En je begreep waar het over ging.quote:
Er is een zeurtopic en ik heb me er maar bij neergelegd dat het wat minder is dit jaar, merk dat ik toch bleef kijken dus het valt allemaal wel meequote:Op zondag 20 december 2015 13:17 schreef icloud het volgende:
Eigenlijk is het toch raar, hoe eergisteren nog iedereen liep te kankeren en dit bestempelde als de definitieve doodslag.
En nu zijn de mensen hartstikke positief, of heeft danny een schoonmaakploeg gestuurd?
Ook dat jaquote:
Neequote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef YokiKater het volgende:
Dit is natuurlijk kut. Zal ik ook gewoon maar een liedje aanvragen?
Als het Mariah Carrey maar is.quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef YokiKater het volgende:
Niet haten op Blofquote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef YokiKater het volgende:
Da's wel een goede houding ja. Ik vond het beter worden tijdens Giel's shift gisterenavond.quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er is een zeurtopic en ik heb me er maar bij neergelegd dat het wat minder is dit jaar, merk dat ik toch bleef kijken dus het valt allemaal wel mee
Ik ben wel benieuwd wat ze dan doen.. ik bedoel je betaald er wel voor dus meteen afkappen kunnen ze niet maken natuurlijk.quote:
Wie is dat?quote:
Ze draaien niet alle verzoekjes...dat van jou komt er niet eens doorheen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze dan doen.. ik bedoel je betaald er wel voor dus meteen afkappen kunnen ze niet maken natuurlijk.
Ik heb de mijne al gehoord.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze draaien niet alle verzoekjes...dat van jou komt er niet eens doorheen.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel kiezen om het de week na SR pas te draaienquote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze dan doen.. ik bedoel je betaald er wel voor dus meteen afkappen kunnen ze niet maken natuurlijk.
wat voor rommel?quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar Yoki wil takkeherrie aanvragen.quote:
als het vaak genoeg wordt aangevraagd komt het in de top SR inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 13:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel kiezen om het de week na SR pas te draaienZe krijgen veel te veel requests binnen voor tijdens SR zelf.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
9 uurtjes slaap. Moet kunnen op een zondag
Dan moet hij gewoon maar the corrs aanvragen dan is het zo geregeld.quote:Op zondag 20 december 2015 13:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar Yoki wil takkeherrie aanvragen.
Oeh, jij hebt smaakquote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan moet hij gewoon maar the corrs aanvragen dan is het zo geregeld.
Tuurlijk, andrea is de leukste en de liefste.quote:
Nieuwe album is leuk. Moet hem weer eens opzetten.quote:Op zondag 20 december 2015 13:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Tuurlijk, andrea is de leukste en de liefste.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Tuurlijk, andrea Caroline is de leukste en de liefste.
Giel heeft dat wel eens gedaan met een cover van Metallica geloof ikquote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Giel verraste mij ook positief gisteren, en die mix was echt leuk!quote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een goede houding ja. Ik vond het beter worden tijdens Giel's shift gisterenavond.
Andrea doet me om een of andere reden aan Kermit denkenquote:
Ik ben wat meer fan van hun unplugged nummers, maar ik moet idd hun nieuwe cd eens rustig gaan beluisteren.quote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nieuwe album is leuk. Moet hem weer eens opzetten.
Als ze dat al afkappen dan maak ik totaal geen kans.quote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Giel heeft dat wel eens gedaan met een cover van Metallica geloof ik
Mooi, dan blijft Jim voor mij over.quote:Op zondag 20 december 2015 13:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Andrea doet me om een of andere reden aan Kermit denken
Ja, vond ik ookquote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Giel verraste mij ook positief gisteren, en die mix was echt leuk!
Het was ook niet om aan te horenquote:Op zondag 20 december 2015 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze dat al afkappen dan maak ik totaal geen kans.
En Domien is ook niet heel verkeerd eigenlijk,alleen Paul is nog een beetje saai, maargoed ze zitten ook vast aan een draaiboek dus het is niet anders..quote:Op zondag 20 december 2015 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, vond ik ookHij bracht veel energie in elk geval en dat hadden we even nodig.
Wie heeft er dienst vanaf 24 uur? domien en paul? want ik neem aan dat giel traditioneel de ochtenddienst doet?quote:Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En Domien is ook niet heel verkeerd eigenlijk,alleen Paul is nog een beetje saai, maargoed ze zitten ook vast aan een draaiboek dus het is niet anders..
Lonely boy
Zie OP.quote:Op zondag 20 december 2015 13:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie heeft er dienst vanaf 12 uur? domien en paul? want ik neem aan dat giel traditioneel de ochtenddienst doet?
Domien vond ik in z'n eerste editie ook erg goed. Paul is inderdaad wat saaier. Maar ja, misschien vinden andere mensen dat weer leuk..quote:Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En Domien is ook niet heel verkeerd eigenlijk,alleen Paul is nog een beetje saai, maargoed ze zitten ook vast aan een draaiboek dus het is niet anders..
Lonely boy
Ik zie telkens Ali B er inquote:Op zondag 20 december 2015 13:32 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben er eindelijk achter aan wie dat meisje in de smsbalk me doet denken:
[ afbeelding ]
Dat kan best,vind hem nou ook weer niet vreselijk ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Domien vond ik in z'n eerste editie ook erg goed. Paul is inderdaad wat saaier. Maar ja, misschien vinden andere mensen dat weer leuk..
Zonde man, vooral het wachten en staren naar die balk.quote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar wéér eens een SMS sturen.
Groetjes aan ons niet vergeten hequote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar wéér eens een SMS sturen.
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar het lijkt wel of ze FOK! eruit filterenquote:Op zondag 20 december 2015 13:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Groetjes aan ons niet vergeten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |