Wat heb jij te bieden dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ook te weinig geld om altijd voor sugardaddy te spelen helaas. Dan maar in natura.
Ik hou wel van in nature.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ook te weinig geld om altijd voor sugardaddy te spelen helaas. Dan maar in natura.
Waar zwijmel jij bij dan als het niet bier is?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gele hemelswater? Je bedoeld dat schimmelwater?
Sorry, maar écht. Ik snap niet hoe mensen dat lekker kunnen vinden.
Prosecco en rosé, wedden.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar zwijmel jij bij dan als het niet bier is?
Ik kan maar één iemand bedenken die ik erin wil zetten dus dat schiet niet echt opquote:Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef Rezania het volgende:
Pax, waar blijft dat bier en twinks topic?
Niks mis mee. Twinks vul ik wel aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan maar één iemand bedenken die ik erin wil zetten dus dat schiet niet echt op
Wordt het meer een bier dan twinkstopic
Maak jij het topic danquote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks mis mee. Twinks vul ik wel aan.
Nee man, jouw idee.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maak jij het topic dan
Post ik wel een twink
quote:
Gozer, doe nou maar.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben ook bang dat motorbloempje boos op me gaat worden want er is al een wijn en piemel topic ofzo
Nu wil ik pics.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent wel een 8/10 of hoger ja
Doe je voor als vrouw op FOK! en zeg dat je lower back dimples, bikini bridge en thigh gap hebt.quote:
Ik heb ook een bikini bridge.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe je voor als vrouw op FOK! en zeg dat je lower back dimples, bikini bridge en thigh gap hebt.
Zie edit.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is vast niet wat hij bedoelt.... of komt hij daarom hier zo vaak
Nope. Draaaaaaaaaaaankquote:
No way.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent wel een 8/10 of hoger ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |