SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Nizno op 24-12-2015 22:04:12 ]
Geen ideequote:
Ja want met zeikerige Telegraaflezers wordt de wereld een fijnere plek..quote:Op donderdag 24 december 2015 21:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ruim een derde minder dan vorig jaar![]()
![]()
![]()
![]()
De gutmenschen sterven uit.
En dat is heel goed nieuws
quote:
Nee, er moet nou top voor.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
SR zooi moet nog een week blijven hoor.
Hoezo praktischer? Er gaat een rechtstreekse trein vanaf schiphol/utrechtquote:Op donderdag 24 december 2015 21:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
stuk hoger, Maastricht ligt sowieso praktischer
tijd voor een Lot Fantopicquote:
Mee eens hoor, maar het verval is wel heel groot, bijna 50%... dan moet je toch wel denken of het tijd is voor wet nieuws. Wel gewoon een mooi bedrag.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:43 schreef peaceman het volgende:
Tijd om te verkassen naar het top 2000 topic.
![]()
En 7.5 miljoen is een prachtig bedrag!
Dat moet ik ma di en woquote:
Ja in de OP moet het blijven staan.quote:
Klopt, en heerlen licht niet minder centraal dan maastrichtquote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
Denk je dat de locatie echt zo veel zal uit maken? Er komt veel geld de brievenbus in maar het zal in schril contrast staan met de acties en donaties uit de rest van het land?
Maakt wel uit. Elke keer in de zelfde stad wordt saai.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
Denk je dat de locatie echt zo veel zal uit maken? Er komt veel geld de brievenbus in maar het zal in schril contrast staan met de acties en donaties uit de rest van het land?
House party en laid back waren superquote:Op donderdag 24 december 2015 21:44 schreef Qunix het volgende:
Deze editie vond ik matig. Er waren welk enkele hoogtepunten en het kwam veulste laat op gang. (na dag 3 pas). Het eindbedrag is wel het bewijs daarvan. In het begin boeide het mij ook niet veel meer, terwijl dat vroeger anders was (vanaf de eerste editie!). De micromanager mag dan wel weggaan, hij heeft het verkeerd aangepakt om alles om te gooien. Ik snap het wel waarom, maar de manier is niet juist. De house avond vond ik tof, enkele sets en artiesten, Domien in de nacht met de muziekkeuzes en Lot!
Beviel het je?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst dus een SR-editie echt aan mij voorbij laten gaan...
Gisteren draaiden ze Backstreet's Back, heb je niet gemist toch hoop ik!quote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Het was gezellig jongens, tot volgend jaar!
Ik vind het wel een fijne gedachte. Nu weet je tenminste dat het een beetje eerlijk gaatquote:Op donderdag 24 december 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar het verval is wel heel groot, bijna 50%... dan moet je toch wel denken of het tijd is voor wet nieuws. Wel gewoon een mooi bedrag.
Dealquote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Het was gezellig jongens, tot volgend jaar!
Het verschil tussen groningen, utrecht maastricht of heerlen bedoeld zequote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maakt wel uit. Elke keer in de zelfde stad wordt saai.
Ik snap wel dat ze af en toe wat willen veranderen, maar dat ze dan juist populaire items eruit gooien? Misschien vanwege de kwaliteiten van de DJs?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:44 schreef Qunix het volgende:
Deze editie vond ik matig. Er waren welk enkele hoogtepunten en het kwam veulste laat op gang. (na dag 3 pas). Het eindbedrag is wel het bewijs daarvan. In het begin boeide het mij ook niet veel meer, terwijl dat vroeger anders was (vanaf de eerste editie!). De micromanager mag dan wel weggaan, hij heeft het verkeerd aangepakt om alles om te gooien. Ik snap het wel waarom, maar de manier is niet juist. De house avond vond ik tof, enkele sets en artiesten, Domien in de nacht met de muziekkeuzes en Lot!
Is wel zo denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat om het aantonen dat de werkeloosheid hoog is in Enschede...
Tuurlijk Enschede was qua bedrag een top editie, maar om nou te zeggen dat dit door de regio kwam, vind ik persoonlijk ver gaan.
Denk dat het wat minder een hype is dan voorgaande jaren...dan is de gemiddelde MKB-ondernemer ook wat minder snel geneigd een paar duizend euro te storten (denk dat ze het vooral van dat soort donaties moeten hebben).quote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
Dat. Er komen altijd wel mensen op af. Tenzij je het op Schiermonnikoog zet.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het verschil tussen groningen, utrecht maastricht of heerlen bedoeld ze
Ik ook.quote:
Geen heldenstatus. En het blije moest eraf. Ik snap het wel. Meer serieuzer zijn over het probleem, maar het kan ook anders.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze af en toe wat willen veranderen, maar dat ze dan juist populaire items eruit gooien? Misschien vanwege de kwaliteiten van de DJs?
Roelquote:
Prima. Ik had er vorig jaar al 'last' van, maar ja toen was het in Haarlem. Mijn stad en dat maakte nog een hoop goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |