Elders zeggen ze dat je het geluid voor Windows van 5.1 naar stereo moet veranderen, dat werkt blijkbaar.quote:
Ik zet altijd muren er omheen want mensen moeten gewoon wegblijven uit mijn dorpje. Ik wil niet vechten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Met z'n allen tegen Mortaxx en dan nog verliezen.
Ik ga eens even op zoek of ik hier iets mee kanquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Elders zeggen ze dat je het geluid voor Windows van 5.1 naar stereo moet veranderen, dat werkt blijkbaar.
Prima. Wilde het zelf al voorstellen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Locus doen? Niet echt verrassende locatie voor ons, maar vindt Rez sowieso mooi.
Je broer heeft me trouwens uit zijn vriendenlijst verwijderd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Met z'n allen tegen Mortaxx en dan nog verliezen.
Tegen gasten als hij helpt dat niet, want dan komen ze met van die nare siege weapons en zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zet altijd muren er omheen want mensen moeten gewoon wegblijven uit mijn dorpje. Ik wil niet vechten.
[..]
Ik ga eens even op zoek of ik hier iets mee kan
Hij vroeg me gisteravond "wie zijn Bob en de homo's?".quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je broer heeft me trouwens uit zijn vriendenlijst verwijderd.
Oh die dingen die je in een kasteel kan maken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen gasten als hij helpt dat niet, want dan komen ze met van die nare siege weapons en zo.
Mortax is expert?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen gasten als hij helpt dat niet, want dan komen ze met van die nare siege weapons en zo.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij vroeg me gisteravond "wie zijn Bob en de homo's?".
Wel awesome spelmuziek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Euribob het volgende:
AoE ll, is ook gewoon veel te oud en achterhaald. Ik voel de beperkingen gewoon elk moment.
Bijvoorbeeld, of in een siege workshop.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die dingen die je in een kasteel kan maken?
Ik ga gewoon bondgenoot van hem wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of in een siege workshop.
Ons in de steek laten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bondgenoot van hem worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |