SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Hmm fuckable voor een keertje, maar ik voel geen crush.quote:
Goed nummer dit!!quote:Op zondag 20 december 2015 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michiel in het huis en ze draaien Weezer.
Sterkte.quote:Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV uit, radio aan want we gaan naar Excelsior - Cambuur
ik ben er bang voor jaquote:
viesdikquote:Op zondag 20 december 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ik gooi maar wat frikandellen in de oven.
Sharing is caringquote:Op zondag 20 december 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 20 december 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
heb je al iets kunnen eten?quote:
Ja hoor, alleen lust ik gewoon geen frikandellen.quote:Op zondag 20 december 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je al iets kunnen eten?
Ik lust ze eigenlijk ook niet, maar heb er gewoon zin inquote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen lust ik gewoon geen frikandellen.
Ik had roerei met spek op witte boterhammetjes met roomboter.
Prima hangover-voedsel
Hoe kan het dat je zulk neutraal, saai voedsel niet lust?quote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima hangover-voedsel
Dit kan niet.. geen frikandellen lusten. Kan gewoon niet.quote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima hangover-voedsel
Ik heb trek in een vietnamese loempia, maar dan moet ik naar buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik lust ze eigenlijk ook niet, maar heb er gewoon zin in.
En FOK!kers gaan niet naar buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb trek in een vietnamese loempia, maar dan moet ik naar buiten.
Ja geen idee, het is geen gat in mijn opvoeding want thuis eten ze het wel.quote:Op zondag 20 december 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je zulk neutraal, saai voedsel niet lust?
Ik vind d'r ook weinig aan maar met een goede saus is het wel te doenquote:Op zondag 20 december 2015 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is geen gat in mijn opvoeding want thuis eten ze het wel.
Precies....en ik ben nog in pyjama.quote:Op zondag 20 december 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En FOK!kers gaan niet naar buiten.
Nou, ik heb echt helemaal niets met Bruce Springsteen dus zo geweldig vind ik het niet.quote:Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef Rainesz het volgende:
Muziekkeus is ineens omhoog nu Veenstra, Veenstra er is.
Domien draait al de hele tijd goed, sowieso draait hij de beste muziek vind ik.quote:Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef Rainesz het volgende:
Muziekkeus is ineens omhoog nu Veenstra, Veenstra er is.
Precies, mensen zien haar toch al als de buurtgek daar.quote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou en, kan je toch gewoon naar buiten
Niet in deze, er staan blauwe beertjes opquote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou en, kan je toch gewoon naar buiten
Awesome! Ik zeg doenquote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet in deze, er staan blauwe beertjes op
Hard werken hoor, die reputatie.quote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, mensen zien haar toch al als de buurtgek daar.
quote:Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef YokiKater het volgende:
HAhahaha, ik zag LTKDVvoorbij komen .. ik was het niet.
Vandaag nietquote:
Morgen?quote:
Misschien, in pyjama naar mijn werk zou wel ideaal zijn. Hoop tijdwinst in de ochtend.quote:
Ik moet zeggen, ik vind dit jaar niet zo slecht.quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Ik vind sr15 echt leuk en Heerlen is een leuke stad. Ik geniet elk jaar van Serious Request. In Januari kijk ik al uit naar de volgende editie.
quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gisteren ging ik ze ook spammen, die vragen zich daar nu af "WTF is LTKDV"![]()
Een enthousiastelingquote:Op zondag 20 december 2015 12:48 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Leuke dj's ook dit jaar en ze draaien echt top muziek.
Ga je er een fax over sturen?quote:
quote:
quote:
Mexi!quote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef JaneDoe het volgende:
oh kut, waarom herkende ik dat wijf ook van hotter than my daughter?
Niks mis mee.quote:Op zondag 20 december 2015 13:04 schreef Xummon het volgende:
https://www.instagram.com/p/_fNLTftppx/
Daar wil je toch best wakker naast worden?quote:Op zondag 20 december 2015 13:06 schreef Xummon het volgende:
https://www.instagram.com/p/_gjG8vSuCz/
Prima ochtend en middag en avond hoofdquote:Op zondag 20 december 2015 13:06 schreef Xummon het volgende:
https://www.instagram.com/p/_gjG8vSuCz/
De vraag is echter wil zij naast een van ons wakker wordenquote:Op zondag 20 december 2015 13:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar wil je toch best wakker naast worden?
quote:Op zondag 20 december 2015 13:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
De vraag is echter wil zij naast een van ons wakker worden
Gewoon blijven dromenquote:Op zondag 20 december 2015 13:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
De vraag is echter wil zij naast een van ons wakker worden
quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Fok!kers
middagquote:
Hej!quote:
OHOOHOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOquote:
Nee, dat is een gerucht, 3fm ontkentquote:Op zondag 20 december 2015 13:17 schreef GayGuy het volgende:
Klopt het dat na 2016 het glazen huis stopt?
Verdomme nou!quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:18 schreef Zelfscanner het volgende:
4 uur slapen en dan word je om 1 wakker![]()
Hoii
Halloquote:Op zondag 20 december 2015 13:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoii
9 uurtjes slaap. Moet kunnen op een zondagquote:Op zondag 20 december 2015 13:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoii
En je begreep waar het over ging.quote:
Er is een zeurtopic en ik heb me er maar bij neergelegd dat het wat minder is dit jaar, merk dat ik toch bleef kijken dus het valt allemaal wel meequote:Op zondag 20 december 2015 13:17 schreef icloud het volgende:
Eigenlijk is het toch raar, hoe eergisteren nog iedereen liep te kankeren en dit bestempelde als de definitieve doodslag.
En nu zijn de mensen hartstikke positief, of heeft danny een schoonmaakploeg gestuurd?
Ook dat jaquote:
Neequote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef YokiKater het volgende:
Dit is natuurlijk kut. Zal ik ook gewoon maar een liedje aanvragen?
Als het Mariah Carrey maar is.quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef YokiKater het volgende:
Niet haten op Blofquote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef YokiKater het volgende:
Da's wel een goede houding ja. Ik vond het beter worden tijdens Giel's shift gisterenavond.quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er is een zeurtopic en ik heb me er maar bij neergelegd dat het wat minder is dit jaar, merk dat ik toch bleef kijken dus het valt allemaal wel mee
Ik ben wel benieuwd wat ze dan doen.. ik bedoel je betaald er wel voor dus meteen afkappen kunnen ze niet maken natuurlijk.quote:
Wie is dat?quote:
Ze draaien niet alle verzoekjes...dat van jou komt er niet eens doorheen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze dan doen.. ik bedoel je betaald er wel voor dus meteen afkappen kunnen ze niet maken natuurlijk.
Ik heb de mijne al gehoord.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze draaien niet alle verzoekjes...dat van jou komt er niet eens doorheen.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel kiezen om het de week na SR pas te draaienquote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze dan doen.. ik bedoel je betaald er wel voor dus meteen afkappen kunnen ze niet maken natuurlijk.
wat voor rommel?quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar Yoki wil takkeherrie aanvragen.quote:
als het vaak genoeg wordt aangevraagd komt het in de top SR inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 13:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel kiezen om het de week na SR pas te draaienZe krijgen veel te veel requests binnen voor tijdens SR zelf.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
9 uurtjes slaap. Moet kunnen op een zondag
Dan moet hij gewoon maar the corrs aanvragen dan is het zo geregeld.quote:Op zondag 20 december 2015 13:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar Yoki wil takkeherrie aanvragen.
Oeh, jij hebt smaakquote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan moet hij gewoon maar the corrs aanvragen dan is het zo geregeld.
Tuurlijk, andrea is de leukste en de liefste.quote:
Nieuwe album is leuk. Moet hem weer eens opzetten.quote:Op zondag 20 december 2015 13:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Tuurlijk, andrea is de leukste en de liefste.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Tuurlijk, andrea Caroline is de leukste en de liefste.
Giel heeft dat wel eens gedaan met een cover van Metallica geloof ikquote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Giel verraste mij ook positief gisteren, en die mix was echt leuk!quote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een goede houding ja. Ik vond het beter worden tijdens Giel's shift gisterenavond.
Andrea doet me om een of andere reden aan Kermit denkenquote:
Ik ben wat meer fan van hun unplugged nummers, maar ik moet idd hun nieuwe cd eens rustig gaan beluisteren.quote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nieuwe album is leuk. Moet hem weer eens opzetten.
Als ze dat al afkappen dan maak ik totaal geen kans.quote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Giel heeft dat wel eens gedaan met een cover van Metallica geloof ik
Mooi, dan blijft Jim voor mij over.quote:Op zondag 20 december 2015 13:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Andrea doet me om een of andere reden aan Kermit denken
Ja, vond ik ookquote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Giel verraste mij ook positief gisteren, en die mix was echt leuk!
Het was ook niet om aan te horenquote:Op zondag 20 december 2015 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze dat al afkappen dan maak ik totaal geen kans.
En Domien is ook niet heel verkeerd eigenlijk,alleen Paul is nog een beetje saai, maargoed ze zitten ook vast aan een draaiboek dus het is niet anders..quote:Op zondag 20 december 2015 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, vond ik ookHij bracht veel energie in elk geval en dat hadden we even nodig.
Wie heeft er dienst vanaf 24 uur? domien en paul? want ik neem aan dat giel traditioneel de ochtenddienst doet?quote:Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En Domien is ook niet heel verkeerd eigenlijk,alleen Paul is nog een beetje saai, maargoed ze zitten ook vast aan een draaiboek dus het is niet anders..
Lonely boy
Zie OP.quote:Op zondag 20 december 2015 13:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie heeft er dienst vanaf 12 uur? domien en paul? want ik neem aan dat giel traditioneel de ochtenddienst doet?
Domien vond ik in z'n eerste editie ook erg goed. Paul is inderdaad wat saaier. Maar ja, misschien vinden andere mensen dat weer leuk..quote:Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En Domien is ook niet heel verkeerd eigenlijk,alleen Paul is nog een beetje saai, maargoed ze zitten ook vast aan een draaiboek dus het is niet anders..
Lonely boy
Ik zie telkens Ali B er inquote:Op zondag 20 december 2015 13:32 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben er eindelijk achter aan wie dat meisje in de smsbalk me doet denken:
[ afbeelding ]
Dat kan best,vind hem nou ook weer niet vreselijk ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Domien vond ik in z'n eerste editie ook erg goed. Paul is inderdaad wat saaier. Maar ja, misschien vinden andere mensen dat weer leuk..
Zonde man, vooral het wachten en staren naar die balk.quote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar wéér eens een SMS sturen.
Groetjes aan ons niet vergeten hequote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar wéér eens een SMS sturen.
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar het lijkt wel of ze FOK! eruit filterenquote:Op zondag 20 december 2015 13:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Groetjes aan ons niet vergeten he
Noem het dan de foks ofzoquote:Op zondag 20 december 2015 13:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar het lijkt wel of ze FOK! eruit filterenDus heb ik nu gewoon heel netjes de groetjes aan de moeder van Fielaks gedaan.
Ach, hiermee steun je toch ook het goede doel, of niet?quote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zonde man, vooral het wachten en staren naar die balk.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar het lijkt wel of ze FOK! eruit filterenDus heb ik nu gewoon heel netjes de groetjes aan de moeder van Fielaks gedaan.
Ja, maar ze moeten het wel zelf even opruimen.quote:
Causes.quote:
"Causes is een Nederlandse indiepopband uit Utrecht[1] met als frontman de Britse zanger Rupert Blackman, die als tekstschrijver onder andere heeft gewerkt voor Alain Clark en MainStreet.[2]"quote:
Misschien als ik ze hoor? 3fm staat hier best vaak aan eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Qunix het volgende:
Ik ken ze niet.
En ze worden altijd binnengehaald alsof iedereen ze MOET kennen
Domien krijgt ook alles ingefluisterd
Tuurlijk wel, ze noemde het alleen niet.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef ZwarteSteen het volgende:
Hebben die mensen daar geen koffie ofwat?
Van klontjes word je niet ziek.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
Staat de ehbo al klaar voor mensen met voedselvergiftiging van Veenstra zijn cupcakes
Volgens mij is het rode kruis wel aanwezig.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
Staat de ehbo al klaar voor mensen met voedselvergiftiging van Veenstra zijn cupcakes
quote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien hopen ze op kuikentjes
Zal vast wel iemand ongesteld zijn in het publiek.quote:Op zondag 20 december 2015 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het rode kruis wel aanwezig.
Komt het oude 3FM kuiken weer terug?quote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien hopen ze op kuikentjes
Freubelen, lekker crea-bea met cakejes, boetseren met beslag, frutselen met vormpjes, eikelen met eieren, mixen met meel.. wees eens creatiefquote:Op zondag 20 december 2015 13:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met koken bedoel ik niet een pan met heet water in dit geval maar kokkerellen dan
quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
de fokstok schijnt zoek te zijn jongens.
oh noes
Of hijquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de VWA de boel komt controleren en de boete dan aan SR doneren.
Dat was letterlijk een stoere chick! Mag van mijquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt het oude 3FM kuiken weer terug?
De wat?quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh noes
Best een grappig spelquote:Op zondag 20 december 2015 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #201 Kwijt (Onbekend)
GTST is er niks bijquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh noes
Rowwen heze live was wel leuk, het wiel van Giel...quote:Op zondag 20 december 2015 13:51 schreef dockx het volgende:
Ik schakel nu pas in, heb ik iets gemist de afgelopen dagen?
Of zal ik het anders vragen, wat zijn de hoogtepunten tot nu toe?
echt hequote:
Moest lachen om de paniek over de OPquote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt he
topshow zullen we maar zeggen
Je had ongelijk over de 'sterkte'quote:
Ziet er leuk uit inderdaad maar man wat een geruzie. Het is ook niet de eerste keer dat het daar fout gaat. Misschien kunnen we proberen met behulp van sponsors vrede te stichten in dat topic, voor SR.quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Best een grappig speljammer dat ie kwijt is dan, maar er is dus een nieuwe in de maak.
Ik ga het opperen als goed doel voor volgend jaar..quote:Op zondag 20 december 2015 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit inderdaad maar man wat een geruzie. Het is ook niet de eerste keer dat het daar fout gaat. Misschien kunnen we proberen met behulp van sponsors vrede te stichten in dat topic, voor SR.
Vooral een user-injectie vrees ik, en dat gaat niet zo makkelijk goedkomen. Men verlaat fora voor social media.quote:Op zondag 20 december 2015 14:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga het opperen als goed doel voor volgend jaar..
FOK! kan sowieso wel een financiële injectie gebruiken geloof ik als ik het zo lees..
Nieuwe aanwas is beperkt en oude users worden nauwelijks of niet actiever, da's een beetje het probleem.quote:Op zondag 20 december 2015 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral een user-injectie vrees ik, en dat gaat niet zo makkelijk goedkomen. Men verlaat fora voor social media.
Mja is ook wel weer waar, maar moet er, met alle respect, niet aan denken jullie allemaal op whatsapp of Facebook te hebben, is toch onoverzichtelijk?quote:Op zondag 20 december 2015 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral een user-injectie vrees ik, en dat gaat niet zo makkelijk goedkomen. Men verlaat fora voor social media.
Facebook is voor discussies een vrij onpersoonlijk platform.quote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mja is ook wel weer waar, maar moet er, met alle respect, niet aan denken jullie allemaal op whatsapp of Facebook te hebben, is toch onoverzichtelijk?
En dan zie je ook echte gezichten en zoquote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mja is ook wel weer waar, maar moet er, met alle respect, niet aan denken jullie allemaal op whatsapp of Facebook te hebben, is toch onoverzichtelijk?
Lees fb eens, danny zegt duidelijk dat 2016 misschien wel het einde is.quote:Op zondag 20 december 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe aanwas is beperkt en oude users worden nauwelijks of niet actiever, da's een beetje het probleem.
Maar met de huidige userbase kan het nog wel een jaartje of 4-5 mee voordat het echt redelijk dood gaat.
Dat is op inkomstenbasis, niet op userbasis, Hansie.quote:Op zondag 20 december 2015 14:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees fb eens, danny zegt duidelijk dat 2016 misschien wel het einde is.
Is ook wel weer zo, kom hier 6 jaar dagelijks maar ik post eigenlijk bizar weinigquote:Op zondag 20 december 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe aanwas is beperkt en oude users worden nauwelijks of niet actiever, da's een beetje het probleem.
Maar met de huidige userbase kan het nog wel een jaartje of 4-5 mee voordat het echt redelijk dood gaat.
Het een is de oorzaak van het ander.....quote:Op zondag 20 december 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is op inkomstenbasis, niet op userbasis, Hansie.
Op userbasis zou FOK! echt nog wel 4/5 jaar mee kunnen.
Forum heeft nooit winst gemaakt, tis de frontpage die de boel in de lucht moet houden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:05 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het een is de oorzaak van het ander.....
Oh? Zal daar eens vaker het nieuws lezen dan, voor zover dat serieus is te nemen..quote:Op zondag 20 december 2015 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum heeft nooit winst gemaakt, tis de frontpage die de boel in de lucht moet houden.
En er zijn meer redenen dat de inkomsten teruglopen.
Hou op zeg, forum heeft altijd het grootste aantal users gehad=de meeste advertenties,quote:Op zondag 20 december 2015 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum heeft nooit winst gemaakt, tis de frontpage die de boel in de lucht moet houden.
En er zijn meer redenen dat de inkomsten teruglopen.
ANP kost veel geld ja. Het duurder worden van de nieuwsfeeds is volgens mij het grootste probleem..quote:Op zondag 20 december 2015 14:08 schreef Fokker89 het volgende:
Frontpage is ook meteen de grootste kostenpost.
Why? Het is een vrij simpele front en backend.quote:Op zondag 20 december 2015 14:08 schreef Fokker89 het volgende:
Frontpage is ook meteen de grootste kostenpost.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Why? Het is een vrij simpele front en backend.
Weet je hoeveel posts het forum heeft en de daarbij horende datbase server?
quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ANP kost veel geld ja. Het duurder worden van de nieuwsfeeds is volgens mij het grootste probleem..
Forum kost meer database server ja, maar da's nog altijd goedkoper dan de nieuwsfeed.quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Why? Het is een vrij simpele front en backend.
Weet je hoeveel posts het forum heeft en de daarbij horende datbase server?
Het is copy paste vol met spelfouten, mag hopen dat danny daargeen dubbeltje voor betaald.quote:Op zondag 20 december 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum kost meer database server ja, maar da's nog altijd goedkoper dan de nieuwsfeed.
Nogmaals forum heeft veel meer bezoekers, de rest gewoon elimineren.quote:Op zondag 20 december 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik zou het, ondanks de teruglopende activiteit, toch wel jammer vinden als het forum die 4/5 jaar levensduur die ze qua activiteit nog wel heeft niet meer zal overleven.
Dus alleen het forum houden en weg met de blogs/review/nieuws?quote:Op zondag 20 december 2015 14:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nogmaals forum heeft veel meer bezoekers, de rest gewoon elimineren.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het is copy paste vol met spelfouten, mag hopen dat danny daargeen dubbeltje voor betaald.
FOK!ken voor het goede doelquote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! lijkt me wel een goed doel voor SR16
Eventueel een review/column subforaquote:Op zondag 20 december 2015 14:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dus alleen het forum houden en weg met de blogs/review/nieuws?
De aanbiedingen zijn in mijn hele FOK!carriere op een hand te tellen, dus ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je dat uitroepteken verwijderd stroomt je inbox vast vol![]()
8400 van de burgemeester zag ikquote:Op zondag 20 december 2015 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar goed laten we het weer over SR hebben
Je hebt DM.quote:Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De aanbiedingen zijn in mijn hele FOK!carriere op een hand te tellen, dus ik verwacht er niet al te veel van
En dan niet eens in yogapants komenquote:
Arme jij.quote:Op zondag 20 december 2015 14:23 schreef Xummon het volgende:
[..]
En dan niet eens in yogapants komen
quote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je dat uitroepteken verwijderd stroomt je inbox vast vol![]()
Dat is de autist in mij helemaal met je eensquote:Op zondag 20 december 2015 14:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar een rond bedrag klinkt mooier toch?
Dat idee heb ik wel vakerquote:Op zondag 20 december 2015 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik keek ff niet en dacht gewoon dat de cd opstond. Niet verkeerd dit!
Terinwijf, heb je geen verstand ofzo? Elke man wilt een pizza vanquote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat een kut veiling items. Piza door Geraldine Kemper laten bezorgen
En dan nog fooi vragen ook zekerquote:Op zondag 20 december 2015 14:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Terinwijf, heb je geen verstand ofzo? Elke man wilt een pizza van![]()
![]()
geraldine
![]()
![]()
krijgen
Een warme fooi krijgt ze zekerquote:Op zondag 20 december 2015 14:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En dan nog fooi vragen ook zeker
Bier.quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga maar even snel naar buiten, iemand nog wat nodig?
Ik ga ook even naar buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef houdjemond het volgende:
Als je toch buiten bent mag je wel ff hier langs komen en de afwas doenquote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef houdjemond het volgende:
Goede, ik mag het niet maar neem het wel mee voor jullie!quote:
Alleen als ik SR kan horen en zien in de keuken danquote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als je toch buiten bent mag je wel ff hier langs komen en de afwas doen
Dat kan, we hebben open keukenquote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alleen als ik SR kan horen en zien in de keuken dan
Was wel de bedoeling ja.quote:
Zal dadelijk even naar de overkant lopen, kijken of ik er eentje kan bemachtigen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:42 schreef Sylvana het volgende:
Die cupcakes zien er goed uit van Michiel
Ja kun je mooi smaakrecensie gevenquote:Op zondag 20 december 2015 14:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Zal dadelijk even naar de overkant lopen, kijken of ik er eentje kan bemachtigen.
Inderdaad. Nou heb ik zin in een cupcake.quote:Op zondag 20 december 2015 14:42 schreef Sylvana het volgende:
Die cupcakes zien er goed uit van Michiel
Als ie het overleeftquote:Op zondag 20 december 2015 14:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja kun je mooi smaakrecensie geven
Destiny's Child heeft wel leuke dingetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |