Doe dan de Zwitserse optie, gewoon neutraal naar iedereen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet toch de zekerheid hebben dat mijn bevolking in rust kan leven
Dat had ik ook. Bouwt die klootviool van een Bob het vol met zijn gebouwen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zet altijd muren er omheen want mensen moeten gewoon wegblijven uit mijn dorpje. Ik wil niet vechten.
[..]
Ik ga eens even op zoek of ik hier iets mee kan
Dan had je het niet goed afgesloten denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Bouwt die klootviool van een Bob het vol met zijn gebouwen.!
Daar Sins of a Solar Empire. Lasers bitches!quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Euribob het volgende:
AoE ll, is ook gewoon veel te oud en achterhaald. Ik voel de beperkingen gewoon elk moment.
Oh, geen spannende ontknoping?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zei 'precies zoals het klinkt, Bob en een paar homo's'.
Bestaat dit echt?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe dan de Zwitserse optie, gewoon neutraal naar iedereen.
We zaten in hetzelfde team, hij kon zijn gebouwen gewoon overal bij mij in de buurt neerpleuren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan had je het niet goed afgesloten denk ik
Oh nicequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zaten in hetzelfde team, hij kon zijn gebouwen gewoon overal bij mij in de buurt neerpleuren.
Nee, dat is niet nice. Daar ging mijn bouwruimte.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nice
teams is wel leuk
Ik heb alleen nooit zo snel een leger op de been, hopelijk met een lange vredestijd dan
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen, die universiteit die ik bouwde was godverdomme een dependance. Dat gaat nu eenmaal zo in een steeds competitievere wereld waar welke student telt voor de kassa.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Bouwt die klootviool van een Bob het vol met zijn gebouwen.!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen, die universiteit die ik bouwde was godverdomme een dependance. Dat gaat nu eenmaal zo in een steeds competitievere wereld waar welke student telt voor de kassa.
Het is ook gewoon goed voor de lokale economie, stijgende grondprijzen, meer werk voor de toeleveranciers etc. Heb ik je allemaal al verteld, maar je wil gewoon niet luisteren lijkt het wel.
Gewoon een stuk grond van de tegenpartij stelenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nice. Daar ging mijn bouwruimte.
Volgens mij zijn de Joden geen speelbare civ in Aoe 2.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon een stuk grond van de tegenpartij stelen
Wel vreedzaam natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Joden geen speelbare civ in Aoe 2.
Je had wel 0 kills ofzo, met je universiteit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen, die universiteit die ik bouwde was godverdomme een dependance. Dat gaat nu eenmaal zo in een steeds competitievere wereld waar welke student telt voor de kassa.
Het is ook gewoon goed voor de lokale economie, stijgende grondprijzen, meer werk voor de toeleveranciers etc. Heb ik je allemaal al verteld, maar je wil gewoon niet luisteren lijkt het wel.
Ja, je kan bondgenoten en zo tijdens het spel nog wijzigen. Doe je gewoon friendly of neutraal naar iedereen. Is alleen niet gegarandeerd dat het andersom ook gebeurt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bestaat dit echt?
Maar dan heeft Mortaxx daar gewoon schijt aan
Mortaxx en Euribob moeten opbokken, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Twoflower het volgende:
Zeg jongens, allemaal leuk en aardig, maar dit is nog steeds het [HOMO] topic hoor.
AoE is niet gay genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx en Euribob moeten opbokken, wil je zeggen?
Wat erg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef Paxcon het volgende:
Hoe denk je op tinder likes te gaan krijgen als je er alleen een stock foto van een willekeurige crossmotor op zet. Hij had al een vriendschapsverzoek via FB gestuurd maar nu weet ik eindelijk dat hij mij dus via Tinder heeft gespot, we hebben een aantal gemeenschappelijke vrienden.
Ah kijk preciesquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, je kan bondgenoten en zo tijdens het spel nog wijzigen. Doe je gewoon friendly of neutraal naar iedereen. Is alleen niet gegarandeerd dat het andersom ook gebeurt.
Haha klopt, maar die code vind ik niet leuk om te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah kijk precies![]()
Wel een trage boel zonder aegis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |