Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van 10 keer zitten die advertenties er verschrikkelijk naast.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.
Dat soort searches doe ik altijd incognito.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.
Ah... Juist jaquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
9 van 10 keer zitten die advertenties er verschrikkelijk naast.
Aha. Vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat soort searches doe ik altijd incognito.
Ja. Weer zo'n Mortaxx in een topic waar hij niet thuis hoortquote:
Waarom zou ik hier niet thuis horenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Aha. Vandaar.
[..]
Ja. Weer zo'n Mortaxx in een topic waar hij niet thuis hoort
Weet niet, pics.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet thuis horen
Je bent hetero.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet thuis horen
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:18 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Dit topic is gay. Straks wordt het nog een zanger net als Justin Bieber.
maakt dat nu uit. Ben je racist ofzoquote:
Damn. Ik zal aan je denken wanneer ik zo ook mijn bed in ga.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef Rezania het volgende:
Bed is koud. Lag er maar een leuke jongen naast me.
Geil hoor, heuheuheu.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik zal aan je denken wanneer ik zo ook mijn bed in ga.
Ik ben heel cutequote:Op woensdag 23 december 2015 01:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Hetero's zijn welkom, als ze maar lief zijn. Of heel cute.
Arme jij.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Koffie drinken om 21.30u was geen goed idee.
Whehe. Die blonde Gigi is gewoon nog lekker ook, wil z'n haar in de war doen. Enorme vervelende nichten, maar moet er wel om lachen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:57 schreef Brammetjuh94 het volgende: Iemand hier Koen en Gigi gezien?
Mogen we nu wel roddelen over wie op wie schold of liever niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:11 schreef smegmanus het volgende:
Topic opgeschoond. Schelden en shit graag achterwege laten.
Kerstgedachte ditdatzuszo.
Ik vind ze ten minste wel eerlijk. Ze zijn gewoon erger dan stereotypes, maar vind het wel humor.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Die blonde Gigi is gewoon nog lekker ook, wil z'n haar in de war doen. Enorme vervelende nichten, maar moet er wel om lachen.
Gelukkig. Wilde al bijna het schip verlaten.quote:
Mooi toch. Ga dat programma misschien wel volgen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind ze ten minste wel eerlijk. Ze zijn gewoon erger dan stereotypes, maar vind het wel humor.
Heb een hekel aan Nederlandse TV, maar deze SBS6 kwaliteit ligt te hoog om te laten passeren.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi toch. Ga dat programma misschien wel volgen.
Geen idee.quote:
Ja, ongeveer 5 kg tussen m'n benen hangen.quote:
Arme jij.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ongeveer 5 kg tussen m'n benen hangen.
5kg zal het wel niet zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:55 schreef Rezania het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik geen enkel idee hoe zwaar een lul gemiddeld is.
Ok....quote:Op woensdag 23 december 2015 11:07 schreef Rezania het volgende:
https://m.reddit.com/r/se(...)_average_dick_weigh/
160 g ongeveer bij een lengte van 13 cm.
Jak.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Met wat piercings kom je een heel eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |