Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van 10 keer zitten die advertenties er verschrikkelijk naast.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.
Dat soort searches doe ik altijd incognito.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.
Ah... Juist jaquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
9 van 10 keer zitten die advertenties er verschrikkelijk naast.
Aha. Vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat soort searches doe ik altijd incognito.
Ja. Weer zo'n Mortaxx in een topic waar hij niet thuis hoortquote:
Waarom zou ik hier niet thuis horenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Aha. Vandaar.
[..]
Ja. Weer zo'n Mortaxx in een topic waar hij niet thuis hoort
Weet niet, pics.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet thuis horen
Je bent hetero.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet thuis horen
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:18 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Dit topic is gay. Straks wordt het nog een zanger net als Justin Bieber.
maakt dat nu uit. Ben je racist ofzoquote:
Damn. Ik zal aan je denken wanneer ik zo ook mijn bed in ga.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef Rezania het volgende:
Bed is koud. Lag er maar een leuke jongen naast me.
Geil hoor, heuheuheu.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik zal aan je denken wanneer ik zo ook mijn bed in ga.
Ik ben heel cutequote:Op woensdag 23 december 2015 01:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Hetero's zijn welkom, als ze maar lief zijn. Of heel cute.
Arme jij.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Koffie drinken om 21.30u was geen goed idee.
Whehe. Die blonde Gigi is gewoon nog lekker ook, wil z'n haar in de war doen. Enorme vervelende nichten, maar moet er wel om lachen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:57 schreef Brammetjuh94 het volgende: Iemand hier Koen en Gigi gezien?
Mogen we nu wel roddelen over wie op wie schold of liever niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:11 schreef smegmanus het volgende:
Topic opgeschoond. Schelden en shit graag achterwege laten.
Kerstgedachte ditdatzuszo.
Ik vind ze ten minste wel eerlijk. Ze zijn gewoon erger dan stereotypes, maar vind het wel humor.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Die blonde Gigi is gewoon nog lekker ook, wil z'n haar in de war doen. Enorme vervelende nichten, maar moet er wel om lachen.
Gelukkig. Wilde al bijna het schip verlaten.quote:
Mooi toch. Ga dat programma misschien wel volgen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind ze ten minste wel eerlijk. Ze zijn gewoon erger dan stereotypes, maar vind het wel humor.
Heb een hekel aan Nederlandse TV, maar deze SBS6 kwaliteit ligt te hoog om te laten passeren.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi toch. Ga dat programma misschien wel volgen.
Geen idee.quote:
Ja, ongeveer 5 kg tussen m'n benen hangen.quote:
Arme jij.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ongeveer 5 kg tussen m'n benen hangen.
5kg zal het wel niet zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:55 schreef Rezania het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik geen enkel idee hoe zwaar een lul gemiddeld is.
Ok....quote:Op woensdag 23 december 2015 11:07 schreef Rezania het volgende:
https://m.reddit.com/r/se(...)_average_dick_weigh/
160 g ongeveer bij een lengte van 13 cm.
Jak.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Met wat piercings kom je een heel eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Wauw. Die is oud.quote:
Net zoals je moeder!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dus 1 pener per dag is wel ongeveer de dagelijkse vleesbehoefte.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:07 schreef Rezania het volgende:
https://m.reddit.com/r/se(...)_average_dick_weigh/
160 g ongeveer bij een lengte van 13 cm.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals je moeder!Niet iedereen heeft een 16 and prego moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ik wil enkel de bovenste V.quote:
Waarom disclaimer voor mij?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus 1 pener per dag is wel ongeveer de dagelijkse vleesbehoefte.
Disclaimer voor Brammetje: iets anders dan vlees is ook prima.
Alle homo's zijn luiquote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Kaas- het volgende:
Mooi trouwens dat de OP al topics lang is gevuld met deze pics.
Dacht dat je vegetariër bent en die willen wel eens boos reageren als je het over vlees hebt. Al lijk je me niet het type kwaaie nicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom disclaimer voor mij?
Laatste keer was zondag.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je dit al een dag niet gegeten?
Ja, die was lekker.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
Sowieso is die tosti uit die koffietent veel lekkerder.
Nice. Al vind ik de grill beter.quote:
Lol. Ik eet kilo's kip.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dacht dat je vegetariër bent en die willen wel eens boos reageren als je het over vlees hebt. Al lijk je me niet het type kwaaie nicht.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je dit al een dag niet gegeten?
Huh, ik dacht dat je vegetariër was?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nice. Al vind ik de grill beter.
[..]
Lol. Ik eet kilo's kip.
[..]
Oh dan is het wel weer tijd ja. En die koffietent moet je gewoon lekker je tweede huiskamer van maken.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer was zondag.
[..]
Ja, die was lekker.
Kijk aan, dat valt me weer mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ben niet zo'n super food raw vegan faggot oid
Mede mogelijk gemaakt door jou dan? Heb ik toch geen geld voor vent.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dan is het wel weer tijd ja. En die koffietent moet je gewoon lekker je tweede huiskamer van maken.
Ik heb ook te weinig geld om altijd voor sugardaddy te spelen helaas. Dan maar in natura.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door jou dan? Heb ik toch geen geld voor vent.
Wow. nee? Ik hou wel van vleesvervangers.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je vegetariër was?
Gele hemelswater? Je bedoeld dat schimmelwater?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kijk aan, dat valt me weer mee.
Nu nog een klein beetje je toontje matigen over het gele hemelswater en dan wordt het heel wat.
Wat heb jij te bieden dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ook te weinig geld om altijd voor sugardaddy te spelen helaas. Dan maar in natura.
Ik hou wel van in nature.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ook te weinig geld om altijd voor sugardaddy te spelen helaas. Dan maar in natura.
Waar zwijmel jij bij dan als het niet bier is?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gele hemelswater? Je bedoeld dat schimmelwater?
Sorry, maar écht. Ik snap niet hoe mensen dat lekker kunnen vinden.
Prosecco en rosé, wedden.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar zwijmel jij bij dan als het niet bier is?
Ik kan maar één iemand bedenken die ik erin wil zetten dus dat schiet niet echt opquote:Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef Rezania het volgende:
Pax, waar blijft dat bier en twinks topic?
Niks mis mee. Twinks vul ik wel aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan maar één iemand bedenken die ik erin wil zetten dus dat schiet niet echt op
Wordt het meer een bier dan twinkstopic
Maak jij het topic danquote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks mis mee. Twinks vul ik wel aan.
Nee man, jouw idee.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maak jij het topic dan
Post ik wel een twink
quote:
Gozer, doe nou maar.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben ook bang dat motorbloempje boos op me gaat worden want er is al een wijn en piemel topic ofzo
Nu wil ik pics.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent wel een 8/10 of hoger ja
Doe je voor als vrouw op FOK! en zeg dat je lower back dimples, bikini bridge en thigh gap hebt.quote:
Ik heb ook een bikini bridge.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe je voor als vrouw op FOK! en zeg dat je lower back dimples, bikini bridge en thigh gap hebt.
Zie edit.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is vast niet wat hij bedoelt.... of komt hij daarom hier zo vaak
Nope. Draaaaaaaaaaaankquote:
No way.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent wel een 8/10 of hoger ja
Vodka*, Sambuca, Gin & Tonic. You name it?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vodka*, Sambuca, Gin & Tonic. You name it?
Nou ja zegquote:Op woensdag 23 december 2015 18:57 schreef Kaas- het volgende:
Mortaxx is gewoon een kloon die hier in de SC rondloopt om ons een beetje gek te maken.
Haagsche Kluis? Enige die ik ken in Den Haag.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee, morgen weer eens een clubhossel proberen
Ik ben geen 16quote:Op woensdag 23 december 2015 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haagsche Kluis? Enige die ik ken in Den Haag.
Ik heb daar in het begin van dit jaar eens geprobeerd te hosselen en kreeg toen ruzie met die blijkbaar heteroseksuele jongens dus ben ik maar vertrokken.quote:
Plein is wat minder tolerant wat dat betreft. Veel kijk mij eens typesquote:Op woensdag 23 december 2015 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb daar in het begin van dit jaar eens geprobeerd te hosselen en kreeg toen ruzie met die blijkbaar heteroseksuele jongens dus ben ik maar vertrokken.
Voor de rest zijn het voornamelijk ambtenarenbarretjes toch? Sta soms op donderdag in Leopold. Dan merk je eigenlijk weer niets van de sfeer die je beschrijft en ik toen ervoer.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Plein is wat minder tolerant wat dat betreft. Veel kijk mij eens types
definieer doetquote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef Kaas- het volgende:
100¤ voor de eerste hier die Mortaxx doet
Ik ken alleen danzig, miller's en dan kluis. Plein is wel de plek om politici te spottenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor de rest zijn het voornamelijk ambtenarenbarretjes toch? Sta soms op donderdag in Leopold. Dan merk je eigenlijk weer niets van de sfeer die je beschrijft en ik toen ervoer.
Ja, maar kijk, dat vindt kaas heel belangrijk. Die likt maar al te graag de kont van Letty Demmers, Alexander Pechtold of Thom de Graaf. Kaas houdt van rimmen!quote:Op woensdag 23 december 2015 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen danzig, miller's en dan kluis. Plein is wel de plek om politici te spotten
Wordt een zware maand zo zonder die 100 euro extra.quote:
Kaas is toch de geheime minnaar van ruttequote:Op woensdag 23 december 2015 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar kijk, dat vindt kaas heel belangrijk. Die likt maar al te graag de kont van Letty Demmers, Alexander Pechtold of Thom de Graaf. Kaas houdt van rimmen!
Kaas is niet van de VVD.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kaas is toch de geheime minnaar van rutte
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hij laat zich maar wat graag door ze naaien!
Is gezellig tochquote:Op woensdag 23 december 2015 21:57 schreef Rezania het volgende:
Tevens, wat zijn al die gozers op Tinder pussies. Beetje smalltalk maken over het weer, kom nou.
Nee, zeg gewoon wat je studeert, bier of wijn, club of kroeg, hond of kat en dan bepaal ik wel ik je uitnodig voor een drankje.quote:
Klopt ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen danzig, miller's en dan kluis. Plein is wel de plek om politici te spotten
Wow wat arrogant rezquote:Op woensdag 23 december 2015 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zeg gewoon wat je studeert, bier of wijn, club of kroeg, hond of kat en dan bepaal ik wel ik je uitnodig voor een drankje.
Haha jonge je gaat weer klappen krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar kijk, dat vindt kaas heel belangrijk. Die likt maar al te graag de kont van Letty Demmers, Alexander Pechtold of Thom de Graaf. Kaas houdt van rimmen!
Ja, niet echt natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel. Waarom zou je het dagenlang over onzin hebben terwijl je dat ook gewoon onder genot van een biertje of zo kan doen?quote:
Beetje peilen hoe iemand is voor je aan een tafeltje zit met een of andere randdebielquote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, niet echt natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel. Waarom zou je het dagenlang over onzin hebben terwijl je dat ook gewoon onder genot van een biertje of zo kan doen?
#AutiLifequote:Op woensdag 23 december 2015 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zeg gewoon wat je studeert, bier of wijn, club of kroeg, hond of kat en dan bepaal ik wel ik je uitnodig voor een drankje.
Daarom dus nog een paar vragen vooraf.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje peilen hoe iemand is voor je aan een tafeltje zit met een of andere randdebiel
Deze auti fixt wel sneller dates dan Kim Holland SOA's ja.quote:
Doen!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
Age of Empires blijkbaar maar 4 dollar nu op steam
Ik ga die uitbreiding wel kopen denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom dus nog een paar vragen vooraf.Ik denk dat ik een tweede gozer mee op date ga vragen.
[..]
Deze auti fixt wel sneller dates dan Kim Holland SOA's ja.
[..]
Doen!
Uitbreiding?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga die uitbreiding wel kopen denk ik
Die Dulce Gusto cups zijn niet gratis.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
The Forgotten is 1,79, African Kingdoms 7,99
Ja man, die laatste vind ik te duur voor een uitbreiding op een spel van 15 jaar oud.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
The Forgotten is 1,79, African Kingdoms 7,99
Ouders.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:24 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Die Dulce Gusto cups zijn niet gratis.
Verrassende keuze.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:59 schreef Rezania het volgende:
Denk dat ik de dag maar weer met een tosti begin.
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik begon de dag met een beetje geklooi met m'n vriend onder de lakens, komt m'n moeder zonder waarschuwing binnen stormen om te zeggen dat het ontbijt klaar staat.
En, hoe reageerde ze?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik begon de dag met een beetje geklooi met m'n vriend onder de lakens, komt m'n moeder zonder waarschuwing binnen stormen om te zeggen dat het ontbijt klaar staat.
Jack zou ik doenquote:
Jongen, ga eens aandacht aan je hond geven joh.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had niks door, want onder de lakens.
Heb alsnog met hem gespeeld hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga eens aandacht aan je hond geven joh.
"Knock, or you might see cock."quote:Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef Kaas- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens, goeie pic of creepy?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
Niet creepy, maar kan beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens, goeie pic of creepy?
(Andere hoek, geen licht van achteren en rechtere rug.)
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Niet creepy, maar kan beter.
(Andere hoek, geen licht van achteren en rechtere rug.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Yes, dat zei de andere feedbackgroep ook al.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:52 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Misschien een glimlach?
En je kunt natuurlijk ook wat kleren uitdoen.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes, dat zei de andere feedbackgroep ook al.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijk ook wat kleren uitdoen.
Eensgelijksquote:Op donderdag 24 december 2015 21:27 schreef Kaas- het volgende:
Hey homo's. Allemaal een fijne kerst toegewenst he.
Prettige Kerst iddquote:Op donderdag 24 december 2015 21:27 schreef Kaas- het volgende:
Hey homo's. Allemaal een fijne kerst toegewenst he.
zondagavond kan ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn computer komt wel uit het jaar 0, hopelijk werkt het
Dan is het toch juist bij uitstek geschikt? Je internetverbinding lijkt me belangrijker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn computer komt wel uit het jaar 0, hopelijk werkt het
Hi schat! Eindelijk je ware SC gevonden?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan is het toch juist bij uitstek geschikt? Je internetverbinding lijkt me belangrijker.
Dat wordt dus een trio.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hi schat! Eindelijk je ware SC gevonden?
Er zijn meerdere wares.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hi schat! Eindelijk je ware SC gevonden?
Wat? Mijn kont is heilig man, Maria is er niks bij!quote:
Is er veel speciaalbier?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Locus doen? Niet echt verrassende locatie voor ons, maar vindt Rez sowieso mooi.
Ik kan ook wel wat verschillen tussen jouw kont en Maria bedenken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Mijn kont is heilig man, Maria is er niks bij!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
12 op de tap, 100+ op de fles
Incl Grand Prestige
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat verschillen tussen jouw kont en Maria bedenken.
Hij werkt wel aardig jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan is het toch juist bij uitstek geschikt? Je internetverbinding lijkt me belangrijker.
Weet je zeker dat je de HD versie heb gekocht? Ouwe versie had nog wel eens problemen met geluid op moderne PC's.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij werkt wel aardig ja
Alleen het geluid is er op een gegeven moment mee gekaptIn game staat het maximaal en ook in de volumemixer van Windows. Ik snap er niks van.
Jazekerquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de HD versie heb gekocht? Ouwe versie had nog wel eens problemen met geluid op moderne PC's.
Elders zeggen ze dat je het geluid voor Windows van 5.1 naar stereo moet veranderen, dat werkt blijkbaar.quote:
Ik zet altijd muren er omheen want mensen moeten gewoon wegblijven uit mijn dorpje. Ik wil niet vechten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Met z'n allen tegen Mortaxx en dan nog verliezen.
Ik ga eens even op zoek of ik hier iets mee kanquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Elders zeggen ze dat je het geluid voor Windows van 5.1 naar stereo moet veranderen, dat werkt blijkbaar.
Prima. Wilde het zelf al voorstellen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Locus doen? Niet echt verrassende locatie voor ons, maar vindt Rez sowieso mooi.
Je broer heeft me trouwens uit zijn vriendenlijst verwijderd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Met z'n allen tegen Mortaxx en dan nog verliezen.
Tegen gasten als hij helpt dat niet, want dan komen ze met van die nare siege weapons en zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zet altijd muren er omheen want mensen moeten gewoon wegblijven uit mijn dorpje. Ik wil niet vechten.
[..]
Ik ga eens even op zoek of ik hier iets mee kan
Hij vroeg me gisteravond "wie zijn Bob en de homo's?".quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je broer heeft me trouwens uit zijn vriendenlijst verwijderd.
Oh die dingen die je in een kasteel kan maken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen gasten als hij helpt dat niet, want dan komen ze met van die nare siege weapons en zo.
Mortax is expert?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen gasten als hij helpt dat niet, want dan komen ze met van die nare siege weapons en zo.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij vroeg me gisteravond "wie zijn Bob en de homo's?".
Wel awesome spelmuziek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Euribob het volgende:
AoE ll, is ook gewoon veel te oud en achterhaald. Ik voel de beperkingen gewoon elk moment.
Bijvoorbeeld, of in een siege workshop.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die dingen die je in een kasteel kan maken?
Ik ga gewoon bondgenoot van hem wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of in een siege workshop.
Ons in de steek laten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bondgenoot van hem worden
Doe dan de Zwitserse optie, gewoon neutraal naar iedereen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet toch de zekerheid hebben dat mijn bevolking in rust kan leven
Dat had ik ook. Bouwt die klootviool van een Bob het vol met zijn gebouwen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zet altijd muren er omheen want mensen moeten gewoon wegblijven uit mijn dorpje. Ik wil niet vechten.
[..]
Ik ga eens even op zoek of ik hier iets mee kan
Dan had je het niet goed afgesloten denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Bouwt die klootviool van een Bob het vol met zijn gebouwen.!
Daar Sins of a Solar Empire. Lasers bitches!quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Euribob het volgende:
AoE ll, is ook gewoon veel te oud en achterhaald. Ik voel de beperkingen gewoon elk moment.
Oh, geen spannende ontknoping?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zei 'precies zoals het klinkt, Bob en een paar homo's'.
Bestaat dit echt?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe dan de Zwitserse optie, gewoon neutraal naar iedereen.
We zaten in hetzelfde team, hij kon zijn gebouwen gewoon overal bij mij in de buurt neerpleuren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan had je het niet goed afgesloten denk ik
Oh nicequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zaten in hetzelfde team, hij kon zijn gebouwen gewoon overal bij mij in de buurt neerpleuren.
Nee, dat is niet nice. Daar ging mijn bouwruimte.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nice
teams is wel leuk
Ik heb alleen nooit zo snel een leger op de been, hopelijk met een lange vredestijd dan
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen, die universiteit die ik bouwde was godverdomme een dependance. Dat gaat nu eenmaal zo in een steeds competitievere wereld waar welke student telt voor de kassa.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Bouwt die klootviool van een Bob het vol met zijn gebouwen.!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen, die universiteit die ik bouwde was godverdomme een dependance. Dat gaat nu eenmaal zo in een steeds competitievere wereld waar welke student telt voor de kassa.
Het is ook gewoon goed voor de lokale economie, stijgende grondprijzen, meer werk voor de toeleveranciers etc. Heb ik je allemaal al verteld, maar je wil gewoon niet luisteren lijkt het wel.
Gewoon een stuk grond van de tegenpartij stelenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nice. Daar ging mijn bouwruimte.
Volgens mij zijn de Joden geen speelbare civ in Aoe 2.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon een stuk grond van de tegenpartij stelen
Wel vreedzaam natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Joden geen speelbare civ in Aoe 2.
Je had wel 0 kills ofzo, met je universiteit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen, die universiteit die ik bouwde was godverdomme een dependance. Dat gaat nu eenmaal zo in een steeds competitievere wereld waar welke student telt voor de kassa.
Het is ook gewoon goed voor de lokale economie, stijgende grondprijzen, meer werk voor de toeleveranciers etc. Heb ik je allemaal al verteld, maar je wil gewoon niet luisteren lijkt het wel.
Ja, je kan bondgenoten en zo tijdens het spel nog wijzigen. Doe je gewoon friendly of neutraal naar iedereen. Is alleen niet gegarandeerd dat het andersom ook gebeurt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bestaat dit echt?
Maar dan heeft Mortaxx daar gewoon schijt aan
Mortaxx en Euribob moeten opbokken, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Twoflower het volgende:
Zeg jongens, allemaal leuk en aardig, maar dit is nog steeds het [HOMO] topic hoor.
AoE is niet gay genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx en Euribob moeten opbokken, wil je zeggen?
Wat erg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef Paxcon het volgende:
Hoe denk je op tinder likes te gaan krijgen als je er alleen een stock foto van een willekeurige crossmotor op zet. Hij had al een vriendschapsverzoek via FB gestuurd maar nu weet ik eindelijk dat hij mij dus via Tinder heeft gespot, we hebben een aantal gemeenschappelijke vrienden.
Ah kijk preciesquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, je kan bondgenoten en zo tijdens het spel nog wijzigen. Doe je gewoon friendly of neutraal naar iedereen. Is alleen niet gegarandeerd dat het andersom ook gebeurt.
Haha klopt, maar die code vind ik niet leuk om te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah kijk precies![]()
Wel een trage boel zonder aegis
Oh man, ga ff janken joh. Blijft een SC.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Twoflower het volgende:
Zeg jongens, allemaal leuk en aardig, maar dit is nog steeds het [HOMO] topic hoor.
Oh sassy!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh man, ga ff janken joh. Blijft een SC.
Ik heb je stem gehoord, homo. No way.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het echt ben ik supermannelijk hoor.
Mijn stem is zwaar zoals mijn lul.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb je stem gehoord, homo. No way.
Vrij licht en schraal?quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn stem is zwaar zoals mijn lul.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn stem is zwaar zoals mijn lul.
We gaan hem in elkaar beuken in Rotterdam. Zeker als hij durft te haten op 010.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb je stem gehoord, homo. No way.
Ik denk dat voor Rez de kieteldood ook wel volstaat eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We gaan hem in elkaar beuken in Rotterdam. Zeker als hij durft te haten op 010.
En dan een kussengevecht om ultiem gay te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Rez de kieteldood ook wel volstaat eerlijk gezegd.
Ik weet wel een plekje wat je mag kietelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Rez de kieteldood ook wel volstaat eerlijk gezegd.
Pas op hoor, ik steek zo een vuist in je reet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We gaan hem in elkaar beuken in Rotterdam. Zeker als hij durft te haten op 010.
Kurwaaaquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik steek zo een vuist in je reet.
Dit lijkt me vrij pijnlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik steek zo een vuist in je reet.
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik wilde trouwens mijn broer en zijn vriendin naar het Pakhuis sturen zodat ik er achter kon komen of het wat was, blijken ze helemaal vol te zitten.
Ondanks dat het niet eens echt in centrum zit. Volgende keer als je komt reserveer ik een tafel voor ons.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zal dat wel een prima tent zijn
Toen wij erlangs liepen was het ook al niet uitgestorven
shit is getting seriousquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet eens echt in centrum zit. Volgende keer als je komt reserveer ik een tafel voor ons.
Gewoon een excuus zodat je weer eens afreist vanuit het noorden.quote:
Is dat moeilijk dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:30 schreef tofastTG het volgende:
Zo, kerst heb ik ook weer overleefd. Bijna althans.
Schoonfamilie ontmoeten enzo. Maar ging goed.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Schoonfamilie ontmoeten enzo. Maar ging goed.
he doos, waarom kijk je op Twitterquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:14 schreef Rezania het volgende:
Die tweets bij Top 2000.![]()
'Net lekker op het strand gewandeld en daarna gegeten. Nu samen gezellig op de bank met top 2000, genieten! Groetjes Hilda #gezelligheid #wijntje'
Hé doos, je vergeet nog een hashtag: #kortpittigkapsel
#dikkebeeemweequote:Op zaterdag 26 december 2015 18:14 schreef Rezania het volgende:
Die tweets bij Top 2000.![]()
'Net lekker op het strand gewandeld en daarna gegeten. Nu samen gezellig op de bank met top 2000, genieten! Groetjes Hilda #gezelligheid #wijntje'
Hé doos, je vergeet nog een hashtag: #kortpittigkapsel
#viesdikquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee bedankt, zo derde avond op rij kerstdiner.
TV staat hier aan met Top 2000.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
he doos, waarom kijk je op Twitter
Nee, awhhhh, kurwa!quote:
Mehh, heb op vandaag na elke dag gesport deze vakantie en ik vreet niet eens zoveel. Zuip wel veel.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:36 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder kan echt niet kokenVolgend jaar eet ik weer ergens anders.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Gewoon shotjes wodka jongen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lukt me sowieso al. Je lust niet eens Guinness.
Prima gaan we die drinken. Eens kijken hoe lang je staan blijft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Gewoon shotjes wodka jongen!
Doen we wel naast je bed dan, veiliger om om te vallen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima gaan we die drinken. Eens kijken hoe lang je staan blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |