Oh? Zal daar eens vaker het nieuws lezen dan, voor zover dat serieus is te nemen..quote:Op zondag 20 december 2015 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum heeft nooit winst gemaakt, tis de frontpage die de boel in de lucht moet houden.
En er zijn meer redenen dat de inkomsten teruglopen.
Hou op zeg, forum heeft altijd het grootste aantal users gehad=de meeste advertenties,quote:Op zondag 20 december 2015 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum heeft nooit winst gemaakt, tis de frontpage die de boel in de lucht moet houden.
En er zijn meer redenen dat de inkomsten teruglopen.
ANP kost veel geld ja. Het duurder worden van de nieuwsfeeds is volgens mij het grootste probleem..quote:Op zondag 20 december 2015 14:08 schreef Fokker89 het volgende:
Frontpage is ook meteen de grootste kostenpost.
Why? Het is een vrij simpele front en backend.quote:Op zondag 20 december 2015 14:08 schreef Fokker89 het volgende:
Frontpage is ook meteen de grootste kostenpost.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Why? Het is een vrij simpele front en backend.
Weet je hoeveel posts het forum heeft en de daarbij horende datbase server?
quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ANP kost veel geld ja. Het duurder worden van de nieuwsfeeds is volgens mij het grootste probleem..
Forum kost meer database server ja, maar da's nog altijd goedkoper dan de nieuwsfeed.quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Why? Het is een vrij simpele front en backend.
Weet je hoeveel posts het forum heeft en de daarbij horende datbase server?
Het is copy paste vol met spelfouten, mag hopen dat danny daargeen dubbeltje voor betaald.quote:Op zondag 20 december 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum kost meer database server ja, maar da's nog altijd goedkoper dan de nieuwsfeed.
Nogmaals forum heeft veel meer bezoekers, de rest gewoon elimineren.quote:Op zondag 20 december 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik zou het, ondanks de teruglopende activiteit, toch wel jammer vinden als het forum die 4/5 jaar levensduur die ze qua activiteit nog wel heeft niet meer zal overleven.
Dus alleen het forum houden en weg met de blogs/review/nieuws?quote:Op zondag 20 december 2015 14:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nogmaals forum heeft veel meer bezoekers, de rest gewoon elimineren.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het is copy paste vol met spelfouten, mag hopen dat danny daargeen dubbeltje voor betaald.
FOK!ken voor het goede doelquote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! lijkt me wel een goed doel voor SR16
Eventueel een review/column subforaquote:Op zondag 20 december 2015 14:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dus alleen het forum houden en weg met de blogs/review/nieuws?
De aanbiedingen zijn in mijn hele FOK!carriere op een hand te tellen, dus ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je dat uitroepteken verwijderd stroomt je inbox vast vol![]()
8400 van de burgemeester zag ikquote:Op zondag 20 december 2015 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar goed laten we het weer over SR hebben
Je hebt DM.quote:Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De aanbiedingen zijn in mijn hele FOK!carriere op een hand te tellen, dus ik verwacht er niet al te veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |