SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Nizno op 24-12-2015 22:04:12 ]
Geen ideequote:
Ja want met zeikerige Telegraaflezers wordt de wereld een fijnere plek..quote:Op donderdag 24 december 2015 21:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ruim een derde minder dan vorig jaar![]()
![]()
![]()
![]()
De gutmenschen sterven uit.
En dat is heel goed nieuws
quote:
Nee, er moet nou top voor.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
SR zooi moet nog een week blijven hoor.
Hoezo praktischer? Er gaat een rechtstreekse trein vanaf schiphol/utrechtquote:Op donderdag 24 december 2015 21:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
stuk hoger, Maastricht ligt sowieso praktischer
tijd voor een Lot Fantopicquote:
Mee eens hoor, maar het verval is wel heel groot, bijna 50%... dan moet je toch wel denken of het tijd is voor wet nieuws. Wel gewoon een mooi bedrag.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:43 schreef peaceman het volgende:
Tijd om te verkassen naar het top 2000 topic.
![]()
En 7.5 miljoen is een prachtig bedrag!
Dat moet ik ma di en woquote:
Ja in de OP moet het blijven staan.quote:
Klopt, en heerlen licht niet minder centraal dan maastrichtquote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
Denk je dat de locatie echt zo veel zal uit maken? Er komt veel geld de brievenbus in maar het zal in schril contrast staan met de acties en donaties uit de rest van het land?
Maakt wel uit. Elke keer in de zelfde stad wordt saai.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
Denk je dat de locatie echt zo veel zal uit maken? Er komt veel geld de brievenbus in maar het zal in schril contrast staan met de acties en donaties uit de rest van het land?
House party en laid back waren superquote:Op donderdag 24 december 2015 21:44 schreef Qunix het volgende:
Deze editie vond ik matig. Er waren welk enkele hoogtepunten en het kwam veulste laat op gang. (na dag 3 pas). Het eindbedrag is wel het bewijs daarvan. In het begin boeide het mij ook niet veel meer, terwijl dat vroeger anders was (vanaf de eerste editie!). De micromanager mag dan wel weggaan, hij heeft het verkeerd aangepakt om alles om te gooien. Ik snap het wel waarom, maar de manier is niet juist. De house avond vond ik tof, enkele sets en artiesten, Domien in de nacht met de muziekkeuzes en Lot!
Beviel het je?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst dus een SR-editie echt aan mij voorbij laten gaan...
Gisteren draaiden ze Backstreet's Back, heb je niet gemist toch hoop ik!quote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Het was gezellig jongens, tot volgend jaar!
Ik vind het wel een fijne gedachte. Nu weet je tenminste dat het een beetje eerlijk gaatquote:Op donderdag 24 december 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar het verval is wel heel groot, bijna 50%... dan moet je toch wel denken of het tijd is voor wet nieuws. Wel gewoon een mooi bedrag.
Dealquote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Het was gezellig jongens, tot volgend jaar!
Het verschil tussen groningen, utrecht maastricht of heerlen bedoeld zequote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maakt wel uit. Elke keer in de zelfde stad wordt saai.
Ik snap wel dat ze af en toe wat willen veranderen, maar dat ze dan juist populaire items eruit gooien? Misschien vanwege de kwaliteiten van de DJs?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:44 schreef Qunix het volgende:
Deze editie vond ik matig. Er waren welk enkele hoogtepunten en het kwam veulste laat op gang. (na dag 3 pas). Het eindbedrag is wel het bewijs daarvan. In het begin boeide het mij ook niet veel meer, terwijl dat vroeger anders was (vanaf de eerste editie!). De micromanager mag dan wel weggaan, hij heeft het verkeerd aangepakt om alles om te gooien. Ik snap het wel waarom, maar de manier is niet juist. De house avond vond ik tof, enkele sets en artiesten, Domien in de nacht met de muziekkeuzes en Lot!
Is wel zo denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat om het aantonen dat de werkeloosheid hoog is in Enschede...
Tuurlijk Enschede was qua bedrag een top editie, maar om nou te zeggen dat dit door de regio kwam, vind ik persoonlijk ver gaan.
Denk dat het wat minder een hype is dan voorgaande jaren...dan is de gemiddelde MKB-ondernemer ook wat minder snel geneigd een paar duizend euro te storten (denk dat ze het vooral van dat soort donaties moeten hebben).quote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
Dat. Er komen altijd wel mensen op af. Tenzij je het op Schiermonnikoog zet.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het verschil tussen groningen, utrecht maastricht of heerlen bedoeld ze
Ik ook.quote:
Geen heldenstatus. En het blije moest eraf. Ik snap het wel. Meer serieuzer zijn over het probleem, maar het kan ook anders.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze af en toe wat willen veranderen, maar dat ze dan juist populaire items eruit gooien? Misschien vanwege de kwaliteiten van de DJs?
Roelquote:
Prima. Ik had er vorig jaar al 'last' van, maar ja toen was het in Haarlem. Mijn stad en dat maakte nog een hoop goed.quote:
Met 7.5 miljoen kun je die V&D-medewerkers een maand betalen ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef MMXMMX het volgende:
Misschien kunnen we met dat geld V&D redden dat gaat om veel banen en dan meteen die 12000
banen bij TSN ook maar redden
![]()
Zo is de media helaas, negatief nieuws verkoopt beter.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)s-request-veel-lager
Telegraaf kopt het ook gelijk negatief
Niet erg ontopic dit.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja want met zeikerige Telegraaflezers wordt de wereld een fijnere plek..
Enerzijds snap ik het wel, maar het blije etc is wel wat het grootste deel van het publiek wil zien, dat is waar ze voor komen. Ik denk dat dat ook het beste is van de formule van SR; om mensen in een gezellige stemming te laten komen voor kerst en tegelijkertijd geld binnen te halen voor het goede doel.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen heldenstatus. En het blije moest eraf. Ik snap het wel. Meer serieuzer zijn over het probleem, maar het kan ook anders.
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren draaiden ze Backstreet's Back, heb je niet gemist toch hoop ik!
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
V&D moet zichzelf maar redden toch? Als mensen er minder kopen, kun je toch onmogelijk voortbestaan met zulke grote panden en zoveel personeel. Ze hadden jaren geleden al veel innovatiever moeten zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef MMXMMX het volgende:
Misschien kunnen we met dat geld V&D redden dat gaat om veel banen en dan meteen die 12000
![]()
Klopt toch gewoon.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
Juistquote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Enerzijds snap ik het wel, maar het blije etc is wel wat het grootste deel van het publiek wil zien, dat is waar ze voor komen. Ik denk dat dat ook het beste is van de formule van SR; om mensen in een gezellige stemming te laten komen voor kerst en tegelijkertijd geld binnen te halen voor het goede doel.
Naja, gelukkig is het groepje dat de Telegraaf nog serieus neemt vrij selectquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
Jup, I know. Daarom zeg ik, ik snap het wel, maar de aanpak is onjuist.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Enerzijds snap ik het wel, maar het blije etc is wel wat het grootste deel van het publiek wil zien, dat is waar ze voor komen. Ik denk dat dat ook het beste is van de formule van SR; om mensen in een gezellige stemming te laten komen voor kerst en tegelijkertijd geld binnen te halen voor het goede doel.
Jouw opmerking anders ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet erg ontopic dit.
Inderdaad. Of een ander doel ten behoeve van Nederlanders of Europeanen (armoede in Roemenië bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef MMXMMX het volgende:
![]()
Wat waren die tussenstanden (en die van voorgaande jaren) ?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tussenstanden van de eerste drie dagen sloegen dus nergens op...
Ging over de uitslag van SR 2015. Heel ontopic. Geneuzel over Telegraaf-lezers is dat niet. Maar goed ik begrijp dat dit voor de gutmenschen onder ons een zuur moment is.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jouw opmerking anders ook niet.
Misschien te hoopgevend.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tussenstanden van de eerste drie dagen sloegen dus nergens op...
True, maarja, het is ook niet makkelijk om 6 dagen 24/7 voor entertainment te zorgen met 3 mensen, moet je wel de goeie combinatie van persoonlijkheden voor hebben, en dat is moeilijk in te schatten :p (Hoewel 2012 met Veensta, Beelen en Ekdom wel echt een topcombi was)quote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup, I know. Daarom zeg ik, ik snap het wel, maar de aanpak is onjuist.
kwaliteitskrant ook hequote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
origineel ook nog met een spelfoutquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
geloof je t zelfquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef MMXMMX het volgende:
![]()
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037,- (¤ 1.125.334,- in 2014)quote:Op donderdag 24 december 2015 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat waren die tussenstanden (en die van voorgaande jaren) ?
Het verloop lijkt nu juist logischer dan voorgaande jaren.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037,- (¤ 1.125.334,- in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - ¤5.524.704,- (¤ 6.301.612,- in 2014)
Donderdag 24 december - ¤ 7.562.985 (Eindstand 2014:¤ 12.380.438,-}
Meer praten over muziek (zoals doordeweeks in de studio), geen sapjesalarm maar wel het bespreken van de sapjes, meer hands-up plaatjes draaien in de avond uren en niet dat slappe treuzel muziek van de eerste paar nachten.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:55 schreef EenKriek het volgende:
[..]
True, maarja, het is ook niet makkelijk om 6 dagen 24/7 voor entertainment te zorgen met 3 mensen, moet je wel de goeie combinatie van persoonlijkheden voor hebben, en dat is moeilijk in te schatten :p (Hoewel 2012 met Veensta, Beelen en Ekdom wel echt een topcombi was)
Nee. Je wenst gelijk de 'gutmensch' weg als je het hebt over een lager bedrag (hier ga jij al offtopic).quote:Op donderdag 24 december 2015 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ging over de uitslag van SR 2015. Heel ontopic. Geneuzel over Telegraaf-lezers is dat niet. Maar goed ik begrijp dat dit voor de gutmenschen onder ons een zuur moment is.
6miljoen in 1 dag is ook onrealistischquote:Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het verloop lijkt nu juist logischer dan voorgaande jaren.
En verschilt dat veel met de tussenstanden van 2012/2013/2014?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, bijna een verdubbeling op de laatste dagquote:Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Sneltypen he. Dan krijg je datquote:Op donderdag 24 december 2015 21:56 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
origineel ook nog met een spelfout
TMG?twitter:RTVNH twitterde op donderdag 24-12-2015 om 21:52:02Opbrengt Serious Request miljoenen minder dan in Haarlem #SR15 https://t.co/QlJlS2yPpl reageer retweet
Nee...quote:Op donderdag 24 december 2015 21:59 schreef InFrA-WiZ het volgende:
TMG?twitter:RTVNH twitterde op donderdag 24-12-2015 om 21:52:02Opbrengt Serious Request miljoenen minder dan in Haarlem #SR15 https://t.co/QlJlS2yPpl reageer retweet
Gelukkig zijn de meeste mensen die geen gutmensch zijn geen azijnzeikers. Nu begin je weer over die Telegraaf. Wat een flauwekul. Ik wil dat de wereld ook beter wordt maar dat helpt niet met nog meer geld naar achterlijk Afrika.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. Je wenst gelijk de 'gutmensch' weg als je het hebt over een lager bedrag (hier ga jij al offtopic).
Ik weet niet wat volgens jou valt onder gutmensch, maar vandaag de dag is iedereen die wilt helpen al automatisch een 'gutmensch'. Ondat er vandaag de dag alleen maar gezeikt kan worden op elk iniatief, voornamelijk door mensen die ook alles wat hun niet bevalt "vies links" noemen. Vaak azijnzeikende Telegraaf-lezers die veel te graag veel te vaak hun mening willen laten horen maar anderen beticht egocentrisch te zijn.
Maar de wereld wordt echt niet beter als alle gutmenschen weg zijn en je alleen azijnzeikers overhoudt.
Was er dan een soort 'onverklaarbare' eindsprint? Heb het eigenlijk de laatste jaren niet echt gevolgd.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
De managers daar, die gaan nu zeggen, zie je, de soberheid van de eerste dagen werkte beter. Dat opgewekte leuke van de laatste dagen werkte minder goedquote:Op donderdag 24 december 2015 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef MMXMMX het volgende:
Ik weet bijna zeker dat het doel van deze actie bemoeilijkt is door de houding en daden van de IS vrijheid strijders .
Parijs en zo heeft volgens mij Groote invloed gehad en natuurlijk was er maar 1 hoogtepunt en dat was het house feestje van 1 uur lang.
De rest was super zaaimede door de aanpassingen aan het programma zelf.
Alles bij elkaar opgeteld hoeft het voor mij volgend jaar niet meer
en nu in t nederlandsquote:Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef MMXMMX het volgende:
Ik weet bijna zeker dat het doel van deze actie bemoeilijkt is door de houding en daden van de IS vrijheid strijders .
Parijs en zo heeft volgens mij Groote invloed gehad en natuurlijk was er maar 1 hoogtepunt en dat was het house feestje van 1 uur lang.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef MMXMMX het volgende:
Was top, maar vond laid back luke minstens evengoed zo niet beter. Die had meer tijd moeten krijgenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nouja, gelukkig hadden we een van de hoogtepunten van SR ooit dit jaar: het glazen house party.
zeker getypt door een zolderautistquote:Op donderdag 24 december 2015 21:59 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Nee. Gewoon belang vanuit Haarlem ("wij hebben het lekker beter gedaan")quote:Op donderdag 24 december 2015 21:59 schreef InFrA-WiZ het volgende:
wel typisch trouwens dat je nu pas deze reeks komt vervuilenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen die geen gutmensch zijn geen azijnzeikers. Nu begin je weer over die Telegraaf. Wat een flauwekul. Ik wil dat de wereld ook beter wordt maar dat helpt niet met nog meer geld naar achterlijk Afrika.
en we hadden Lotquote:Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nouja, gelukkig hadden we een van de hoogtepunten van SR ooit dit jaar: het glazen house party.
Oostbloklanden waren voor mij oke geweest.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een actie voor Nederlandse kinderen die geen kerst kunnen vieren doordat hun ouders in de financiële ellende zitten.
Of anders iets voor Roemenië of Oekraïne, waar ook genoeg armoede is. Maar niet die verre continenten waar gutmenschen als Eric Cortonposeren met negertjes.
vervuilen? Tut tut tut.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wel typisch trouwens dat je nu pas deze reeks komt vervuilen
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
En hoeveel heeft Serieuzzz Live dit jaar opgebracht?
Voor mij ook. Dat zijn onze vrienden, Europese broedervolkeren. Het lijkt mij logisch dat we daar solidair mee zijn. Zolang het maar Europees en niet-islamitisch is.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oostbloklanden waren voor mij oke geweest.
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een actie voor Nederlandse kinderen die geen kerst kunnen vieren doordat hun ouders in de financiële ellende zitten.
Of anders iets voor Roemenië of Oekraïne, waar ook genoeg armoede is. Maar niet die verre continenten waar gutmenschen als Eric Cortonposeren met negertjes.
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Inderdaad.
[..]
Inderdaad.
en dan spreken over achterlijk afrika...quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als PVV-er geef je overal je draai aan.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
vervuilen? Tut tut tut.
SR heeft mijn interesse niet dus heb ik hier niets te zoeken. Maar de uitslag interesseert mij wel
jeetje.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was weer vanouds druk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg flashbacks naar dat optreden van Peter Jan Rens.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was weer vanouds druk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best slechtquote:
Mooie samenvatting!quote:Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dan spreken over achterlijk afrika...
Jahaaaa nu weten we het wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Voor mij ook. Dat zijn onze vrienden, Europese broedervolkeren. Het lijkt mij logisch dat we daar solidair mee zijn. Zolang het maar Europees en niet-islamitisch is.
Omdat ik blij ben dat mensen dit keer meer hun verstand hebben gebruikt in plaats van hun gevoel ben ik ineens een trol?quote:
Dat zijn ze nu al aan het afbreken, hoe langer het staat hoe meer geld het kostquote:Op donderdag 24 december 2015 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
En morgen is het huis zeker al weg. Gaat snel
?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef houdjemond het volgende:
Krijgen we nou weer wekenlang die kutdicussie? Tyfstraal een eind op
The Beatles?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Qunix het volgende:
Vorig jaar hadden ze ook in Amstelveen een glazen huis waar niemand naar keek met hele slechte oude muziek
?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef houdjemond het volgende:
Krijgen we nou weer wekenlang die kutdicussie? Tyfstraal een eind op
Ik mis Serieuzzzz.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was weer vanouds druk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O man juist door dit soord reackties ga ik exsprez zpel fouten maken Ik hoop dad je dat kan wardeeeren Na ja Inidergefal bedankd voor je reactktiequote:
Wow was dit daarnet?quote:
Stond wel stomquote:
Nee was dat maarquote:
Niet meer.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Jullie luisteren nu gewoon de radio neem ik aan?
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:14 schreef Qunix het volgende:
Ik vind het wel goed zo. Ik zet wat anders op.
Gegroet!
Zit nog op de 3fm.nl livestream, die is overgeschakeld naar Hilversumquote:Op donderdag 24 december 2015 22:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Jullie luisteren nu gewoon de radio neem ik aan?
NPO 1 daar heeft de EO een feestjequote:Op donderdag 24 december 2015 22:14 schreef Qunix het volgende:
Ik vind het wel goed zo. Ik zet wat anders op.
Gegroet!
Ik dacht meer aan ruis als je tussen 2 zenders zit voor de rest van de avond.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
NPO 1 daar heeft de EO een feestje
Ze hebben nog meer DJ's... En als andere DJ's in het GH zitten kunnen andere weer wat doenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Volgend jaar gewoon leuke slaapgasten hoor. Dat DJ gedoe kan je maar 1x doen.
die dj's hadden ze ook die opdrachten zo kunnen laten doenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:16 schreef KingRadler het volgende:
Het was idee van Giel dat het anders moest(dreigement zelfs)
Ze hebben wel meer geld opgehaald met 4de DJ dan normaal zou doen met slaapgasten
mooi gezegdtwitter:rickvuden twitterde op donderdag 24-12-2015 om 22:14:11Ik hoorde dat de kinderen die nu naar school kunnen en een toekomst hebben het ook heel erg vinden dat het record niet is verbroken. #SR15 reageer retweet
Eensquote:Op donderdag 24 december 2015 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Volgend jaar gewoon leuke slaapgasten hoor. Dat DJ gedoe kan je maar 1x doen.
Jan Dinoquote:Op donderdag 24 december 2015 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel LEUKE slaapgasten
.
High five voor Rick!quote:Op donderdag 24 december 2015 22:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
mooi gezegdtwitter:rickvuden twitterde op donderdag 24-12-2015 om 22:14:11Ik hoorde dat de kinderen die nu naar school kunnen en een toekomst hebben het ook heel erg vinden dat het record niet is verbroken. #SR15 reageer retweet
Sophie Hilbrand?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel LEUKE slaapgasten
.
Eva, Amber, Lot, enzquote:
Kan ook nog.quote:
Eva gewoon als bewoner huis inquote:
Lot als slaapgast zou wel heel gaaf zijn trouwensquote:
en dan schilderijen maken en die voor veel poen verkopenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Nu voor 20 euro naar school, straks als vluchteling naar NL en vervolgens 1000 euro vangen.
Het zal nog waar zijn ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
en dan schilderijen maken en die voor veel poen verkopen
de 4dj zaten wel de hele tijd achter computer en telefoon en druk op Social Mediaquote:Op donderdag 24 december 2015 22:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
die dj's hadden ze ook die opdrachten zo kunnen laten doen
Ook daar zijn plekken waar niet gevochten wordenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:28 schreef MMXMMX het volgende:
Ik snap het noch steets nied goet![]()
Gaat dat geld nu naar oorlogsgebieden of naar EX oorlog gebieden ?
Se waren toch ook in Syrië geweesd ?
Dan denk ik dat het gaat om de oorlogs gebieden waar noch gefochten wort.
Dan moeten die kinderen wel in gepanserde autos naar school gaan
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
Slap gezeik
Prachtig bedrag voor een hartstikke goed doel.
Op naar Breda!
Ik denk dat het allemaal veel kleinschaliger is. Er zijn nog steeds veel bedrijfjes en (vrienden)groepen en clubs mee bezig die allemaal wel geld bij elkaar sprokkelen maar de reuzen blijven weg. En die maken juist het verschil.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Serieus: Ik heb trouwens niets van dat hele Serious Request gemerkt dit jaar. Vorig jaar nog allerlei acties. Ze kwamen zelfs aan de deur hier. Dit jaar helemaal niets. Dat zegt ook wel wat over hoe het leeft.
Nou, echt wat moet je hier dan? zeiken over vluchtelingen? Daar gaat het hier niet overquote:Op donderdag 24 december 2015 22:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Serieus: Ik heb trouwens niets van dat hele Serious Request gemerkt dit jaar. Vorig jaar nog allerlei acties. Ze kwamen zelfs aan de deur hier. Dit jaar helemaal niets. Dat zegt ook wel wat over hoe het leeft.
Wat bedoel je met 'reuzen'? Grote bedrijven die acties doen?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal veel kleinschaliger is. Er zijn nog steeds veel bedrijfjes en (vrienden)groepen en clubs mee bezig die allemaal wel geld bij elkaar sprokkelen maar de reuzen blijven weg. En die maken juist het verschil.
Rondé en het klonk als een kat in het nauw.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:42 schreef Giertje het volgende:
wie was dat wijf die zong op het hoofdpodium iets met rhonda ofzo? ik zat het half mee te luisteren klonk wel lekker
dank je eens kijken of het origineel wat isquote:Op donderdag 24 december 2015 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Rondé en het klonk als een kat in het nauw.
Rondéquote:Op donderdag 24 december 2015 22:42 schreef Giertje het volgende:
wie was dat wijf die zong op het hoofdpodium iets met rhonda ofzo? ik zat het half mee te luisteren klonk wel lekker
V&D en zoquote:Op donderdag 24 december 2015 22:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'reuzen'? Grote bedrijven die acties doen?
eens!quote:Op donderdag 24 december 2015 22:41 schreef SureD1 het volgende:
Prima editie, de beste van de afgelopen 5 jaar sowieso. Veel meer weer de sfeer van de eerste vijf jaar...
De donaties van hele grote bedrijven, FrieslandCampina, Coca-Cola. Volgens mij waren die er dit jaar niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'reuzen'? Grote bedrijven die acties doen?
Was zeker te weinig voor zequote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het wel heel abrupt opeens het einde. Normaal gaan ze toch nog ff springen ofzo
Wel een aantal, maar dat was telkens ''maar'' 10.000 euro ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
De donaties van hele grote bedrijven, FrieslandCampina, Coca-Cola. Volgens mij waren die er dit jaar niet.
Er valt niets te vieren. Lachen als een boer die kiespijn heeft en afdruipen, dat is wat die arrogante volgevreten lieden deden.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het wel heel abrupt opeens het einde. Normaal gaan ze toch nog ff springen ofzo
Geen foto's van het lege glazen huis?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:49 schreef FritzWepper het volgende:
Weer thuis. Eventjes geprobeerd bij het eindfeestpodium, maar damn... wat hingen daar een paupers rond. Bij het Glazen Huis zelf was het gezelliger tot het einde
En dat terwijl er een anti topic isquote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef Strani het volgende:
Ik wil de zeikers toch even bedanken voor het feit dat ze pas nu naar dit topic komen, nu wij er allemaal niet meer om geven
Ik kwam hier al al die dagen hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef Strani het volgende:
Ik wil de zeikers toch even bedanken voor het feit dat ze pas nu naar dit topic komen, nu wij er allemaal niet meer om geven
Die winkel kan nu wel failliet gaanquote:Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef Xummon het volgende:
ik heb vandaag ook minder uitgegeven in de winkel dan vorige week. is dat ook een nationale discussie waard
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die winkel kan nu wel failliet gaan
Helemaal niet aan gedacht eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen foto's van het lege glazen huis?
Dat was dan ook bij de V&Dquote:Op donderdag 24 december 2015 22:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die winkel kan nu wel failliet gaan
Ja, daar kocht Xummon ook minderquote:
Terug gaanquote:Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Helemaal niet aan gedacht eigenlijk.
ik hoef geen zijde van de V&Dquote:
Ben ik toch veel te lui voorquote:Op donderdag 24 december 2015 22:58 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Terug gaanLive stream van het opruimen opzetten
Slecht ja. Met een EI natuurlijkquote:
Proostquote:Op donderdag 24 december 2015 23:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Slecht ja. Met een EI natuurlijk
gebakken of bevrucht gekookt?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Slecht ja. Met een EI natuurlijk
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
gebakken of bevrucht gekookt?
Oh maar dat kan ik ook wel waarderenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kwam hier al al die dagen hoor. Ow wacht ik ben niet anti, maar kritisch
.
Ik ga slapenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ik ook wel waarderen
twitter:JorikSimonides twitterde op donderdag 24-12-2015 om 23:06:55Ok ik zit dus in een trein met het Glazen Huis bed van @Domien en @paul3fm #3FM #SR15 reageer retweet
Plaats dan ook pics, lamlul.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:09 schreef Xummon het volgende:
twitter:JorikSimonides twitterde op donderdag 24-12-2015 om 23:06:55Ok ik zit dus in een trein met het Glazen Huis bed van @Domien en @paul3fm #3FM #SR15 reageer retweet
Heeft die ingecheckt?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:09 schreef Xummon het volgende:
quote:
twitter:DannyHousen twitterde op donderdag 24-12-2015 om 23:08:52@JorikSimonides @Domien @paul3fm pics or it didn't happen reageer retweet
Dat dusquote:Op donderdag 24 december 2015 23:13 schreef Xummon het volgende:
[..]twitter:DannyHousen twitterde op donderdag 24-12-2015 om 23:08:52@JorikSimonides @Domien @paul3fm pics or it didn't happen reageer retweet
http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest/quote:Op donderdag 24 december 2015 23:20 schreef SureD1 het volgende:
Iemand al een overzicht van de top SR?
twitter:arno4dtv twitterde op donderdag 24-12-2015 om 23:21:51#sr15 waar is het bed uit het glazen huis gebleven. @NS_online https://t.co/3ppWpt6mKP reageer retweet
Thanks!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:21 schreef Xummon het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest/
twitter:EdwinVerlaek twitterde op donderdag 24-12-2015 om 23:23:43Oplage #telegraaf bijna gehalveerd. #sr15 https://t.co/n2ET8LVsBl reageer retweet
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:24 schreef Xummon het volgende:
twitter:arno4dtv twitterde op donderdag 24-12-2015 om 23:21:51#sr15 waar is het bed uit het glazen huis gebleven. @NS_online https://t.co/3ppWpt6mKP reageer retweet
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:24 schreef Xummon het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:27 schreef Xummon het volgende:
twitter:EdwinVerlaek twitterde op donderdag 24-12-2015 om 23:23:43Oplage #telegraaf bijna gehalveerd. #sr15 https://t.co/n2ET8LVsBl reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:27 schreef Xummon het volgende:
![]()
![]()
Slaapplaatsen zijn hard nodig in de treinquote:
Ik las eerst 'staanplaatsen'. Zo erg is het al.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Slaapplaatsen zijn hard nodig in de trein
lolquote:Op donderdag 24 december 2015 23:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Slaapplaatsen zijn hard nodig in de trein
Tijd voor slapen dus. (bruggetje)quote:Op donderdag 24 december 2015 23:39 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik las eerst 'staanplaatsen'. Zo erg is het al.
I see what you did there.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Tijd voor slapen dus. (bruggetje)
Engels is niet mijn sterkste vakquote:
How so?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:41 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Engels is niet mijn sterkste vak
Alle bekende dj's hebben zo te zien vakantie.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:21 schreef Xummon het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest/
die hebben ook allemaal meegeholpen met de activiteiten dit jaarquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:01 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Alle bekende dj's hebben zo te zien vakantie.
Altijd toch na het huis?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:01 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Alle bekende dj's hebben zo te zien vakantie.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:03 schreef Xummon het volgende:
FOK 3FMSR SC inzammelactie.
Al dat kopergeld (1, 2 en 5 centjes) opsparen en volgend jaar naar Breda brengen!
Eigenlijk wel ja. Morgen weer vroeg beginnen aan de 1e kerstdag activiteiten.quote:
Jij hebt ook de after SR dip he?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Morgen weer vroeg beginnen aan de 1e kerstdag activiteiten.
twitter:dnns1981 twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 00:55:28Ik voel een campagne aankomen! #EvainGlazenHuis2016 @evakoreman reageer retweet
#EvaInGlazenHuis2016 moet trending wordentwitter:DannyHousen twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 00:20:02@evakoreman ik ben verliefd 😍😍#EvaInGlazenHuis2016 reageer retweet
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij hebt ook de after SR dip he?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:25 schreef Xummon het volgende:
twitter:dnns1981 twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 00:55:28Ik voel een campagne aankomen! #EvainGlazenHuis2016 @evakoreman reageer retweet
#EvaInGlazenHuis2016 moet trending wordentwitter:DannyHousen twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 00:20:02@evakoreman ik ben verliefd 😍😍#EvaInGlazenHuis2016 reageer retweet
Ik zit naar de nachtmis te kijken.. is toch anders.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:25 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
JaGeen leuke beelden niks meer. Niet iets wat live is om 4 uur snachts
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit naar de nachtmis te kijken.. is toch anders.
De topSR luistert lekker weg hoor, maar 1 DJ in zo'n studio voelt zo.. kaal
Ook niet in de top? Welke had je aangevraagd?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef Reemi het volgende:
Mijn verzoekje is/wordt weer niet gedraaid trouwens
mijneook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef Reemi het volgende:
Ook niet nee, ik ben hoogstwaarschijnlijk de enige zijn die hem heeft aangevraagd. The Killers - Bonesquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ook niet in de top? Welke had je aangevraagd?
Overbetaalde eikelquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:51 schreef Xummon het volgende:
http://twitter.com/Domien/status/680186986611740674/photo/1
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:51 schreef Xummon het volgende:
Ik heb hem hier voor je opgezet! Fijn nummer wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook niet nee, ik ben hoogstwaarschijnlijk de enige zijn die hem heeft aangevraagd. The Killers - Bones
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef Reemi het volgende:
op de stream ging t nog door, maar zat volgens mij als enige nog te kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 09:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Overigens is het mooi om te zien dat het vredig is verlopen met de massa mensen.
Geen enge rare dingen![]()
Een mooi bedrag voor het rode kruis.
Soms is ook het doel van invloed op het eindbedrag. Daarnaast waren er dit jaar weinig reportages vond ik.
Ik heb geen live reportage gezien zoals destijds met Corton.
En misschien zijn mensen bang dat het geld in Syrië 'verkeerd' terecht komt.
Water bijvoorbeeld is een veel transparanter doel.
Vond het abrupte einde van de dag na bekendmaking wel een domper.
dat is standaard volgensmijquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:52 schreef James_R het volgende:
Mijn hemel ze gaan heel Serious Request vanaf 4 uur vanmiddag herhalen op 101 TV
quote:
topshowquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:52 schreef James_R het volgende:
Mijn hemel ze gaan heel Serious Request vanaf 4 uur vanmiddag herhalen op 101 TV
het blijft een lievequote:
Danny. Wat een ongelooflijk bullshit artikel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Danny het volgende:
Vijf redenen waarom Serious Request 2015 flopte
bedankt voor je feedbackquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Danny. Wat een ongelooflijk bullshit artikel.
Moet ik je uitleggen hoevel 7,5 miljoen euro is?
FlopGa weg man. Het enige wat er een flop is, is dat flut artikel.
Maak je ook een artikel met wat er leuk was?quote:
dat zou een heel kort artikel wordenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak je ook een artikel met wat er leuk was?
he ksst daar hebben we een topic voorquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:03 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou een heel kort artikel worden
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
he ksst daar hebben we een topic voor
SR / Het anti-Serious Request topic
Nahquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:03 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou een heel kort artikel worden
Klopt. Dat doe ik dan ook niet. Ik heb 10 jaar lang positief gepost over SR. Dit jaar een keer niet. Als je dat meteen als 'altijd alles' ziet, tja...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nah![]()
Lot was leuk.
Domien was leuk.
Er waren leuke acties, mensen hebben toch een boel geld opgehaald ondanks alles wat er in eigen land gebeurd.
Ik vond dat er een leuk thema lied was.
En er waren nog genoeg andere leuke momenten.
Je hoeft niet altijd alles af te kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |