Best een grappig spelquote:Op zondag 20 december 2015 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #201 Kwijt (Onbekend)
GTST is er niks bijquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
de fokstok schijnt zoek te zijn jongens.
oh noes
Rowwen heze live was wel leuk, het wiel van Giel...quote:Op zondag 20 december 2015 13:51 schreef dockx het volgende:
Ik schakel nu pas in, heb ik iets gemist de afgelopen dagen?
Of zal ik het anders vragen, wat zijn de hoogtepunten tot nu toe?
echt hequote:
Moest lachen om de paniek over de OPquote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt he
topshow zullen we maar zeggen
Je had ongelijk over de 'sterkte'quote:
Ziet er leuk uit inderdaad maar man wat een geruzie. Het is ook niet de eerste keer dat het daar fout gaat. Misschien kunnen we proberen met behulp van sponsors vrede te stichten in dat topic, voor SR.quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Best een grappig speljammer dat ie kwijt is dan, maar er is dus een nieuwe in de maak.
Ik ga het opperen als goed doel voor volgend jaar..quote:Op zondag 20 december 2015 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit inderdaad maar man wat een geruzie. Het is ook niet de eerste keer dat het daar fout gaat. Misschien kunnen we proberen met behulp van sponsors vrede te stichten in dat topic, voor SR.
Vooral een user-injectie vrees ik, en dat gaat niet zo makkelijk goedkomen. Men verlaat fora voor social media.quote:Op zondag 20 december 2015 14:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga het opperen als goed doel voor volgend jaar..
FOK! kan sowieso wel een financiële injectie gebruiken geloof ik als ik het zo lees..
Nieuwe aanwas is beperkt en oude users worden nauwelijks of niet actiever, da's een beetje het probleem.quote:Op zondag 20 december 2015 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral een user-injectie vrees ik, en dat gaat niet zo makkelijk goedkomen. Men verlaat fora voor social media.
Mja is ook wel weer waar, maar moet er, met alle respect, niet aan denken jullie allemaal op whatsapp of Facebook te hebben, is toch onoverzichtelijk?quote:Op zondag 20 december 2015 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral een user-injectie vrees ik, en dat gaat niet zo makkelijk goedkomen. Men verlaat fora voor social media.
Facebook is voor discussies een vrij onpersoonlijk platform.quote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mja is ook wel weer waar, maar moet er, met alle respect, niet aan denken jullie allemaal op whatsapp of Facebook te hebben, is toch onoverzichtelijk?
En dan zie je ook echte gezichten en zoquote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mja is ook wel weer waar, maar moet er, met alle respect, niet aan denken jullie allemaal op whatsapp of Facebook te hebben, is toch onoverzichtelijk?
Lees fb eens, danny zegt duidelijk dat 2016 misschien wel het einde is.quote:Op zondag 20 december 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe aanwas is beperkt en oude users worden nauwelijks of niet actiever, da's een beetje het probleem.
Maar met de huidige userbase kan het nog wel een jaartje of 4-5 mee voordat het echt redelijk dood gaat.
Dat is op inkomstenbasis, niet op userbasis, Hansie.quote:Op zondag 20 december 2015 14:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees fb eens, danny zegt duidelijk dat 2016 misschien wel het einde is.
Is ook wel weer zo, kom hier 6 jaar dagelijks maar ik post eigenlijk bizar weinigquote:Op zondag 20 december 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe aanwas is beperkt en oude users worden nauwelijks of niet actiever, da's een beetje het probleem.
Maar met de huidige userbase kan het nog wel een jaartje of 4-5 mee voordat het echt redelijk dood gaat.
Het een is de oorzaak van het ander.....quote:Op zondag 20 december 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is op inkomstenbasis, niet op userbasis, Hansie.
Op userbasis zou FOK! echt nog wel 4/5 jaar mee kunnen.
Forum heeft nooit winst gemaakt, tis de frontpage die de boel in de lucht moet houden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:05 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het een is de oorzaak van het ander.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |