wel typisch trouwens dat je nu pas deze reeks komt vervuilenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen die geen gutmensch zijn geen azijnzeikers. Nu begin je weer over die Telegraaf. Wat een flauwekul. Ik wil dat de wereld ook beter wordt maar dat helpt niet met nog meer geld naar achterlijk Afrika.
en we hadden Lotquote:Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nouja, gelukkig hadden we een van de hoogtepunten van SR ooit dit jaar: het glazen house party.
Oostbloklanden waren voor mij oke geweest.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een actie voor Nederlandse kinderen die geen kerst kunnen vieren doordat hun ouders in de financiële ellende zitten.
Of anders iets voor Roemenië of Oekraïne, waar ook genoeg armoede is. Maar niet die verre continenten waar gutmenschen als Eric Cortonposeren met negertjes.
vervuilen? Tut tut tut.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wel typisch trouwens dat je nu pas deze reeks komt vervuilen
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
En hoeveel heeft Serieuzzz Live dit jaar opgebracht?
Voor mij ook. Dat zijn onze vrienden, Europese broedervolkeren. Het lijkt mij logisch dat we daar solidair mee zijn. Zolang het maar Europees en niet-islamitisch is.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oostbloklanden waren voor mij oke geweest.
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een actie voor Nederlandse kinderen die geen kerst kunnen vieren doordat hun ouders in de financiële ellende zitten.
Of anders iets voor Roemenië of Oekraïne, waar ook genoeg armoede is. Maar niet die verre continenten waar gutmenschen als Eric Cortonposeren met negertjes.
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Inderdaad.
[..]
Inderdaad.
en dan spreken over achterlijk afrika...quote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als PVV-er geef je overal je draai aan.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
vervuilen? Tut tut tut.
SR heeft mijn interesse niet dus heb ik hier niets te zoeken. Maar de uitslag interesseert mij wel
jeetje.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was weer vanouds druk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg flashbacks naar dat optreden van Peter Jan Rens.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was weer vanouds druk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best slechtquote:
Mooie samenvatting!quote:Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dan spreken over achterlijk afrika...
Jahaaaa nu weten we het wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Voor mij ook. Dat zijn onze vrienden, Europese broedervolkeren. Het lijkt mij logisch dat we daar solidair mee zijn. Zolang het maar Europees en niet-islamitisch is.
Omdat ik blij ben dat mensen dit keer meer hun verstand hebben gebruikt in plaats van hun gevoel ben ik ineens een trol?quote:
Dat zijn ze nu al aan het afbreken, hoe langer het staat hoe meer geld het kostquote:Op donderdag 24 december 2015 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
En morgen is het huis zeker al weg. Gaat snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |