abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158601847
http://www.telegraaf.nl/t(...)rst_van_Sabia__.html

Kan iemand mij uitleggen waarom Sabia Bouhlarouz door de Telegraaf zo nieuwswaardig wordt geacht dat er praktisch iedere dag een artikel over haar op de site staat? Wellicht heb ik iets gemist? Wat ik weet van Sabia is:

1. Het is de ex vrouw van Khalid Bouhlarouz. Een ooit beperkte voetballer die een aantal interlands heeft gespeeld.
2. Ze heeft later een romance gehad met Rafael van der Vaart. Een ooit begenadigd voetballer die momenteel aan het afbouwen is in Spanje.

Wat mis ik? Wat voor wonderen heeft deze vrouw verricht dat de Telegraaf al haar gangen volgt? Is ze de geheime voorzitter van the New World Order? Schrijft ze onder een pseudoniem wetenschappelijke artikelen waar de wereld van ondersteboven raakt? Is ze de opvolgster van Moeder Theresa? Ik weet het echt niet... Help!
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158601872
Ik vroeg het me laatst ook af, maar dacht al snel: "Het zal wel".
  Forum Admin maandag 28 december 2015 @ 15:12:52 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158601887
Je helpt er nu aan mee, dat snap je hé?

Verder is het gewoon een omhooggevallen golddigger en hele volksstammen vinden roddel en achterklap leuk.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158601935
Ik vraag me vooral af wie de Telegraaf Televisie kijkt maar OP beantwoordt mijn vraag eigenlijk meteen al.
pi_158602009
Ze was nep zwanger ofzo
  maandag 28 december 2015 @ 15:18:52 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_158602041
Het is de Telegraaf.
Daar staat inderdaad heel wat roddel en achterklap in. Ook al voor Sabia een bn-er was.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_158602106
Intellectuele armoede bij de Telegraaf, vermoed ik.
Op het scherp van de snede.
pi_158602185
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Slaro het volgende:
Ik vraag me vooral af wie de Telegraaf Televisie kijkt maar OP beantwoordt mijn vraag eigenlijk meteen al.
Touche... ;)

Ik moet bekennen dat ik dagelijks de Telegraaf frontpage open om headlines te scrollen. Ik heb de video niet bekeken maar zag alwéér iets van Sabia Bouhlarouz staan.

Ja, ik weet dat veel (vooral) vrouwen wel houden van roddel en achterklap. Wat me echter zo verbaast is over wie de Telegraaf dan meent te moeten schrijven. Ik ken dat mensch helegaar niet... nou ja, op bovengenoemde punten na dan. Dus of ik heb ernstig iets gemist of mensen lezen dus gewoon pulp over onbekende mensen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158602265
De Telegraaf heeft dat met meer BN-ers, zo voorspelbaar. Yolanthe was destijds dag in, dag uit voorpaginanieuws. Nicolette v. Dam altijd met Kerst... Sylvie en Sabia inderdaad, om de haverklap. Begon al langer op te vallen dat daar bepaalde lijntjes lopen.
pi_158602953
De Telegraaf speelt gewoon in op de vraag van hun doelgroep. Waarom mensen zich überhaupt interesseren in dat soort roddel en achterklap is me volkomen onduidelijk.
pi_158603151
Was die Sabia trouwens geen Duitse met Turkse roots? Als je denkt dat ze hier veel aandacht krijgt, moet je eens Bild openslaan, daar staat elke scheet die ze laat breed uitgemeten in.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 28 december 2015 @ 15:50:01 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158603218
Ik erger me er ook kapot aan.

Silvie Meis kon ik nog wel begrijpen (was ook enorm hot op de Duitse tv) maar deze Sabia is gewoon een ex-je van een paar inmiddels afgedankte oud-voetballers.
pi_158603225
Zulk soort types zijn schijnbaar nodig om de bladen te vullen, zelfde verhaal als Paris Hilton, ook zo'n figuur die eigenlijk helemaal niks kan, maar toch altijd voorpaginanieuws is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')