Ik heb trek in een vietnamese loempia, maar dan moet ik naar buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik lust ze eigenlijk ook niet, maar heb er gewoon zin in.
En FOK!kers gaan niet naar buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb trek in een vietnamese loempia, maar dan moet ik naar buiten.
Ja geen idee, het is geen gat in mijn opvoeding want thuis eten ze het wel.quote:Op zondag 20 december 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je zulk neutraal, saai voedsel niet lust?
Ik vind d'r ook weinig aan maar met een goede saus is het wel te doenquote:Op zondag 20 december 2015 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is geen gat in mijn opvoeding want thuis eten ze het wel.
Precies....en ik ben nog in pyjama.quote:Op zondag 20 december 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En FOK!kers gaan niet naar buiten.
Nou, ik heb echt helemaal niets met Bruce Springsteen dus zo geweldig vind ik het niet.quote:Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef Rainesz het volgende:
Muziekkeus is ineens omhoog nu Veenstra, Veenstra er is.
Domien draait al de hele tijd goed, sowieso draait hij de beste muziek vind ik.quote:Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef Rainesz het volgende:
Muziekkeus is ineens omhoog nu Veenstra, Veenstra er is.
Precies, mensen zien haar toch al als de buurtgek daar.quote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou en, kan je toch gewoon naar buiten
Niet in deze, er staan blauwe beertjes opquote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou en, kan je toch gewoon naar buiten
Awesome! Ik zeg doenquote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet in deze, er staan blauwe beertjes op
Hard werken hoor, die reputatie.quote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, mensen zien haar toch al als de buurtgek daar.
quote:Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef YokiKater het volgende:
HAhahaha, ik zag LTKDVvoorbij komen .. ik was het niet.
Vandaag nietquote:
Morgen?quote:
Misschien, in pyjama naar mijn werk zou wel ideaal zijn. Hoop tijdwinst in de ochtend.quote:
Ik moet zeggen, ik vind dit jaar niet zo slecht.quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Ik vind sr15 echt leuk en Heerlen is een leuke stad. Ik geniet elk jaar van Serious Request. In Januari kijk ik al uit naar de volgende editie.
quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gisteren ging ik ze ook spammen, die vragen zich daar nu af "WTF is LTKDV"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |