Verrassende keuze.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:59 schreef Rezania het volgende:
Denk dat ik de dag maar weer met een tosti begin.
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik begon de dag met een beetje geklooi met m'n vriend onder de lakens, komt m'n moeder zonder waarschuwing binnen stormen om te zeggen dat het ontbijt klaar staat.
En, hoe reageerde ze?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik begon de dag met een beetje geklooi met m'n vriend onder de lakens, komt m'n moeder zonder waarschuwing binnen stormen om te zeggen dat het ontbijt klaar staat.
Jack zou ik doenquote:
Jongen, ga eens aandacht aan je hond geven joh.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had niks door, want onder de lakens.
Heb alsnog met hem gespeeld hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga eens aandacht aan je hond geven joh.
"Knock, or you might see cock."quote:Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef Kaas- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens, goeie pic of creepy?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
Niet creepy, maar kan beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens, goeie pic of creepy?
(Andere hoek, geen licht van achteren en rechtere rug.)
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Niet creepy, maar kan beter.
(Andere hoek, geen licht van achteren en rechtere rug.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Yes, dat zei de andere feedbackgroep ook al.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:52 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Misschien een glimlach?
En je kunt natuurlijk ook wat kleren uitdoen.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes, dat zei de andere feedbackgroep ook al.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijk ook wat kleren uitdoen.
Eensgelijksquote:Op donderdag 24 december 2015 21:27 schreef Kaas- het volgende:
Hey homo's. Allemaal een fijne kerst toegewenst he.
Prettige Kerst iddquote:Op donderdag 24 december 2015 21:27 schreef Kaas- het volgende:
Hey homo's. Allemaal een fijne kerst toegewenst he.
zondagavond kan ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn computer komt wel uit het jaar 0, hopelijk werkt het
Dan is het toch juist bij uitstek geschikt? Je internetverbinding lijkt me belangrijker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn computer komt wel uit het jaar 0, hopelijk werkt het
Hi schat! Eindelijk je ware SC gevonden?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan is het toch juist bij uitstek geschikt? Je internetverbinding lijkt me belangrijker.
Dat wordt dus een trio.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hi schat! Eindelijk je ware SC gevonden?
Er zijn meerdere wares.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hi schat! Eindelijk je ware SC gevonden?
Wat? Mijn kont is heilig man, Maria is er niks bij!quote:
Is er veel speciaalbier?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Locus doen? Niet echt verrassende locatie voor ons, maar vindt Rez sowieso mooi.
Ik kan ook wel wat verschillen tussen jouw kont en Maria bedenken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Mijn kont is heilig man, Maria is er niks bij!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
12 op de tap, 100+ op de fles
Incl Grand Prestige
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat verschillen tussen jouw kont en Maria bedenken.
Hij werkt wel aardig jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan is het toch juist bij uitstek geschikt? Je internetverbinding lijkt me belangrijker.
Weet je zeker dat je de HD versie heb gekocht? Ouwe versie had nog wel eens problemen met geluid op moderne PC's.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij werkt wel aardig ja
Alleen het geluid is er op een gegeven moment mee gekaptIn game staat het maximaal en ook in de volumemixer van Windows. Ik snap er niks van.
Jazekerquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de HD versie heb gekocht? Ouwe versie had nog wel eens problemen met geluid op moderne PC's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |