SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Hmm fuckable voor een keertje, maar ik voel geen crush.quote:
Goed nummer dit!!quote:Op zondag 20 december 2015 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michiel in het huis en ze draaien Weezer.
Sterkte.quote:Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV uit, radio aan want we gaan naar Excelsior - Cambuur
ik ben er bang voor jaquote:
viesdikquote:Op zondag 20 december 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ik gooi maar wat frikandellen in de oven.
Sharing is caringquote:Op zondag 20 december 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 20 december 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
heb je al iets kunnen eten?quote:
Ja hoor, alleen lust ik gewoon geen frikandellen.quote:Op zondag 20 december 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je al iets kunnen eten?
Ik lust ze eigenlijk ook niet, maar heb er gewoon zin inquote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen lust ik gewoon geen frikandellen.
Ik had roerei met spek op witte boterhammetjes met roomboter.
Prima hangover-voedsel
Hoe kan het dat je zulk neutraal, saai voedsel niet lust?quote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima hangover-voedsel
Dit kan niet.. geen frikandellen lusten. Kan gewoon niet.quote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima hangover-voedsel
Ik heb trek in een vietnamese loempia, maar dan moet ik naar buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik lust ze eigenlijk ook niet, maar heb er gewoon zin in.
En FOK!kers gaan niet naar buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb trek in een vietnamese loempia, maar dan moet ik naar buiten.
Ja geen idee, het is geen gat in mijn opvoeding want thuis eten ze het wel.quote:Op zondag 20 december 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je zulk neutraal, saai voedsel niet lust?
Ik vind d'r ook weinig aan maar met een goede saus is het wel te doenquote:Op zondag 20 december 2015 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is geen gat in mijn opvoeding want thuis eten ze het wel.
Precies....en ik ben nog in pyjama.quote:Op zondag 20 december 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En FOK!kers gaan niet naar buiten.
Nou, ik heb echt helemaal niets met Bruce Springsteen dus zo geweldig vind ik het niet.quote:Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef Rainesz het volgende:
Muziekkeus is ineens omhoog nu Veenstra, Veenstra er is.
Domien draait al de hele tijd goed, sowieso draait hij de beste muziek vind ik.quote:Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef Rainesz het volgende:
Muziekkeus is ineens omhoog nu Veenstra, Veenstra er is.
Precies, mensen zien haar toch al als de buurtgek daar.quote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou en, kan je toch gewoon naar buiten
Niet in deze, er staan blauwe beertjes opquote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou en, kan je toch gewoon naar buiten
Awesome! Ik zeg doenquote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet in deze, er staan blauwe beertjes op
Hard werken hoor, die reputatie.quote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, mensen zien haar toch al als de buurtgek daar.
quote:Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef YokiKater het volgende:
HAhahaha, ik zag LTKDVvoorbij komen .. ik was het niet.
Vandaag nietquote:
Morgen?quote:
Misschien, in pyjama naar mijn werk zou wel ideaal zijn. Hoop tijdwinst in de ochtend.quote:
Ik moet zeggen, ik vind dit jaar niet zo slecht.quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Ik vind sr15 echt leuk en Heerlen is een leuke stad. Ik geniet elk jaar van Serious Request. In Januari kijk ik al uit naar de volgende editie.
quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gisteren ging ik ze ook spammen, die vragen zich daar nu af "WTF is LTKDV"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |