen. "Hij zei: 'Mama, mag ik niet meer gezien worden?' Nee, sorry, dat mag niet meer."
Normaal leven

Meis hoopt dat haar zoon een normale jongen kan zijn door hem uit de spotlights te houden. "Hij is door de jaren heen in heel veel landen zo bekend geworden en ik wil dat hij een normaal leven kan leiden. Iedereen kent hem, dat is raar. Mensen die met hem op de foto willen: crazy."
Ohh please...shut the F up!
Raffel zal haar wel op haar flikker hebben gegeven met al die gefotoshopte shit van haar en dat ze haar zoon daarbij gebruikt als er bv weer eens een scharrel misliep.
Dat mokkel is echt zooo achterlijk. En net doen alsof ze het zelf bedacht heeft. HAHAHA!!

Hier nog een dikke :') erbij!
´
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2015 @ 16:31:12 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_158676356
quote:
t is uit, maar ze zit nog in de ontkenningsfase? :P
over een maand meldt ze dat ze zwanger is
pi_158677803
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:14 schreef Ticootje het volgende:
Hij heeft wel een oude kop hoor.
Een 35 jarige kop, dat is hij toch zo'n beetje?
pi_158677831
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik zie geen gezichten , heeft RAF een baard tegenwoordig?
pi_158677848
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een 35 jarige kop, dat is hij toch zo'n beetje?
32 ;)
pi_158687897
Jeetje, ik heb het interview gelezen. Echt, jeetje. Haar beste vrienden zijn Danie, Serena, Leco, Andre, Sophie en Geraldine. Op de laatste na allemaal mensen met wie ze een zakelijke relatie had/heeft.
Ze weet elke concrete vraag naar haar fabolous werkzaamheden te herleiden en natuurlijk de kanker. Als de vraag is of ze nog eens zou gaan trouwen als iemand door de knieën gaat, geeft ze geen antwoord. Maar ze merkt wel op "zelf regelmatig door de knieën te gaan, bijvoorbeeld toen de Sylvie Collectie voor Hunkemoller werd gelanceerd. "
Ze gaat 1x per maand uit; "dan zorg ik dat ik een tafel heb, paar bodyguards ervoor en feesten maar".

Ze wil niet zeggen of ze verliefd is, maar is wel verliefd op het leven en kreeg vlinders in haar buik bij de lancering van haar schoenencollectie.
pi_158687990
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jeetje, ik heb het interview gelezen. Echt, jeetje. Haar beste vrienden zijn Danie, Serena, Leco, Andre, Sophie en Geraldine. Op de laatste na allemaal mensen met wie ze een zakelijke relatie had/heeft.
Ze weet elke concrete vraag naar haar fabolous werkzaamheden te herleiden en natuurlijk de kanker. Als de vraag is of ze nog eens zou gaan trouwen als iemand door de knieën gaat, geeft ze geen antwoord. Maar ze merkt wel op "zelf regelmatig door de knieën te gaan, bijvoorbeeld toen de Sylvie Collectie voor Hunkemoller werd gelanceerd. "
Ze gaat 1x per maand uit; "dan zorg ik dat ik een tafel heb, paar bodyguards ervoor en feesten maar".

Ze wil niet zeggen of ze verliefd is, maar is wel verliefd op het leven en kreeg vlinders in haar buik bij de lancering van haar schoenencollectie.
JEUK!
  woensdag 30 december 2015 @ 22:25:21 #103
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158692581
Die vrouw is in alles professioneel. Ze is altijd bezig met haar beroep. Waarschijnlijk ook tijdens het poepen. Wat erg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158693528
Heeft Raf nooit iets gezegd over het verlies van het kindje? Toch wel gek, het was ook van hem.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:59:46 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158694150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:25 schreef Andromache het volgende:
Die vrouw is in alles professioneel. Ze is altijd bezig met haar beroep. Waarschijnlijk ook tijdens het poepen. Wat erg.
Het is wachten op de Meis WC-rol collectie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 30 december 2015 @ 23:00:52 #106
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158694194
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is wachten op de Meis WC-rol collectie.
Krijgen we dan een wc-rolparty, net als de braparty |:( bij Hunkemöller?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2015 @ 23:13:14 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158694714
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef mootie het volgende:
Heeft Raf nooit iets gezegd over het verlies van het kindje? Toch wel gek, het was ook van hem.
Welk kindje? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158694875
quote:
11s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Welk kindje? :?
Bakkes, boer Geert :{w
  donderdag 31 december 2015 @ 00:33:53 #109
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_158698580
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:25 schreef Andromache het volgende:
Die vrouw is in alles professioneel. Ze is altijd bezig met haar beroep. Waarschijnlijk ook tijdens het poepen. Wat erg.
woow..dat laatste ben ik wel erge benieuwd naar het verdienmodel.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_158702804
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

Ze wil niet zeggen of ze verliefd is, maar is wel verliefd op het leven en kreeg vlinders in haar buik bij de lancering van haar schoenencollectie.
*kots kots kots*
Heb je een linkje naar dat interview, waar is dat gegeven?
pi_158702849
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Montelly het volgende:

[..]

woow..dat laatste ben ik wel erge benieuwd naar het verdienmodel.
Een selfie met een gesoepte drol. Om te laten zien hoe gewoon ze is, maar hoe perfect tegelijkertijd haar shit is.
pi_158703491
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 07:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Een selfie met een gesoepte drol. Om te laten zien hoe gewoon ze is, maar hoe perfect tegelijkertijd haar shit is.
Syl poept niet, daarvoor moet je eten.
pi_158703542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jeetje, ik heb het interview gelezen. Echt, jeetje. Haar beste vrienden zijn Danie, Serena, Leco, Andre, Sophie en Geraldine. Op de laatste na allemaal mensen met wie ze een zakelijke relatie had/heeft.
Ze weet elke concrete vraag naar haar fabolous werkzaamheden te herleiden en natuurlijk de kanker. Als de vraag is of ze nog eens zou gaan trouwen als iemand door de knieën gaat, geeft ze geen antwoord. Maar ze merkt wel op "zelf regelmatig door de knieën te gaan, bijvoorbeeld toen de Sylvie Collectie voor Hunkemoller werd gelanceerd. "
Ze gaat 1x per maand uit; "dan zorg ik dat ik een tafel heb, paar bodyguards ervoor en feesten maar".

Ze wil niet zeggen of ze verliefd is, maar is wel verliefd op het leven en kreeg vlinders in haar buik bij de lancering van haar schoenencollectie.
En van elk feestje hebben we hier de foto's kunnen aanschouwen...

Wat een feestbeest, is maar goed dat ze d'r tafelgasten per uur betaald zodat ze niet alleen zit.
Ze drinkt niet en eet niet... Legt zelfs elk woordje op de weegschaal.

Echt extreem ziekelijk zoals deze vrouw haar leven leeft.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2015 @ 09:21:20 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158703648
In principe moet ze natuurlijk helemaal zelf weten hoe ze leeft, hoe vaak ze waar naartoe uitgaat en wat ze eet of drinkt. Vraag is dan natuurlijk wel of ze ons daar dan mee moet lastig vallen, maar eerlijk is eerlijk, wij scharrelen hier alles over haar bij elkaar wat los en vast zit.

En zo is het cirkeltje weer rond. We moeten haar dankbaar zijn. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO donderdag 31 december 2015 @ 10:16:21 #115
22592 crew  Ole
pi_158704468
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:21 schreef Cynix ® het volgende:
In principe moet ze natuurlijk helemaal zelf weten hoe ze leeft, hoe vaak ze waar naartoe uitgaat en wat ze eet of drinkt. Vraag is dan natuurlijk wel of ze ons daar dan mee moet lastig vallen, maar eerlijk is eerlijk, wij scharrelen hier alles over haar bij elkaar wat los en vast zit.

En zo is het cirkeltje weer rond. We moeten haar dankbaar zijn. :Y
73 delen lang..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2015 @ 10:31:50 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158704793
Ik vind trouwens een Sonja Silva uit een belendende gate ziekelijker dan die hele Sylvie-clan bijelkaar.
Zelfs inclusief Sabia.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158705169
quote:
99s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind trouwens een Sonja Silva uit een belendende gate ziekelijker dan die hele Sylvie-clan bijelkaar.
Zelfs inclusief Sabia.
Het zit hem duidelijk in de naam; Sonja Silvie.

En waarom heeft deze dwerg bodyguards nodig die voor haar tafel staan? Wat een hoogmoedswaanzin. :r
´
pi_158705209
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:21 schreef Cynix ® het volgende:
In principe moet ze natuurlijk helemaal zelf weten hoe ze leeft, hoe vaak ze waar naartoe uitgaat en wat ze eet of drinkt. Vraag is dan natuurlijk wel of ze ons daar dan mee moet lastig vallen, maar eerlijk is eerlijk, wij scharrelen hier alles over haar bij elkaar wat los en vast zit.

En zo is het cirkeltje weer rond. We moeten haar dankbaar zijn. :Y
Ja, ik moet zeggen dat ik vol verwondering de gate volg.
pi_158720960
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ohh please...shut the F up!
Raffel zal haar wel op haar flikker hebben gegeven met al die gefotoshopte shit van haar en dat ze haar zoon daarbij gebruikt als er bv weer eens een scharrel misliep.
Dat mokkel is echt zooo achterlijk. En net doen alsof ze het zelf bedacht heeft. HAHAHA!!

Hier nog een dikke :') erbij!
Dat zijn wel erg veel aannames.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 31 december 2015 @ 20:46:09 #120
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158723883

Door Evert Santegoeds.

Precies drie jaar na deze foto van Syl, Raf en Sab: is iedereen weer vrijgezel?
Het was een foto die als onschuldig kiekje de wereld in werd gestuurd, maar die in de Nederlandse en Duitse showbizz een liefdessoap losmaakte die niet alleen zijn weerga nauwelijks kent, maar die ook dreigt weer van voren af aan te beginnen… Nu alle drie de hoofdrolspelers deze jaarwisseling weer vrijgezel zijn!
Rafaël voegde zich bij zijn beide ‘exen’ Sylvie Meis en Sabia Boulahrouz door dezer dagen te breken met zijn kortstondige nieuwe liefde Christie Bokma. Laatst leek Christie in een trouwjurk zelfs al warm te lopen voor haar huwelijk met Rafaël. Maar drie jaar later ligt het hele veld weer open…
http://www.telegraaf.nl/p(...)eer_vrijgezel__.html

Het is uit tussen Rafael en Christie? En toch deze foto op facebook Christie?
pi_158726266
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:56 schreef superniger het volgende:

[..]

Dat zijn wel erg veel aannames.
Zo hoort dat op SHO.
Fijne jaarwisseling :*
´
pi_158731561
Bijzondere foto van Raf en Christie...met zijn hand zo op haar buik.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2016 @ 10:47:04 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158755184


Sylvie Meis doet nieuwjaarsduik in Miami. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158755845
Blij als altijd! ;)
Is dat zo?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:43:38 #125
92279 N.icka
Windforce 11
pi_158758646
Zijn die mensen nooit eens gewoon thuis ?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 januari 2016 @ 14:02:39 #126
163650 Greys
pi_158759083
Zo jaloers op dat lijf _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:23:49 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158767244
Hnnnngggggg.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 januari 2016 @ 19:25:00 #128
22592 crew  Ole
pi_158767278
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:02 schreef Greys het volgende:
Zo jaloers op dat lijf _O_ _O_
Zeker! Maar daar werkt ze dan ook wel hard voor.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:26:15 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158767312
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:25 schreef Ole het volgende:

[..]

Zeker! Maar daar werkt ze dan ook wel hard voor.
True.
Halve dagen in de sportschool en tussendoor een slablaadje met snoeptomaat.

Waarschijnlijk zou ze heel geschikt zijn voor Expeditie Robinson :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 januari 2016 @ 19:27:09 #130
22592 crew  Ole
pi_158767332
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

True.
Halve dagen in de sportschool en tussendoor een slablaadje met snoeptomaat.
Vergeet de tonijn niet!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:28:01 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158767358
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:27 schreef Ole het volgende:

[..]

Vergeet de tonijn niet!
Oh ja, de tonijn.... blijft geschikt voor ER, moet ze alleen even van Klaas leren vissen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158768061
Zeker mooi lijf. :Y
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:23:23 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158771104
Ik denk gewoon goede genen en discipline. Halve dagen in de sportschool en te weinig eten maakt veel peziger.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158780531
Ik snap echt niet dat zij zichzelf moet shoppen...
  Trouwste user 2022 zondag 3 januari 2016 @ 16:06:07 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_158789728
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Hnnnngggggg.

[ afbeelding ]
Gadver

Ik wil vlees in de kuip

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker maandag 4 januari 2016 @ 13:39:56 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158816266
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef mootie het volgende:
Heeft Raf nooit iets gezegd over het verlies van het kindje? Toch wel gek, het was ook van hem.
Ik vraag me ook af van welk kindje.
pi_158820837
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Hnnnngggggg.

[ afbeelding ]
Ze is bijzonder sexy voor iemand die zo aseksueel overkomt.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:57:35 #138
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158841969
'Sabia Engizek, geeft duidelijkheid!'

dinsdag 5 januari 2016, 0:14'Sabia Engizek, geef duidelijkheid!'© Hollandse Hoogte

De Duitsers kijken reikhalzend uit naar het nieuwe nummer van Gala, waarin Sabia Engizek naar verluidt duidelijkheid zal geven over haar veelbesproken zwangerschap.

Want er was de afgelopen maanden veel om die zwangerschap te doen geweest. Er wordt nog steeds door velen getwijfeld aan Sabia's verhaal over het kindje dat zij metRafael van der Vaart verwachtte.

Sabia is afgelopen weekend gezien met de hoofdredacteur van het Duitse Gala en dat zou kunnen betekenen dat de voormalig voetbalvrouw een grote onthulling gaat doen.

Onze Oosterburen hopen dat Sabia aanstaande woensdag, als het nieuwe nummer van het blad uitkomt, antwoord geeft op de vraag waarom zij nooit met écht overtuigend bewijs is gekomen van haar zwangerschap.

Bron: www.telegraaf.nl/prive

---

Het zal mij benieuwen, wat er in dat interview staat. En ook hoeveel geld Sabia heeft gekregen om dat interview te geven overigens.
With love :*
pi_158842294
Nou, ik ben ook reuze benieuwd wat ze gaat vertellen. Hoeveel geld ze er voor krijgt vind ik niet belangrijk.
Ondertussen hangt Sylvie weer om de nek bij een of andere kerel, volgens Bild. Wat een sloerie is het toch ook.
´
pi_158842577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Nou, ik ben ook reuze benieuwd wat ze gaat vertellen. Hoeveel geld ze er voor krijgt vind ik niet belangrijk.
Ondertussen hangt Sylvie weer om de nek bij een of andere kerel, volgens Bild. Wat een sloerie is het toch ook.
Dat valt toch wel mee? De laatste was toch momo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158842655
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee? De laatste was toch momo?
Officieel wel, ja. ;)
´
pi_158843691
Ik vind Sylvie veel dingen, maar een sloerie totaal niet. De vrouw is 37, in de vorm van haar leven. Pak wat je pakken kan *O*

Slutshaming :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158843828
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Nou, ik ben ook reuze benieuwd wat ze gaat vertellen. Hoeveel geld ze er voor krijgt vind ik niet belangrijk.
Ondertussen hangt Sylvie weer om de nek bij een of andere kerel, volgens Bild. Wat een sloerie is het toch ook.
Zal over 2 of 3 maanden dan weer over zijn zoals al haar andere ex-lovers, afgezien van Rafael _O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:00:20 #144
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158844542
quote:
'Álles doet Sabia voor de spotlights'

De vader van Sabia heeft, ook nadat ze haar kindje zou zijn verloren, geen goed woord over voor zijn dochter.

"Voor de spotlights zou Sabia álles doen. En ik zeg dit met pijn in mijn hart, ze blijft wel mijn dochter", vertelt Mehmet Engizek in het Duitse magazine Closer, dat morgen verschijnt.

De ex van Rafael van der Vaart vertelde in het verleden dat haar vader dronk en haar mishandelde. Daar geeft een neef duidelijkheid over: "Dat is niet waar. Haar vader is een vrome moslim, die geen druppel alcohol nuttigt. Niemand van ons wil nog iets met Sabia te maken hebben."

Mehmet, die al eerder losliet zich te schamen voor zijn dochter met wie hij al jaren geen contact meer heeft, valt met het verhaal familieleden van Van der Vaart bij. Die hebben al eerder gezegd dat Sabia dingen verzon.

De gewezen voetbalvrouw doet deze week háár verhaal in het Duitse weekblad Gala. Onze oosterburen hopen op duidelijkheid.

Bron: Telegraaf
  Spellchecker dinsdag 5 januari 2016 @ 13:09:12 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158844771
Ik snap sowieso niet dat iemand die al 3 kinderen heeft van 2 vaders, er nog meer wil van nog 'n andere vader ......
pi_158845034
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

deze 'vader'...
wil niks meer met sabia te maken hebben maar blijft interviews over haar geven, zo erg schaamt hij zich voor haar
:')
pi_158845068
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

deze 'vader'...
wil niks meer met sabia te maken hebben maar blijft interviews over haar geven, zo erg schaamt hij zich voor haar
:')
Dit dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158846135
Ah, iemand verwijten dat ze in de spotlights wil staan. En daar dan een interview over geven. Ironisch.
pi_158848837

Maar dan wel Sab als achtergrond hebben :')
´
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:58:35 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158849094
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah, iemand verwijten dat ze in de spotlights wil staan. En daar dan een interview over geven. Ironisch.
Iemand die je al zo'n 25 jaar niet meer gesproken hebt en die geen contact met je wil...
Hij zal wel flink hebben kunnen cashen :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? dinsdag 5 januari 2016 @ 16:22:54 #151
70532 loveli
N
pi_158849753
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:09 schreef maily het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iemand die al 3 kinderen heeft van 2 vaders, er nog meer wil van nog 'n andere vader ......
Vraag het Anouk.
crap in = crap out
pi_158849851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Vraag het Anouk.
Of Willeke Alberti
´
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:31:41 #153
123170 alors
zlata1234
pi_158849986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Sylvie veel dingen, maar een sloerie totaal niet. De vrouw is 37, in de vorm van haar leven. Pak wat je pakken kan *O*

Slutshaming :')
Ja idd, en steeds je kind erin betrekken die al zoveel nieuwe vader en moederfiguren voorbij heeft zien komen, you go girl *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_158850158
Ik ben ook in de vorm van mijn leven, maar geen haar op mijn kut hoofd die eraan denkt om steeds met een andere vent te flikflooien. Bah bah.
En ik heb geeneens een kind waar ik rekening mee moet houden.
´
pi_158850262
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben ook in de vorm van mijn leven, maar geen haar op mijn kut hoofd die eraan denkt om steeds met een andere vent te flikflooien. Bah bah.
En ik heb geeneens een kind waar ik rekening mee moet houden.
En daarom is het smerig als anderen daar anders over denken ofzo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158850351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En daarom is het smerig als anderen daar anders over denken ofzo?
Ja, walchelijk!

http://www.telegraaf.nl/t(...)eer_verraden___.html
Hier een duidelijk beeld.
Marriet ziet er ook weer als vanouds uit als een schooier ;-)
´
pi_158850471
offtopic; de smileys doen het niet bij mij. Bij jullie wel?
´
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2016 @ 17:01:08 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158850974
Welke smilie? :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158851031
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:01 schreef Cynix ® het volgende:
Welke smilie? :)
Allemaal die naast 'ínvoeren' van een bericht staan.

edit; ze doen het alleen als ik een bericht wijzig. Dat is vreemd, toch?
edit 2. na opnieuw inloggen doen ze het weer. Niks meer aan het handje dus. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Kim-Holland op 05-01-2016 17:08:34 ]
´
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:14:30 #160
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158851318


[ Bericht 100% gewijzigd door girlnextdoor. op 05-01-2016 17:15:38 (Dubbel) ]
With love :*
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:18:45 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158851406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:43 schreef Kim-Holland het volgende:

Ja, walchelijk!

De jaren vijftig willen je terug.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158851557
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

De jaren vijftig willen je terug.
Nou, graag! O+ De tijd van romantiek en petticoats, goede muziek en vetkuiven.
_O_
´
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:08:18 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158852575
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:31 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd, en steeds je kind erin betrekken die al zoveel nieuwe vader en moederfiguren voorbij heeft zien komen, you go girl *O*
Dus omdat de bladen van ieder contact een romance maken denk je dat ze haar kind ook iedere keer voorstelt aan z'n nieuwe reserve-papa?

Ik denk dat het wel meevalt, het feit dat iemand een keer met een man en haar kind uit eten gaat wil niet gelijk zeggen dat die man ook bij het kind geïntroduceerd is als nieuwe voor eeuwig en altijd liefde.

En als dat wel zo is dan heeft mijn oudste toch zeker een stuk of heel veel vaderfiguren gehad, maar als je het hem vraagt denk ik dat hij maximaal één verkering als vaderfiguur heeft gezien, laat staan iemand die de status van verkering niet haalde, en god verhoede dat ik ook nog gewoon mannelijke vrienden had die ook over de vloer kwamen, het is een wonder dat het joch een normale, gezonde volwassene is geworden :o

Daarbij, ze is in Miami, en Damian is in Sevilla (of Hamburg?)? Of is hij mee?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158853651
Volgens Privé TV is Damian in Hamburg omdat hij naar school moet.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158854013
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:50 schreef roos85 het volgende:
Volgens Privé TV is Damian in Hamburg omdat hij naar school moet.
Dorte regelt het wel ;)
´
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:08:51 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158854196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dorte regelt het wel ;)
Ja, dat is haar werk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:17:45 #167
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158854451
Ik vraag me af wat er in dat interview zal staan. Iemand enig idee? Kijken of er een juiste voorspelling tussenzit.

Ik gok op de bekendmaking van de naam van het doodgeboren kindje, en wederom enkele uitlatingen over dat ze nog steeds niet weet waarom Raf bij haar weg is.
With love :*
pi_158855119
Ik gok op bekendmaking pseudocyesis.
pi_158855406
Ik gok op een zeer moeilijke tijd waarin ze door iedereen, behalve haar zus en kinderen, publiekelijk uitgekotst is geworden.
En de grootste slachtoffers zijn haar kinderen.
Sab zelf kan niet anders dan [over]leven voor haar kinderen.
´
pi_158855529
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:50 schreef roos85 het volgende:
Volgens Privé TV is Damian in Hamburg omdat hij naar school moet.
Damian is op 29 december aangekomen in Sevilla en zou anderhalve week blijven. Dus is nu nog bij Raf .
pi_158855743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik gok op bekendmaking pseudocyesis.
Of ze bekent dat ze borderline heeft?
En wordt ze hier wereldwijd boegbeeld van en gaat een boek schrijven wat natuurlijk voor inkomsten zorgt.
pi_158857310
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:59 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Of ze bekent dat ze borderline heeft?
En wordt ze hier wereldwijd boegbeeld van en gaat een boek schrijven wat natuurlijk voor inkomsten zorgt.
Dit hoeft niks met borderline te maken te hebben. Er zijn meerdere psychische aandoeningen dan de hype borderline.
´
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:18:13 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158858312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vraag me af wat er in dat interview zal staan. Iemand enig idee? Kijken of er een juiste voorspelling tussenzit.

Ik gok op de bekendmaking van de naam van het doodgeboren kindje, en wederom enkele uitlatingen over dat ze nog steeds niet weet waarom Raf bij haar weg is.
Als er überhaupt al sprake is van een interview.... men gaat daar vanuit omdat ze met de hoofdredacteur van het blad gezien is, maar dat is natuurlijk geen garantie voor een interview.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 21:36:20 #174
382129 crew  Donna
pi_158858933
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er überhaupt al sprake is van een interview.... men gaat daar vanuit omdat ze met de hoofdredacteur van het blad gezien is, maar dat is natuurlijk geen garantie voor een interview.
Plottwist; De hoofdredacteur is haar nieuwe lover!

*of is het een vrouw?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:40:20 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158859048
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Plottwist; De hoofdredacteur is haar nieuwe lover!

*of is het een vrouw?
Ja, die had ik ook al in gedachten :D

*dat is geen garantie dat het niet haar nieuwe lover kan zijn :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 21:40:54 #176
382129 crew  Donna
pi_158859066
True! Maar ik ga er in dat geval niet vanuit, haha!
pi_158859338
Een manager voor het geld en een hoofdredacteur voor de liefde..
Kan Sylvie nog een puntje aan zuigen
´
pi_158869127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus omdat de bladen van ieder contact een romance maken denk je dat ze haar kind ook iedere keer voorstelt aan z'n nieuwe reserve-papa?

Ik denk dat het wel meevalt, het feit dat iemand een keer met een man en haar kind uit eten gaat wil niet gelijk zeggen dat die man ook bij het kind geïntroduceerd is als nieuwe voor eeuwig en altijd liefde.

En als dat wel zo is dan heeft mijn oudste toch zeker een stuk of heel veel vaderfiguren gehad, maar als je het hem vraagt denk ik dat hij maximaal één verkering als vaderfiguur heeft gezien, laat staan iemand die de status van verkering niet haalde, en god verhoede dat ik ook nog gewoon mannelijke vrienden had die ook over de vloer kwamen, het is een wonder dat het joch een normale, gezonde volwassene is geworden :o

Daarbij, ze is in Miami, en Damian is in Sevilla (of Hamburg?)? Of is hij mee?
En dan al die tijdelijke broertjes en zusjes. Je reinste kindermishandeling!
Die bladen vergeten dat niet iedereen zoals hen denkt. Elke affairette wordt bestempeld als nieuwe grote liefde, na een maand komen de speculaties over liefdesbabies en sprookjeshuwelijken. Als je in Den vreemde met iemand chillt, is het een liefdesvakantie.

Dat het net normale mensen zouden kunnen zijn die iemand eerst even leren kennen, gaat er echt niet in.
pi_158870263
Grappig. Vlak na de scheiding van Raf werd al gesproken over een rijke Duitse zakenman. Zie haar sowieso wel eindigen met een wat oudere rijkaard (een Tatjanaatje) in plaats van die playboys van de afgelopen jaren.

quote:
wo 06 jan 2016, 12:24
Aan wiens lippen hing de presentatrice in Miami?
'Vlam Sylvie Meis succesvol zakenman'
van onze redactie

De jacht op de identiteit van de nieuwe vlam van Sylvie Meis is geopend. Het zou gaan om een zeer succesvol zakenman, die net als zij in Hamburg woont!

Sylvie geniet in de Amerikaanse kustplaats Miami van zon, zee, strand, en zoals gisteren bleek, een nieuwe man! Er doken foto's op van de presentatrice zoenend in een restaurant met een donkerharig heerschap.

Duitse media proberen te achterhalen wie 'der neue von Meis' is. En met resultaat. Mr. X zou volgens Bunte een 'zeer succesvol zakenman' zijn, die dezelfde woonplaats heeft als de presentatrice.

De vraag is of zij de man toevallig in Miami ontmoette, of dat hij haar al op de eerste klas-vlucht met Lufthansa van Hamburg naar Miami vergezelde, vlak na de kerstdagen.

Sylvie viert 'officieel' vakantie met haar styliste en vriendin Serena Goldenbaum, mét aanhang. Zij liet weten te 'genieten van het gezelschap' in het restaurant waar Sylvie fluisterde, lachte en danste met de onbekende man.

Ze zag afgelopen zomer haar relatie met de Zwitserse clubeigenaar Maurice 'Momo' Mobetie op de klippen lopen. Daarvoor was Sylvie kort samen met de Amerikaanse zakenman Samuel Deutsch en de steenrijke Fransman Guillaume Zarka, die zich ook in de zakenwereld begeeft.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:08:58 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158870400
Een zeer succesvol Hamburgse zakenman en de Duitse media herkennen hem niet van de foto's?
Joh....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158874788
Zo'n vaag begrip ook, een zakenman. Dat kan van alles zijn, van drugsdealer tot marktkoopman. En dan die restaurants waar gedanst wordt. Die kom ik ook nooit tegen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:14:01 #182
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158875275
Sylvie Meis slachtoffer van stalker

Sylvie Meis heeft angstige momenten beleefd door een man die haar lastigviel. Ze heeft via de politie een straatverbod moeten regelen.

De presentatrice was alleen thuis met haar zoon Damián, toen er een man opdook die aanbelde en naar binnen wilde. De stalker, volgens het Duitse blad Closer van Nederlandse afkomst, had zich in een hotel in Hamburg verschanst en van daaruit Sylvie al dagen aan het volgen zijn alvorens hij een ’move’ maakte.

„Het was een beangstigende situatie”, tekent het tijdschrift op uit de mond van een assistente van de 37-jarige presentatrice. Sylvie belde de politie, waarna de man - die was vastgelegd op beelden van haar beveiligingscamera's - een straatverbod kreeg. Hij mag niet meer binnen een straal van 200 meter van zijn slachtoffer komen.


---

Is dit ook de persoon die die beelden lekte van Sylvie en haar 'vlam'?
With love :*
pi_158875729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sylvie Meis slachtoffer van stalker

Sylvie Meis heeft angstige momenten beleefd door een man die haar lastigviel. Ze heeft via de politie een straatverbod moeten regelen.

De presentatrice was alleen thuis met haar zoon Damián, toen er een man opdook die aanbelde en naar binnen wilde. De stalker, volgens het Duitse blad Closer van Nederlandse afkomst, had zich in een hotel in Hamburg verschanst en van daaruit Sylvie al dagen aan het volgen zijn alvorens hij een ’move’ maakte.

„Het was een beangstigende situatie”, tekent het tijdschrift op uit de mond van een assistente van de 37-jarige presentatrice. Sylvie belde de politie, waarna de man - die was vastgelegd op beelden van haar beveiligingscamera's - een straatverbod kreeg. Hij mag niet meer binnen een straal van 200 meter van zijn slachtoffer komen.

---

Is dit ook de persoon die die beelden lekte van Sylvie en haar 'vlam'?
Is daar ook een geshopte foto van? Van haar angstige blik?
Go hard or go home
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:33:35 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158875780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Is daar ook een geshopte foto van? Van haar angstige blik?
:D
Noek :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158876744
Is dat niet gewoon Evert?
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:07:53 #186
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158876747
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Is daar ook een geshopte foto van? Van haar angstige blik?
Dat zou haar fotosoep-serie idd compleet maken :D
With love :*
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:12:41 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158876853


Misschien kan ze hier wat mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  roze woensdag 6 januari 2016 @ 17:13:37 #188
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158876876
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:09 schreef maily het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iemand die al 3 kinderen heeft van 2 vaders, er nog meer wil van nog 'n andere vader ......
Anouk doet het nog beter haha.
Your beauty never ever scared me.
pi_158876923

OMG!!
Ze zal zich nu wel weer gaan focussen op Damian want zulke angstige ogenblikken doen je toch wel beseffen dat je leeft.
Go hard or go home
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:16:58 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158878223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:16 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
OMG!!
Ze zal zich nu wel weer gaan focussen op Damian want zulke angstige ogenblikken doen je toch wel beseffen dat je leeft.
Waarom zie ik hier een blonde Farrah (Teen Mom OG) in? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158878545
Ik heb ergens wel medelijden met Sylvie. T is leuk hoor, een dikke bankrekening, maar wat heb je eraan als iedereen om je heen alleen maar daar in geïnteresseerd is en je zelf verder de diepgang van een postzegel hebt en je leven nog leger is dan de herseninhoud van Barbie.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:41:26 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158878844
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:30 schreef totebel het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Sylvie. T is leuk hoor, een dikke bankrekening, maar wat heb je eraan als iedereen om je heen alleen maar daar in geïnteresseerd is en je zelf verder de diepgang van een postzegel hebt en je leven nog leger is dan de herseninhoud van Barbie.
Nou ja, als je de diepgang van een postzegel hebt, boeit dat je weinig, gok ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158881290
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben ook in de vorm van mijn leven, maar geen haar op mijn kut hoofd die eraan denkt om steeds met een andere vent te flikflooien. Bah bah.
En ik heb geeneens een kind waar ik rekening mee moet houden.
Jij woont zeker in de biblebelt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:20:20 #194
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158881732
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158881745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Is daar ook een geshopte foto van? Van haar angstige blik?
_O-
pi_158881747
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ja, als je de diepgang van een postzegel hebt, boeit dat je weinig, gok ik.
Mwah..bevestiging nodig hebben is menselijk..diepgang of niet..en ik vind Sylvie wel heel erg bevestiging zoeken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:20:55 #197
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158881755
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sylvie Meis slachtoffer van stalker

Sylvie Meis heeft angstige momenten beleefd door een man die haar lastigviel. Ze heeft via de politie een straatverbod moeten regelen.

De presentatrice was alleen thuis met haar zoon Damián, toen er een man opdook die aanbelde en naar binnen wilde. De stalker, volgens het Duitse blad Closer van Nederlandse afkomst, had zich in een hotel in Hamburg verschanst en van daaruit Sylvie al dagen aan het volgen zijn alvorens hij een ’move’ maakte.

„Het was een beangstigende situatie”, tekent het tijdschrift op uit de mond van een assistente van de 37-jarige presentatrice. Sylvie belde de politie, waarna de man - die was vastgelegd op beelden van haar beveiligingscamera's - een straatverbod kreeg. Hij mag niet meer binnen een straal van 200 meter van zijn slachtoffer komen.

---

Is dit ook de persoon die die beelden lekte van Sylvie en haar 'vlam'?
Alsof een straatverbod mij tegen gaat houden. :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:22:20 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158881807
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:20 schreef totebel het volgende:

Mwah..bevestiging nodig hebben is menselijk..diepgang of niet..en ik vind Sylvie wel heel erg bevestiging zoeken.
Die bevestiging krijgt ze imo ruimschoots, zoals dat gaat bij celebs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158881811
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:30 schreef totebel het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Sylvie. T is leuk hoor, een dikke bankrekening, maar wat heb je eraan als iedereen om je heen alleen maar daar in geïnteresseerd is en je zelf verder de diepgang van een postzegel hebt en je leven nog leger is dan de herseninhoud van Barbie.
Een boel aannames.
  Spellchecker vrijdag 8 januari 2016 @ 10:16:47 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158922932
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Anouk doet het nog beter haha.
Ja, en toch heb ik daar meer respect voor dan voor Sabia.
Anouk is meer het "niet lullen maar poetsen"-type.
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 10:32:42 #201
184769 crew  Deisyy
pi_158923206
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:16 schreef maily het volgende:

[..]

Ja, en toch heb ik daar meer respect voor dan voor Sabia.
Anouk is meer het "niet lullen maar poetsen"-type.
Mocht ze willen :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:39:50 #202
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158927003
Volgens showlaat/Patty Brard is Sabia Boulahrouz gezien op de nieuwjaarsborrel in uppereast nacht Club,
http://www.show.nl/video/(...)wnieuws-late-editie/
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2016 @ 16:40:10 #203
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158932314
Hamburg, dus.

Grappig, ze stap voor in en bij aankomst bij de nachtclub zit ze achterin. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2016 @ 16:42:25 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158932404
Verder vooral:

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158933517
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef Cynix ® het volgende:
Hamburg, dus.

Grappig, ze stap voor in en bij aankomst bij de nachtclub zit ze achterin. :')
Dat was met Sylvie toch? Toen alles nog pais en vree was.

Anyway; volgens 'de bron' hebben ze Sab in haar nakie gezien, op de plee, toen ze zich aan het omkleden was. :')
Ook vindt Brard dat Sab er niks te zoeken heeft als ze daadwerkelijk haar kindje verloren heeft. Te vroeg enzo..ze zou zich beter ergens anders moeten ophouden.
Waar bemoeit dat wijf zich mee?
´
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:27:37 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158933632
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef Cynix ® het volgende:
Hamburg, dus.

Grappig, ze stap voor in en bij aankomst bij de nachtclub zit ze achterin. :')
En aan de andere kant stapte Sylvie uit bij de nachtclub ;)

Oude beelden dus, waar ze voor instapte was van net na de miskraam in december en waar ze achter uitstapte was zelfs uit de tijd dat ze nog met Sylvie ging stappen.
Ze hebben dus helemaal geen beelden van haar aankomst bij die nachtclub.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:40:44 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158933931
Halfnaakt!

Is ook ... :') .
Het zal wel een kittig jurkje zijn geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158934015
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

En aan de andere kant stapte Sylvie uit bij de nachtclub ;)

Oude beelden dus, waar ze voor instapte was van net na de miskraam in december en waar ze achter uitstapte was zelfs uit de tijd dat ze nog met Sylvie ging stappen.
Ze hebben dus helemaal geen beelden van haar aankomst bij die nachtclub.
Die Patty Brard zuigt ze ter plekke uit haar duim..
Toen volgens mij op 16 december Patty Brard over die nepbuik vertelde zei ze dat van een bron te hebben gehoord die bij Sabia thuis kwam. Deze bron had nog veeeellll meeerrrr te vertellen. Ik heb nooit meer iets van die bron gehoord of heb ik niet goed opgelet en dat gemist ? Weet jij if iemand in dit forum dat ?
pi_158934239
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:45 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Die Patty Brard zuigt ze ter plekke uit haar duim..
Toen volgens mij op 16 december Patty Brard over die nepbuik vertelde zei ze dat van een bron te hebben gehoord die bij Sabia thuis kwam. Deze bron had nog veeeellll meeerrrr te vertellen. Ik heb nooit meer iets van die bron gehoord of heb ik niet goed opgelet en dat gemist ? Weet jij if iemand in dit forum dat ?
Nee hoor, je hebt niks gemist. Veel geschreeuw om niks, zoals altijd. :D
´
pi_158934306
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:40 schreef Copycat het volgende:
Halfnaakt!

Is ook ... :') .
Het zal wel een kittig jurkje zijn geweest.
Nou vooruit, halfnaakt dan. In ieder geval naakt genoeg om een afgetrainde buik te spotten.
´
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:36:08 #211
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158935429
Sylvie Meis in brasserie Seaspice, Miami , Florida.


- Showlaat is gebeld met de vraag: wie is deze man?

RTL-Boulevard heeft het over een succesvolle makelaar uit Hamburg ?
pi_158935532
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nou vooruit, halfnaakt dan. In ieder geval naakt genoeg om een afgetrainde buik te spotten.
Sabia met afgetrainde buik? Die had ze tijdens Raf ook niet volgens mij :D
pi_158935755
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

Sabia met afgetrainde buik? Die had ze tijdens Raf ook niet volgens mij :D
Tsja, die 'bronnen' op de plee, he.. :')
Misschien was het wel een nep-6-pack :o


:')
´
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 januari 2016 @ 21:17:27 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_158940636
Ben ooit in Hamburg geweest. Op de Reeperbahn. De hoerenbuurt. Liepen allemaal van dat soort wijven.

Was in m'n diensttijd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158941105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit in Hamburg geweest. Op de Reeperbahn. De hoerenbuurt. Liepen allemaal van dat soort wijven.

Was in m'n diensttijd.

:P
Vrouwen met afgetrainde buik?
pi_158941901
6 pack i wish
pi_158944341
Patty ? fuckkng bitch
pi_158945359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit in Hamburg geweest. Op de Reeperbahn. De hoerenbuurt. Liepen allemaal van dat soort wijven.

Was in m'n diensttijd.

:P
Toen je nog jong en gewild was dacht te zijn, maar zelfs geen hoer jou wou? >:)
´
  dinsdag 12 januari 2016 @ 13:55:35 #219
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159039780
Sabia Boulahrouz die een zwaar jaar achter de rug heeft, is inmiddels ’een schim van zichzelf’, oordeelt Bunte, ’Sabia oogt zo breekbaar, moet men zich zorgen maken om haar?’
http://www.telegraaf.nl/p(...)van_zichzelf___.html


pi_159040733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:55 schreef Tuinfluitert het volgende:

Sabia Boulahrouz die een zwaar jaar achter de rug heeft, is inmiddels ’een schim van zichzelf’, oordeelt Bunte, ’Sabia oogt zo breekbaar, moet men zich zorgen maken om haar?’
http://www.telegraaf.nl/p(...)van_zichzelf___.html

[ afbeelding ]

Och de belichting speelt ook niks mee, hoor.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159040973
ze ou toch nog een interview geven??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_159041366
Ziet er toch goed uit op die foto?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:28:25 #223
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159041962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:04 schreef bloodymary1 het volgende:

Ziet er toch goed uit op die foto?
Ik vind Sabia er ook goed uitzien, maar zie wel verdriet, kwetsbaarheid en dat ze inderdaad erg afgevallen is.


quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:49 schreef Ticootje het volgende:

ze zou toch nog een interview geven??
Mensen hebben Sabia in de stad gezien met de redacteur van een Duits roddelblad.
pi_159048113
'Sabia Engizek heeft obsessie voor Sylvie'

van onze redactie
Sabia Engizek kan het naar verluidt niet hebben dat het haar vroegere beste vriendin Sylvie Meis voor de wind gaat.
Sabia heeft volgens insiders geen goed woord over voor haar voormalige BFF (Best Friend Forever), op wie ze stikjaloers zou zijn.
“In zo goed als ieder gesprek haalt ze Sylvie door het slijk", zegt een ingewijde tegen Duitse media. Sabia vindt volgens de bron dat Sylvie een slechte moeder is. Ook zou Sab het gerucht verspreiden dat RTL en Hunkemöller de banden met Sylvie willen verbreken.
Sabia zou een obessie hebben voor Sylvie. De bron: "Ze kijkt de hele tijd online na wat Sylvie allemaal doet. Of ze vraagt aan mij of ik nog een nieuwtje weet of iets te melden heb, terwijl ze toch echt wel weet dat ik Sylvie helemaal niet ken."
Sabia is, zo oordelen de media bij onze oosterburen, inmiddels nog maar een schim van zichzelf. De roerige maanden die zij achter de rug heeft, zouden zichtbare sporen hebben nagelaten. " Ze oogt zo breekbaar, moet men zich zorgen maken om Sabia?’, wil Bunte weten.
Televaag
´
pi_159048277
Doe mij ook zo'n bron en een ingewijde! Daar knapt mijn leven vast van op. :D
´
pi_159048789
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Doe mij ook zo'n bron en een ingewijde! Daar knapt mijn leven vast van op. :D
Twee weken terug meldde de Duitse media toch dat ze een obsessie voor Rafael van der Vaart zou hebben , ze keek zelfs wanneer hij voor het laatst op whatsapp was geweest. Nu heeft ze weer een obsessie voor Sylvie en over twee weken ?? Misschien voor Evert en Patty ?? Volgens mij zuigen ze het daar in Duitsaknd ook uit de duim, of er is er een in de omgeving van Sabia die echt niet spoort en zelf op media-aandacht uit is.
pi_159049216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Doe mij ook zo'n bron en een ingewijde! Daar knapt mijn leven vast van op. :D
:D

ze ziet er best verdrietig uit trouwens ;(
pi_159049347
Het lijkt me een prachtwending voor de gate als Raf en Sylvie weer samenkomen :D Dat ze elkaar aankijken terwijl ze damian uitwisselen en ineens de huwelijkstango horen klinken en vogels horen fluiten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159049647
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt me een prachtwending voor de gate als Raf en Sylvie weer samenkomen :D Dat ze elkaar aankijken terwijl ze damian uitwisselen en ineens de huwelijkstango horen klinken en vogels horen fluiten :D
Oh nee!! Alsjeblieft niet! :{w

Sab ziet er ruk uit idd, ondanks haar mooie verschijning. Triest.. -O-
´
pi_159049926
Ja hoor, en de roddelpers bereikt met die foto precies weer wat ze wil, namelijk dat iedereen er haar zo verdrietig en triest uit vindt zien. Zo ziet iedereen er uit die van alles in zijn hand heeft en druk bezig is met koude wind en niet weet dat die gefotografeerd wordt. Ze is niet aan het poseren of zo he.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:42:21 #231
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159051189
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Twee weken terug meldde de Duitse media toch dat ze een obsessie voor Rafael van der Vaart zou hebben , ze keek zelfs wanneer hij voor het laatst op whatsapp was geweest. Nu heeft ze weer een obsessie voor Sylvie en over twee weken ?? Misschien voor Evert en Patty ?? Volgens mij zuigen ze het daar in Duitsland ook uit de duim, of er is er een in de omgeving van Sabia die echt niet spoort en zelf op media-aandacht uit is.
Duitse media verzinnen inderdaad erg veel. Ik woon aan de grens met Duitsland en zie wel eens Duitse roddelblaadjes. Máxima wordt daar momenteel weer zwanger verklaard, en het zou een jongen zijn. Kate werd een maand na de geboorte van prinses Charlotte ook weer zwanger verklaard. Zegt genoeg over de Duitse media lijkt me.
With love :*
pi_159052390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja hoor, en de roddelpers bereikt met die foto precies weer wat ze wil, namelijk dat iedereen er haar zo verdrietig en triest uit vindt zien. Zo ziet iedereen er uit die van alles in zijn hand heeft en druk bezig is met koude wind en niet weet dat die gefotografeerd wordt. Ze is niet aan het poseren of zo he.
wat dat betreft kan ze nog wat leren van sylvie
pi_159052792
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja hoor, en de roddelpers bereikt met die foto precies weer wat ze wil, namelijk dat iedereen er haar zo verdrietig en triest uit vindt zien. Zo ziet iedereen er uit die van alles in zijn hand heeft en druk bezig is met koude wind en niet weet dat die gefotografeerd wordt. Ze is niet aan het poseren of zo he.
:')
Daar zit wat in.

Toch kan ik me niet voorstellen dat ze binnenshuis sprankelt van geluk. Jij wel?
´
pi_159056132
Shownieuws, straks...iets over Sabia en Sylvie...
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:18:01 #235
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159058972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:43 schreef superrmama het volgende:

Shownieuws, straks...iets over Sabia en Sylvie...
Bedankt.

http://www.show.nl/showfl(...)rdt-steeds-smeriger/
pi_159059045

Healthy & Happy 2016 ❤️ #family

...
´
pi_159059053
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:21 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:')
Daar zit wat in.

Toch kan ik me niet voorstellen dat ze binnenshuis sprankelt van geluk. Jij wel?
Nee hoor! En zeker niet met al die rare verhalen die de ronde doen. Maar ik vond het zo onzinnig om zo'n foto te plaatsen en dan daar een verhaal aan op te hangen. Maar ja, dat doet de roddelpers nu eenmaal. En anders hadden we ook geen topic.
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:37:22 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159059292
Het is toch wel van de zotte dat Shownieuws met de werkgevers van Sylvie gaat bellen om te checken of een vermeende privé-opmerking van Sabia tegen een zogenaamde vriendin op waarheid berust :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159059499
Ach, ik denk dat het lijntje met Shownieuws en het kringetje rond 'de kleine schijnheilige diva' Sylvie niet zo heel dik is onderling..Ze hebben iig het nummer.. :W
Hoeveel bronnen kunnen er nog zijn als ze niemand meer heeft?

Sylvie zal een deze dagen wel weer een happy fotosoep plaatsen. O-) Let maar op.
´
pi_159098655
quote:
Van der Vaart: 'Dit is mijn dieptepunt'
Van onze Telesportredactie



Zijn tweede Spaanse avontuur is bepaald niet geworden wat Rafael van der Vaart er van had verwacht. "Ik moet toegeven dat ik het absolute dieptepunt in mijn loopbaan heb bereikt", zegt de middenvelder van Real Betis Sevilla.


Van der Vaart (32) is er in zijn eerste half jaar niet in geslaagd indruk te maken bij Betis. Van der Vaart kwam, mede door blessures, pas in zeven competitiewedstrijden in actie. Afgelopen zomer tekende hij een contract tot halverwege 2018 bij de club die momenteel de vijftiende plaats bezet in de Primera Division.

Coach Pepe Mel werd vorige week als gevolg van de slechte resultaten ontslagen. Interim-trainer Juan Merino lijkt het niet echt in de Nederlander te zien zitten. Sterker nog, de 109-voudig international zat niet eens bij de selectie voor het bekerduel met stadsgenoot Sevilla. "Ik wil spelen", zegt de oud-Ajacied dan ook tegen het Duitse Bild.

Van der Vaart speelde eerder voor Ajax, HSV, Real Madrid en Tottenham Hotspur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_159099034
RAF kan beter stoppen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:21:26 #242
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_159099172
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:15 schreef computergirl het volgende:
RAF kan beter stoppen.
Of geld scheppen in de zandbak.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2016 @ 15:36:08 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159099477
quote:
19s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Of geld scheppen in de zandbak.
hij wil juist niet te ver weg van zijn kind
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159099510
quote:
19s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Of geld scheppen in de zandbak.
dan moet je toch tenminste blessure vrij zijn? En een niveau halen dat hoger ligt dan een goede amateur. Verder de ballen verstand van voetbal uiteraard maar stoppen op je hoogtepunt is te laat en nu is het beetje sneu
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:48:01 #245
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159136306
Ajax is op zoek naar een nieuwe spits dat zal o.a. Rafaël van der Vaart niet worden.
Trainer Frank de Boer: "Rafaël heeft al een hele tijd niet gespeeld. Dan moet hij eerst weer fit worden in vijf, zes wedstrijden. Een mooie naam is leuk, maar we hebben spelers nodig die er direct staan. Je gaat kijken waar ze hebben gespeeld en dan blijkt dat ze helemaal niet hebben gespeeld. Met die jongens willen we geen risico nemen.



http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
pi_159201889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ajax is op zoek naar een nieuwe spits dat zal o.a. Rafaël van der Vaart niet worden.
Trainer Frank de Boer: "Rafaël heeft al een hele tijd niet gespeeld. Dan moet hij eerst weer fit worden in vijf, zes wedstrijden. Een mooie naam is leuk, maar we hebben spelers nodig die er direct staan. Je gaat kijken waar ze hebben gespeeld en dan blijkt dat ze helemaal niet hebben gespeeld. Met die jongens willen we geen risico nemen.

[ afbeelding ]

http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
Lees net op twitter dat er een Turkse club interesse heeft in van der Vaart.
En Christie Bokma heeft net haar instagram profiel foto veranderd in de foto met Rafael.
Terwijl pa van der Vaart verklaarde dat Rafael het ruim voor de kerstdagen netjes heeft uitgemaakt toen Christie in Spanje was.
Hij heeft zeker bij haar uitgehuild en nu komt alles toch weer goed , in de liefde en met het voetballen.
Fijn hoor pffffff
  maandag 18 januari 2016 @ 15:00:51 #247
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159202180
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:48 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Lees net op twitter dat er een Turkse club interesse heeft in van der Vaart.
En Christie Bokma heeft net haar instagram profiel foto veranderd in de foto met Rafael.
Terwijl pa van der Vaart verklaarde dat Rafael het ruim voor de kerstdagen netjes heeft uitgemaakt toen Christie in Spanje was.
Hij heeft zeker bij haar uitgehuild en nu komt alles toch weer goed , in de liefde en met het voetballen.
Fijn hoor pffffff
Het houdt niet op, niet vanzelf :')
With love :*
  maandag 18 januari 2016 @ 20:08:56 #248
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159210078
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:48 schreef jaargetijden het volgende:

Lees net op twitter dat er een Turkse club interesse heeft in van der Vaart.
En Christie Bokma heeft net haar instagram profiel foto veranderd in de foto met Rafael.
Terwijl pa van der Vaart verklaarde dat Rafael het ruim voor de kerstdagen netjes heeft uitgemaakt toen Christie in Spanje was.
Hij heeft zeker bij haar uitgehuild en nu komt alles toch weer goed , in de liefde en met het voetballen.
Fijn hoor pffffff
jaargetijden heb je een linkje van het twitterbericht dat er een Turkse club interesse heeft in Rafael van der Vaart?

Dat het uit is tussen Christie en Rafael, geloofde ik niet..
Rond de Kerst even op een laag pitje door de vele spanningen wel of niet zwanger Sabia en toen het tragische nieuws. En toen de kust vrij voor Rafael en Christie? Weer in een nieuwe relatie duiken?
Was denk om de pers op afstand te houden want Rafael stond de afgelopen twee jaren meer in de roddelbladen dan op het voetbalveld.

Krijgt vader Mehmet van Sabia nou toch ...? Mehmet Engizek was begin mei 2014 aan de deur van de villa door Rafael ervan te overtuigen in te gaan op de aanbiedingen van Turkse clubs.

Rafael, Christie en broer Fernando op naar Turkije?
pi_159214646
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

jaargetijden heb je een linkje van het twitterbericht dat er een Turkse club interesse heeft in Rafael van der Vaart?

Dat het uit is tussen Christie en Rafael, geloofde ik niet..
Rond de Kerst even op een laag pitje door de vele spanningen wel of niet zwanger Sabia en toen het tragische nieuws. En toen de kust vrij voor Rafael en Christie? Weer in een nieuwe relatie duiken?
Was denk om de pers op afstand te houden want Rafael stond de afgelopen twee jaren meer in de roddelbladen dan op het voetbalveld.

Krijgt vader Mehmet van Sabia nou toch ...? Mehmet Engizek was begin mei 2014 aan de deur van de villa door Rafael ervan te overtuigen in te gaan op de aanbiedingen van Turkse clubs.

Rafael, Christie en broer Fernando op naar Turkije?
Het stond op twitter , zoeken op van der vaart.
En in zijn directe omgeving uit de vader van Raf zijn ongenoegen over Christie, zij zou oude foto's hebben gebruikt.
Pa der Vaart beweert dat Raf de relatie met Christie ruim voor de kerst heeft verbroken. Verhaal heet " ouders Rafael zijn schoondochters helemaal zat ......" .
pi_159214766
Is allemaal de schuld van de vrouwkes dat Raf niet goed op het veld presteert.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159215045
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef roos85 het volgende:
Is allemaal de schuld van de vrouwkes dat Raf niet goed op het veld presteert.
O ik ben benieuwd , vertel wat doen ze dan ?? En waarom trapt hij daar dan 3 x in ?? Haha.
  maandag 18 januari 2016 @ 23:58:40 #252
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159217984
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef jaargetijden het volgende:

Het stond op twitter , zoeken op van der vaart.
En in zijn directe omgeving uit de vader van Raf zijn ongenoegen over Christie, zij zou oude foto's hebben gebruikt.
Pa der Vaart beweert dat Raf de relatie met Christie ruim voor de kerst heeft verbroken. Verhaal heet " ouders Rafael zijn schoondochters helemaal zat ......" .
Bedankt, gevonden.

Het Turkse Antalyaspor doet pogingen om Rafael van der Vaart te verlossen van zijn uitzichtloze positie bij Real Betis. Rafael van der Vaart komt in Sevilla amper aan spelen toe. Volgens de Turkse sportwebsite Fanatik zijn vertegenwoordigers van Antalyaspor al naar Spanje afgereisd om te onderhandelen met de club Real Betis en Rafael. Voornaamste struikelblok zou het salaris zijn dat Rafael van der Vaart bij Betis opstrijkt.
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)e-voor-Vilhena.dhtml

In weekblad Party
Na vele moeilijkheden hebben de ouders van Rafael van der Vaart hun buik vol van de exen van hun zoon. Ramon van der Vaart en zijn vrouw Lolita blijven de Rafael onvoorwaardelijk steunen in zijn profcarrière, maar hebben voorlopig geen trek in een nieuwe schoondochter aan hun keukentafel in Beverwijk. In Party 2 leest u waarom!
http://weekbladparty.nl/o(...)-schoondochters-zat/

  woensdag 20 januari 2016 @ 12:31:46 #253
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159251519
Sabia Boulahrouz kan weer lachen, foto door Bunte.
pi_159251939
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:04 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

O ik ben benieuwd , vertel wat doen ze dan ?? En waarom trapt hij daar dan 3 x in ?? Haha.
Haha als ik dat eens wist :+
Lijkt erop dat papa en mama VDV niet kunnen accepteren dat zoonlief al jaren over zijn hoogtepunt is.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159252960
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:47 schreef roos85 het volgende:

[..]

Haha als ik dat eens wist :+
Lijkt erop dat papa en mama VDV niet kunnen accepteren dat zoonlief al jaren over zijn hoogtepunt is.
Die ouders zijn als de dood dat een of andere dame er vandoor gaat met het familiekapitaal...
pi_159253602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabia Boulahrouz kan weer lachen, foto door Bunte.
[ afbeelding ]
Ik heb naar de foto gekeken, maar is dit geen oude uit 2013 ??
Ze liep toen met Rafael ook met dat keykord en dat zwarte jasje. (Zie Google afbeeldingen Sabia )
Volgens mij worden we in het ootje genomen !! En is het daar in Duitsland niet heel erg koud buiten brrrrr
pi_159254211
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:54 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Ik heb naar de foto gekeken, maar is dit geen oude uit 2013 ??
Ze liep toen met Rafael ook met dat keykord en dat zwarte jasje. (Zie Google afbeeldingen Sabia )
Volgens mij worden we in het ootje genomen !! En is het daar in Duitsland niet heel erg koud buiten brrrrr
En prive gebruikte deze foto op 9 november 2015 in het verhaal dat Kalid Boularouz Sabia zou helpen.
Die Duitsers denken dat WIJ overal in trappen hahaha , mooi niet dus .
pi_159254885
Gelezen op twitter : 44 min terug.

Sabia spreekt , morgen schijnt er een interview te staan in de Grazia in Duitsland.
Het was een jongetje en de naam zou zijn " Rafael Ramon" , naar de vader en de opa.
Toch twijfel ik nog, waar is het kindje dan begraven ?
Ik kijk vol verwachting uit naar het artikel morgen.
pi_159255164
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:54 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Ik heb naar de foto gekeken, maar is dit geen oude uit 2013 ??
Ze liep toen met Rafael ook met dat keykord en dat zwarte jasje. (Zie Google afbeeldingen Sabia )
Volgens mij worden we in het ootje genomen !! En is het daar in Duitsland niet heel erg koud buiten brrrrr
In dat bericht van de Telegraaf staat een link waarop je moest klikken. Het ging niet om deze foto.


http://www.bunte.de/stars(...)r-lachen-230591.html
pi_159255463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:57 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

In dat bericht van de Telegraaf staat een link waarop je moest klikken. Het ging niet om deze foto.
[ afbeelding ]

http://www.bunte.de/stars(...)r-lachen-230591.html
Ok , dan heb ik het verkeerd begrepen. Sorry.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 januari 2016 @ 15:38:38 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_159256516
Sabia Boulahrouz (37), de ex-vriendin van voetballer Rafael van der Vaart, zou recent een Turkse neef telefonisch hebben bedreigd. Volgens de Duitse tabloid Closer, dat sprak met het familielid, heeft Sabia de man gebeld en vervolgens minutenlang de huid vol gescholden en de hoorn op de haak gesmeten. De neef zou zich rot zijn geschrokken van Sabia's extreme tirade.



Een verslaggever van Closer beweert dat Sabia dreigde een advocaat in de arm te nemen als haar familie in Turkije nog langer leugens over haar verspreidt. ,,De neef kreeg niet eens kans om Sabia zijn kant van het verhaal te vertellen'', vertelt hij aan Shownieuws.

Begin januari deden Sabia's vader Mehmet en een anonieme neef ook al een boekje open over de brunette, omdat ze zich grote zorgen om haar gezondheid maken. Beiden denken dat Sabia de inmiddels veelbesproken zwangerschap verzonnen heeft bij wijze van schreeuw om aandacht. Mehmet liet in augustus - na de relatiebreuk van Sabia met Rafael van der Vaart - al weten zich diep te schamen voor zijn dochter.

Vroom
De neef ging nog een stap verder door Sabia een actrice te noemen. De man: ,,Ze liegt alles bij elkaar.'' De verhalen die Sabia rondstrooit over de dronken buien van haar vader, verwees de neef naar het rijk der fabelen. ,,Pertinent niet waar. Sabia's vader is een vroom moslim. Hij drinkt geen druppel alcohol. Niemand van ons wil ooit nog iets met haar te maken hebben.''

Sabia Boulahrouz verloor op 13 december na een zwangerschap van zes maanden haar kindje. Toen ze in verwachting was, was van een buikje nauwelijks sprake. Volgens Sabia kwam dat doordat ze na de breuk met Rafael - met wie ze zo'n twee jaar een relatie had - van de stress zeker 10 kilo was afgevallen.

Privéleven
Sabia vertrok nadat haar kindje stilgeboren werd korte tijd naar het buitenland. Inmiddels is ze weer terug in haar woonplaats Hamburg waar ze in een appartementje woont met haar kinderen Amaya (5) en Daamin (4) die ze kreeg tijdens haar huwelijk met voetballer Khalid Boulahrouz. Ze wordt nog nauwelijks op straat gezien. Dat duidt er volgens Duitse media op dat Sabia niet bepaald lekker in haar vel zit. Praten met de pers doet ze niet. Alleen haar nieuwe manager Ted Linow zegt af en toe iets, maar veel details over haar privéleven geeft hij niet prijs.

Sabia Boulahrouz, geboren met de achternaam Engizek, gebruikt overigens nog steeds de achternaam van haar voetballende ex-man Khalid Boulahrouz: de vader van haar twee kinderen. Na haar huwelijk met Khalid deed ze, zoals gebruikelijk is in Duitsland, afstand van haar achternaam. De naam Boulahrouz weer veranderen in Engizek geeft bij onze oosterburen veel rompslomp en is ook nog eens duur. ,,Ik heet dus nog steeds volgens de Duitse wet Boulahrouz en geen Engizek'', verklaarde Sabia een paar maanden geleden toen ze jurylid was in de mislukte SBS6-show Mindmasters Live.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lid-in-Turkije.dhtml

*O*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:51:56 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159256950
Wat een stelletje droeftoeters is het toch ook in die familie in Turkije, walgelijk volk :r

En het leest alsof waarschuwen dat je een advocaat in de arm neemt al dreigen is :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2016 @ 15:55:01 #263
43556 miss_dynastie
pi_159257063
Als je nog langer leugens over me vertelt, stuur ik een advocaat op je af- boehoe, ik mag de waarheid niet vertellen :'(

Rara, wat klopt hier niet? 8-)
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:05:12 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159257307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:51 schreef Leandra het volgende:
Wat een stelletje droeftoeters is het toch ook in die familie in Turkije, walgelijk volk :r

En het leest alsof waarschuwen dat je een advocaat in de arm neemt al dreigen is :D
Als dit dan weer wel juist in de media en niet uit de grote duim komt, uiteraard ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159259130
Hoe oud is Rafael.. 8? Sjonge.. we delen onze verjaardag maar ik ben tocb echt een stuk mondiger dan die bobbojanus. Zoals een echte waterman hoort te zijn..
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:31:39 #266
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159259678
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef jaargetijden het volgende:

Ok , dan heb ik het verkeerd begrepen. Sorry.
jaargetijden ik keek zelf niet goed, anders had ik kunnen zien dat het een oude foto was. Dank je wel voor je nieuws en twitterberichten in dit topic.
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_weer_lachen__.html

De recente Bunte foto Sabia heb ik gisteravond in de openingspost gezet. Ik vind hem prachtig.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef jaargetijden het volgende:

Gelezen op twitter : 44 min terug.

Sabia spreekt , morgen schijnt er een interview te staan in de Grazia in Duitsland.
Het was een jongetje en de naam zou zijn " Rafael Ramon" , naar de vader en de opa.
Toch twijfel ik nog, waar is het kindje dan begraven ?
Ik kijk vol verwachting uit naar het artikel morgen.
*Begraven. Onder de zes maanden hoeft dat niet. Is niet duidelijk met hoeveel maanden het jongetje geboren is.
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:33:16 #267
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159259722
Ook is het niet bekend of en wanneer Sabia nu eindelijk naar Amsterdam gaat. Ex-man Khalid Boulahrouz heeft daar een luxe appartement voor haar ingericht, maar Khalids nieuwe vriendin lijkt niet zo blij met Sabia’s komst. Deze week zal Sabia in een interview met het Duitse weekblad Gala eindelijk háár verhaal vertellen.
http://www.dagelijksestan(...)t-naar-zijn-dochter/


Welke bekende namen zijn populair?
Het jaar 2015 was goed voor 23 Sylvie's, 2 Sabia's
http://www.telegraaf.nl/p(...)rek_dan_Sabia__.html
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:36:48 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159259806
Dat verhaal dat Khalid een appartement voor haar had gekocht was toch nonsens?
Wat een BS dat ze dat weer als "nieuwtje" brengen.... mijn hemel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:38:49 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159259850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef jaargetijden het volgende:
Gelezen op twitter : 44 min terug.

Sabia spreekt , morgen schijnt er een interview te staan in de Grazia in Duitsland.
Het was een jongetje en de naam zou zijn " Rafael Ramon" , naar de vader en de opa.
Toch twijfel ik nog, waar is het kindje dan begraven ?
Ik kijk vol verwachting uit naar het artikel morgen.
Heb je daar ook een linkje bij? Naar Twitter dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:40:00 #270
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159259882
Kan me niet voorstellen dat Rafael jr. niet begraven is als dit met Solana wel is gedaan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:41:16 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159259912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Andromache het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Rafael jr. niet begraven is als dit met Solana wel is gedaan.
Ja, maar waar is Solana begraven dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:43:16 #272
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159259964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar waar is Solana begraven dan?
Dat weet ik niet, maar ik meen me wel te herinneren dat Sabia het in een min of meer betrouwbaar interview over haar grafje had. Wie heeft een link naar de desbetreffende post?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:47:53 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159260072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:43 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar ik meen me wel te herinneren dat Sabia het in een min of meer betrouwbaar interview over haar grafje had. Wie heeft een link naar de desbetreffende post?
Dus als ze dat nog een keer heeft over het grafje van dit kind is het ook goed?
Of moeten we nu ineens foto's hebben voor we het geloven?

Ik bedoelde eigenlijk vooral dat het begraven en het graf van Solana ook gewoon een privé-aangelegenheid is, en dat ik niet zou weten waarom we nu wel meer informatie zouden moeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:49:06 #274
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159260111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:43 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar ik meen me wel te herinneren dat Sabia het in een min of meer betrouwbaar interview over haar grafje had. Wie heeft een link naar de desbetreffende post?
Helaas nooit gelezen, zie het niet in de openingspost staan.
pi_159260134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je daar ook een linkje bij? Naar Twitter dus.
.
Het staat inmiddels ook op headliner showbizz, shownieuws enz
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:53:50 #276
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159260252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:47 schreef Leandra het volgende:

Ik bedoelde eigenlijk vooral dat het begraven en het graf van Solana ook gewoon een privé-aangelegenheid is, en dat ik niet zou weten waarom we nu wel meer informatie zouden moeten hebben.
Dat vind ik ook en ik zal je dan verkeerd begrepen hebben. Ik dacht dat jij juist op zoek was naar bewijs. :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159260320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Helaas nooit gelezen, zie het niet in de openingspost staan.
Het kan haast niet anders als zij eind juli 12 weken zwanger was dan is ze op 13 dec zeker 30 weken en dan moet de baby een naam krijgen en aangegeven worden.
Haar eerste kindje wat ze met Rafael verloor was 19 weken en is begraven en heeft een naam terwijl dat met 19 weken niet perse hoeft.

Ik krijg steeds meer het nare gevoel dat ze toch liegt ( ik heb haar steeds willen geloven ) en ze gewoon niet meer van ophouden weet.
Maar waarom grijpt haar zus , met wie ze zo goed omgaat, dan niet in ?
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:00:40 #278
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159260430
http://m.telegraaf.nl/pri(...)dje-zou-rafael-heten

Waarom zou je je kind noemen naar iemand die je, naar eigen zeggen, in de steek liet en je weet nog steeds niet waarom? Daarbij ook vreemd dat de namen van de rest van de familie gegeven worden, terwijl diezelfde familie je zwartmaakt in de media.
With love :*
pi_159260579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
http://m.telegraaf.nl/pri(...)dje-zou-rafael-heten

Waarom zou je je kind noemen naar iemand die je, naar eigen zeggen, in de steek liet en je weet nog steeds niet waarom? Daarbij ook vreemd dat de namen van de rest van de familie gegeven worden, terwijl diezelfde familie je zwartmaakt in de media.
Zou het kunnen zijn dat ze ondanks alles nog steeds hoop heeft dat Rafael toch voor haar kiest na verloop van tijd.
Ze vertelt in het interview dat ze een nieuwe vriendin naast Rafael niet serieus neemt omdat Raf en zij zielsverwanten waren en zijn.
Als Zij Rafael en zijn hele familie zwart maakt dan is er zeker geen hoop meer.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:11:02 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159260751
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
http://m.telegraaf.nl/pri(...)dje-zou-rafael-heten

Waarom zou je je kind noemen naar iemand die je, naar eigen zeggen, in de steek liet en je weet nog steeds niet waarom? Daarbij ook vreemd dat de namen van de rest van de familie gegeven worden, terwijl diezelfde familie je zwartmaakt in de media.
Waarom zou je dat niet doen als je hoopt dat het nog goed zou komen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:22:51 #281
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159261063
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:05 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Zou het kunnen zijn dat ze ondanks alles nog steeds hoop heeft dat Rafael toch voor haar kiest na verloop van tijd.
Ze vertelt in het interview dat ze een nieuwe vriendin naast Rafael niet serieus neemt omdat Raf en zij zielsverwanten waren en zijn.
Als Zij Rafael en zijn hele familie zwart maakt dan is er zeker geen hoop meer.
Op die manier had ik het nog niet bekeken.

Maar desondanks wel vrij wanhopig.
With love :*
pi_159261094
Ze laten net op shownieuws vroege editie weten, dat vanavond in de late editie Rafael aan het woord komt.

Hij heeft inmiddels maanden de tijd gehad om te overdenken wat hij gaat zeggen. Spannend !!
pi_159261288
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
http://m.telegraaf.nl/pri(...)dje-zou-rafael-heten

Waarom zou je je kind noemen naar iemand die je, naar eigen zeggen, in de steek liet en je weet nog steeds niet waarom? Daarbij ook vreemd dat de namen van de rest van de familie gegeven worden, terwijl diezelfde familie je zwartmaakt in de media.
Obsessed.
pi_159262703
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:56 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Het kan haast niet anders als zij eind juli 12 weken zwanger was dan is ze op 13 dec zeker 30 weken en dan moet de baby een naam krijgen en aangegeven worden.
Haar eerste kindje wat ze met Rafael verloor was 19 weken en is begraven en heeft een naam terwijl dat met 19 weken niet perse hoeft.

Ik krijg steeds meer het nare gevoel dat ze toch liegt ( ik heb haar steeds willen geloven ) en ze gewoon niet meer van ophouden weet.
Maar waarom grijpt haar zus , met wie ze zo goed omgaat, dan niet in ?
Misschien is het kindje wel begraven. Dat ze het niet aan de grote klok hangt betekent niet dat het niet gebeurd is. Gaat ons ook geen ene ruk aan.
pi_159262742
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:22 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Op die manier had ik het nog niet bekeken.

Maar desondanks wel vrij wanhopig.
Hij is wel de vader. Misschien hadden ze deze namen wel al samen uitgezocht.
pi_159262860
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Misschien is het kindje wel begraven. Dat ze het niet aan de grote klok hangt betekent niet dat het niet gebeurd is. Gaat ons ook geen ene ruk aan.
Dat het ons niet aan gaat daar heb je volkomen gelijk in.

Maar stel even als ik in haar schoenen stond dat liet ik enig bewijs van mijn zwangerschap zien. Een opname van de kliniek of rouw kaartje of inschrijving register of zoiets .
Waarom ? Om iedereen de ware aard van de Familie van der Vaart te laten zien.
Nu hebben veel mensen twijfels over Sabia en komt familie van der Vaart overal mee weg .
Sabia krijgt alles voor haar kiezen en zij spelen mooi weer en zijn verder gegaan met hun leven.
pi_159263059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef jaargetijden het volgende:
Ze laten net op shownieuws vroege editie weten, dat vanavond in de late editie Rafael aan het woord komt.

Hij heeft inmiddels maanden de tijd gehad om te overdenken wat hij gaat zeggen. Spannend !!
"Geen commentaar".

:+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:59:42 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159263708
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:31 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Dat het ons niet aan gaat daar heb je volkomen gelijk in.

Maar stel even als ik in haar schoenen stond dat liet ik enig bewijs van mijn zwangerschap zien. Een opname van de kliniek of rouw kaartje of inschrijving register of zoiets .
Waarom ? Om iedereen de ware aard van de Familie van der Vaart te laten zien.
Nu hebben veel mensen twijfels over Sabia en komt familie van der Vaart overal mee weg .
Sabia krijgt alles voor haar kiezen en zij spelen mooi weer en zijn verder gegaan met hun leven.
Het maakt werkelijk niets uit wat ze laat zien, er zullen altijd mensen zijn die niet geloven dat het echt is, al had ze de halve roddelpers uitgenodigd om bij open kist te condoleren dan hadden ze nog geroepen dat ze het in scene had gezet.
"Want als het echt was doe je dat toch niet?!"

Ze zal daar gek zijn zulke dingen openbaar te maken omdat er mensen zijn die het niet geloven, als ze het vervolgens nog niet geloven en gaan roepen dat het gefabriceerd bewijs is, is dat een nog hardere klap in haar gezicht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:00:21 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_159263733
Rafael Ramon.

Tuurlijk.
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:02:48 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159263823
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij is wel de vader. Misschien hadden ze deze namen wel al samen uitgezocht.
En dit, wij wisten de jongensnaam ook al voor we wisten dat het een jongentje was (die hadden we zelfs bij de zwangerschap daarvoor al).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159264104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het maakt werkelijk niets uit wat ze laat zien, er zullen altijd mensen zijn die niet geloven dat het echt is, al had ze de halve roddelpers uitgenodigd om bij open kist te condoleren dan hadden ze nog geroepen dat ze het in scene had gezet.
"Want als het echt was doe je dat toch niet?!"

Ze zal daar gek zijn zulke dingen openbaar te maken omdat er mensen zijn die het niet geloven, als ze het vervolgens nog niet geloven en gaan roepen dat het gefabriceerd bewijs is, is dat een nog hardere klap in haar gezicht.
^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159265623
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

"Geen commentaar".

:+
:D
  woensdag 20 januari 2016 @ 23:35:54 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159270711
Ik heb het net gemist, iemand anders het wel gezien?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 januari 2016 @ 23:48:44 #294
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159271095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het net gemist, iemand anders het wel gezien?
Het stukje over Rafael ging over het feit dat hij Damian mist en dat hij het niet drooghield tijdens een videoboodschap van Damian aan hem.

Sabia's stuk ging over het interview van morgen. Er werd niet méér gemeld dat staat in het stuk op de privépagina van de telegraaf.

Niet zo heel veel bijzonders dus.
With love :*
  woensdag 20 januari 2016 @ 23:57:14 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159271309
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:48 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Het stukje over Rafael ging over het feit dat hij Damian mist en dat hij het niet drooghield tijdens een videoboodschap van Damian aan hem.

Sabia's stuk ging over het interview van morgen. Er werd niet méér gemeld dat staat in het stuk op de privépagina van de telegraaf.

Niet zo heel veel bijzonders dus.
Ah... niet dat ik wel verwacht had dat hij tegen shownieuws iets over Sabia of de zwangerschap zou zeggen, maar goed... het had er dus weer eens niets mee te maken.

Thnx :)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 21 januari 2016 @ 00:05:51 #296
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159271489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah... niet dat ik wel verwacht had dat hij tegen shownieuws iets over Sabia of de zwangerschap zou zeggen, maar goed... het had er dus weer eens niets mee te maken.

Thnx :)
Astu :)
With love :*
pi_159273292
Je vernoemt het kindje naar iemand die zei dat je het weg moest halen? Pijnlijk...

Ik twijfel nog steeds over die zwangerschap maar ook als die echt was, is ze behoorlijk in de war.
pi_159273342
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:48 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Het stukje over Rafael ging over het feit dat hij Damian mist en dat hij het niet drooghield tijdens een videoboodschap van Damian aan hem.

Sabia's stuk ging over het interview van morgen. Er werd niet méér gemeld dat staat in het stuk op de privépagina van de telegraaf.

Niet zo heel veel bijzonders dus.
Wie ging er al weer weg uit Duitsland?
pi_159273378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 06:41 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Wie ging er al weer weg uit Duitsland?
dus daarom kan of mag hij zijn zoon niet missen?
pi_159273402
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 06:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dus daarom kan of mag hij zijn zoon niet missen?
Maar het was toch voorzienbaar voor Rafael, dat hij in Spanje toch wel heel ver weg van zijn zoon zou zijn.
  donderdag 21 januari 2016 @ 07:25:09 #301
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159273466
Sabia vandaag met haar verhaal in de Duitse Grazia?

Dit topic is vol, nieuwe topic: SHO / [FAKEGATE]Syl, Raf & Sab#74 BS dat ze dat als "nieuwtje" brengen.

[ Bericht 63% gewijzigd door Tuinfluitert op 21-01-2016 07:30:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')