Mijne ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef Reemi het volgende:
Mijn verzoekje is/wordt weer niet gedraaid trouwens
op de stream ging t nog door, maar zat volgens mij als enige nog te kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 09:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Overigens is het mooi om te zien dat het vredig is verlopen met de massa mensen.
Geen enge rare dingen![]()
Een mooi bedrag voor het rode kruis.
Soms is ook het doel van invloed op het eindbedrag. Daarnaast waren er dit jaar weinig reportages vond ik.
Ik heb geen live reportage gezien zoals destijds met Corton.
En misschien zijn mensen bang dat het geld in Syrië 'verkeerd' terecht komt.
Water bijvoorbeeld is een veel transparanter doel.
Vond het abrupte einde van de dag na bekendmaking wel een domper.
dat is standaard volgensmijquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:52 schreef James_R het volgende:
Mijn hemel ze gaan heel Serious Request vanaf 4 uur vanmiddag herhalen op 101 TV
quote:
topshowquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:52 schreef James_R het volgende:
Mijn hemel ze gaan heel Serious Request vanaf 4 uur vanmiddag herhalen op 101 TV
het blijft een lievequote:
Danny. Wat een ongelooflijk bullshit artikel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Danny het volgende:
Vijf redenen waarom Serious Request 2015 flopte
bedankt voor je feedbackquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Danny. Wat een ongelooflijk bullshit artikel.
Moet ik je uitleggen hoevel 7,5 miljoen euro is?
FlopGa weg man. Het enige wat er een flop is, is dat flut artikel.
Maak je ook een artikel met wat er leuk was?quote:
dat zou een heel kort artikel wordenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak je ook een artikel met wat er leuk was?
he ksst daar hebben we een topic voorquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:03 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou een heel kort artikel worden
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
he ksst daar hebben we een topic voor
SR / Het anti-Serious Request topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |