shit is getting seriousquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet eens echt in centrum zit. Volgende keer als je komt reserveer ik een tafel voor ons.
Gewoon een excuus zodat je weer eens afreist vanuit het noorden.quote:
Is dat moeilijk dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:30 schreef tofastTG het volgende:
Zo, kerst heb ik ook weer overleefd. Bijna althans.
Schoonfamilie ontmoeten enzo. Maar ging goed.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Schoonfamilie ontmoeten enzo. Maar ging goed.
he doos, waarom kijk je op Twitterquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:14 schreef Rezania het volgende:
Die tweets bij Top 2000.![]()
'Net lekker op het strand gewandeld en daarna gegeten. Nu samen gezellig op de bank met top 2000, genieten! Groetjes Hilda #gezelligheid #wijntje'
Hé doos, je vergeet nog een hashtag: #kortpittigkapsel
#dikkebeeemweequote:Op zaterdag 26 december 2015 18:14 schreef Rezania het volgende:
Die tweets bij Top 2000.![]()
'Net lekker op het strand gewandeld en daarna gegeten. Nu samen gezellig op de bank met top 2000, genieten! Groetjes Hilda #gezelligheid #wijntje'
Hé doos, je vergeet nog een hashtag: #kortpittigkapsel
#viesdikquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee bedankt, zo derde avond op rij kerstdiner.
TV staat hier aan met Top 2000.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
he doos, waarom kijk je op Twitter
Nee, awhhhh, kurwa!quote:
Mehh, heb op vandaag na elke dag gesport deze vakantie en ik vreet niet eens zoveel. Zuip wel veel.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:36 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder kan echt niet kokenVolgend jaar eet ik weer ergens anders.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Gewoon shotjes wodka jongen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lukt me sowieso al. Je lust niet eens Guinness.
Prima gaan we die drinken. Eens kijken hoe lang je staan blijft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Gewoon shotjes wodka jongen!
Doen we wel naast je bed dan, veiliger om om te vallen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima gaan we die drinken. Eens kijken hoe lang je staan blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |