Ik dacht meer aan ruis als je tussen 2 zenders zit voor de rest van de avond.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
NPO 1 daar heeft de EO een feestje
Ze hebben nog meer DJ's... En als andere DJ's in het GH zitten kunnen andere weer wat doenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Volgend jaar gewoon leuke slaapgasten hoor. Dat DJ gedoe kan je maar 1x doen.
die dj's hadden ze ook die opdrachten zo kunnen laten doenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:16 schreef KingRadler het volgende:
Het was idee van Giel dat het anders moest(dreigement zelfs)
Ze hebben wel meer geld opgehaald met 4de DJ dan normaal zou doen met slaapgasten
mooi gezegdtwitter:rickvuden twitterde op donderdag 24-12-2015 om 22:14:11Ik hoorde dat de kinderen die nu naar school kunnen en een toekomst hebben het ook heel erg vinden dat het record niet is verbroken. #SR15 reageer retweet
Eensquote:Op donderdag 24 december 2015 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Volgend jaar gewoon leuke slaapgasten hoor. Dat DJ gedoe kan je maar 1x doen.
Jan Dinoquote:Op donderdag 24 december 2015 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel LEUKE slaapgasten
.
High five voor Rick!quote:Op donderdag 24 december 2015 22:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
mooi gezegdtwitter:rickvuden twitterde op donderdag 24-12-2015 om 22:14:11Ik hoorde dat de kinderen die nu naar school kunnen en een toekomst hebben het ook heel erg vinden dat het record niet is verbroken. #SR15 reageer retweet
Sophie Hilbrand?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel LEUKE slaapgasten
.
Eva, Amber, Lot, enzquote:
Kan ook nog.quote:
Eva gewoon als bewoner huis inquote:
Lot als slaapgast zou wel heel gaaf zijn trouwensquote:
en dan schilderijen maken en die voor veel poen verkopenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Nu voor 20 euro naar school, straks als vluchteling naar NL en vervolgens 1000 euro vangen.
Het zal nog waar zijn ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
en dan schilderijen maken en die voor veel poen verkopen
de 4dj zaten wel de hele tijd achter computer en telefoon en druk op Social Mediaquote:Op donderdag 24 december 2015 22:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
die dj's hadden ze ook die opdrachten zo kunnen laten doen
Ook daar zijn plekken waar niet gevochten wordenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:28 schreef MMXMMX het volgende:
Ik snap het noch steets nied goet![]()
Gaat dat geld nu naar oorlogsgebieden of naar EX oorlog gebieden ?
Se waren toch ook in Syrië geweesd ?
Dan denk ik dat het gaat om de oorlogs gebieden waar noch gefochten wort.
Dan moeten die kinderen wel in gepanserde autos naar school gaan
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
Slap gezeik
Prachtig bedrag voor een hartstikke goed doel.
Op naar Breda!
Ik denk dat het allemaal veel kleinschaliger is. Er zijn nog steeds veel bedrijfjes en (vrienden)groepen en clubs mee bezig die allemaal wel geld bij elkaar sprokkelen maar de reuzen blijven weg. En die maken juist het verschil.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Serieus: Ik heb trouwens niets van dat hele Serious Request gemerkt dit jaar. Vorig jaar nog allerlei acties. Ze kwamen zelfs aan de deur hier. Dit jaar helemaal niets. Dat zegt ook wel wat over hoe het leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |