Misschien als ik ze hoor? 3fm staat hier best vaak aan eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Qunix het volgende:
Ik ken ze niet.
En ze worden altijd binnengehaald alsof iedereen ze MOET kennen
Domien krijgt ook alles ingefluisterd
Tuurlijk wel, ze noemde het alleen niet.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef ZwarteSteen het volgende:
Hebben die mensen daar geen koffie ofwat?
Van klontjes word je niet ziek.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
Staat de ehbo al klaar voor mensen met voedselvergiftiging van Veenstra zijn cupcakes
Volgens mij is het rode kruis wel aanwezig.quote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
Staat de ehbo al klaar voor mensen met voedselvergiftiging van Veenstra zijn cupcakes
quote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien hopen ze op kuikentjes
Zal vast wel iemand ongesteld zijn in het publiek.quote:Op zondag 20 december 2015 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het rode kruis wel aanwezig.
Komt het oude 3FM kuiken weer terug?quote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien hopen ze op kuikentjes
Freubelen, lekker crea-bea met cakejes, boetseren met beslag, frutselen met vormpjes, eikelen met eieren, mixen met meel.. wees eens creatiefquote:Op zondag 20 december 2015 13:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met koken bedoel ik niet een pan met heet water in dit geval maar kokkerellen dan
quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
de fokstok schijnt zoek te zijn jongens.
oh noes
Of hijquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de VWA de boel komt controleren en de boete dan aan SR doneren.
Dat was letterlijk een stoere chick! Mag van mijquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt het oude 3FM kuiken weer terug?
De wat?quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
de fokstok schijnt zoek te zijn jongens.
oh noes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |