Net zoals je moeder!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dus 1 pener per dag is wel ongeveer de dagelijkse vleesbehoefte.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:07 schreef Rezania het volgende:
https://m.reddit.com/r/se(...)_average_dick_weigh/
160 g ongeveer bij een lengte van 13 cm.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals je moeder!Niet iedereen heeft een 16 and prego moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ik wil enkel de bovenste V.quote:
Waarom disclaimer voor mij?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus 1 pener per dag is wel ongeveer de dagelijkse vleesbehoefte.
Disclaimer voor Brammetje: iets anders dan vlees is ook prima.
Alle homo's zijn luiquote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Kaas- het volgende:
Mooi trouwens dat de OP al topics lang is gevuld met deze pics.
Dacht dat je vegetariėr bent en die willen wel eens boos reageren als je het over vlees hebt. Al lijk je me niet het type kwaaie nicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom disclaimer voor mij?
Laatste keer was zondag.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je dit al een dag niet gegeten?
Ja, die was lekker.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
Sowieso is die tosti uit die koffietent veel lekkerder.
Nice. Al vind ik de grill beter.quote:
Lol. Ik eet kilo's kip.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dacht dat je vegetariėr bent en die willen wel eens boos reageren als je het over vlees hebt. Al lijk je me niet het type kwaaie nicht.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je dit al een dag niet gegeten?
Huh, ik dacht dat je vegetariėr was?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nice. Al vind ik de grill beter.
[..]
Lol. Ik eet kilo's kip.
[..]
Oh dan is het wel weer tijd ja. En die koffietent moet je gewoon lekker je tweede huiskamer van maken.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer was zondag.
[..]
Ja, die was lekker.
Kijk aan, dat valt me weer mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ben niet zo'n super food raw vegan faggot oid
Mede mogelijk gemaakt door jou dan? Heb ik toch geen geld voor vent.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dan is het wel weer tijd ja. En die koffietent moet je gewoon lekker je tweede huiskamer van maken.
Ik heb ook te weinig geld om altijd voor sugardaddy te spelen helaas. Dan maar in natura.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door jou dan? Heb ik toch geen geld voor vent.
Wow. nee? Ik hou wel van vleesvervangers.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je vegetariėr was?
Gele hemelswater? Je bedoeld dat schimmelwater?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kijk aan, dat valt me weer mee.
Nu nog een klein beetje je toontje matigen over het gele hemelswater en dan wordt het heel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |