Oh man, ga ff janken joh. Blijft een SC.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Twoflower het volgende:
Zeg jongens, allemaal leuk en aardig, maar dit is nog steeds het [HOMO] topic hoor.
Oh sassy!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh man, ga ff janken joh. Blijft een SC.
Ik heb je stem gehoord, homo. No way.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het echt ben ik supermannelijk hoor.
Mijn stem is zwaar zoals mijn lul.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb je stem gehoord, homo. No way.
Vrij licht en schraal?quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn stem is zwaar zoals mijn lul.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn stem is zwaar zoals mijn lul.
We gaan hem in elkaar beuken in Rotterdam. Zeker als hij durft te haten op 010.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb je stem gehoord, homo. No way.
Ik denk dat voor Rez de kieteldood ook wel volstaat eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We gaan hem in elkaar beuken in Rotterdam. Zeker als hij durft te haten op 010.
En dan een kussengevecht om ultiem gay te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Rez de kieteldood ook wel volstaat eerlijk gezegd.
Ik weet wel een plekje wat je mag kietelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Rez de kieteldood ook wel volstaat eerlijk gezegd.
Pas op hoor, ik steek zo een vuist in je reet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We gaan hem in elkaar beuken in Rotterdam. Zeker als hij durft te haten op 010.
Kurwaaaquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik steek zo een vuist in je reet.
Dit lijkt me vrij pijnlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik steek zo een vuist in je reet.
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik wilde trouwens mijn broer en zijn vriendin naar het Pakhuis sturen zodat ik er achter kon komen of het wat was, blijken ze helemaal vol te zitten.
Ondanks dat het niet eens echt in centrum zit. Volgende keer als je komt reserveer ik een tafel voor ons.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zal dat wel een prima tent zijn
Toen wij erlangs liepen was het ook al niet uitgestorven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |