Noem het dan de foks ofzoquote:Op zondag 20 december 2015 13:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar het lijkt wel of ze FOK! eruit filterenDus heb ik nu gewoon heel netjes de groetjes aan de moeder van Fielaks gedaan.
Ach, hiermee steun je toch ook het goede doel, of niet?quote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zonde man, vooral het wachten en staren naar die balk.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar het lijkt wel of ze FOK! eruit filterenDus heb ik nu gewoon heel netjes de groetjes aan de moeder van Fielaks gedaan.
Ja, maar ze moeten het wel zelf even opruimen.quote:
Causes.quote:
"Causes is een Nederlandse indiepopband uit Utrecht[1] met als frontman de Britse zanger Rupert Blackman, die als tekstschrijver onder andere heeft gewerkt voor Alain Clark en MainStreet.[2]"quote:
Misschien als ik ze hoor? 3fm staat hier best vaak aan eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Qunix het volgende:
Ik ken ze niet.
En ze worden altijd binnengehaald alsof iedereen ze MOET kennen
Domien krijgt ook alles ingefluisterd
Tuurlijk wel, ze noemde het alleen niet.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef ZwarteSteen het volgende:
Hebben die mensen daar geen koffie ofwat?
Van klontjes word je niet ziek.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
Staat de ehbo al klaar voor mensen met voedselvergiftiging van Veenstra zijn cupcakes
Volgens mij is het rode kruis wel aanwezig.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
Staat de ehbo al klaar voor mensen met voedselvergiftiging van Veenstra zijn cupcakes
quote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien hopen ze op kuikentjes
Zal vast wel iemand ongesteld zijn in het publiek.quote:Op zondag 20 december 2015 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het rode kruis wel aanwezig.
Komt het oude 3FM kuiken weer terug?quote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien hopen ze op kuikentjes
Freubelen, lekker crea-bea met cakejes, boetseren met beslag, frutselen met vormpjes, eikelen met eieren, mixen met meel.. wees eens creatiefquote:Op zondag 20 december 2015 13:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met koken bedoel ik niet een pan met heet water in dit geval maar kokkerellen dan
quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
de fokstok schijnt zoek te zijn jongens.
oh noes
Of hijquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de VWA de boel komt controleren en de boete dan aan SR doneren.
Dat was letterlijk een stoere chick! Mag van mijquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt het oude 3FM kuiken weer terug?
De wat?quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
de fokstok schijnt zoek te zijn jongens.
oh noes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |