SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb op een heel aparte manier zn nummer gekregen besef ik.
Dat zou niet best zijnquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal wel een volleyboy zijn.
Zijn notoire sletjes.
OH, ik dacht dat je gedrag op FOK! uit rationaliteit voortvloeidequote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net zo blond en alles en omg ze lijken wel op elkaar
Liefde is meer dan dat, seksbeest!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel plezier in zijn bedje opso.
Ja natuurlijk, maar opso wil hem. Want het is een hete blonde boi.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Liefde is meer dan dat, seksbeest!
Ik gok dat het bij Opso wel een maandje of 6 duurt voor ze verder gaat dan zoenenquote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Liefde is meer dan dat, seksbeest!
Nee joh slet in bedquote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gok dat het bij Opso wel een maandje of 6 duurt voor ze verder gaat dan zoenen
Ik denk dat 6 een overschatting is, maar wie weetquote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gok dat het bij Opso wel een maandje of 6 duurt voor ze verder gaat dan zoenen
Nah, preutsheid zelvequote:
Nice nice. Ik ben ook benieuwdquote:
Daar kan je uren discussieren over de vermeende open relaties van fokkers!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Enzo Knol naar vermeende preutsheid van FOK!sters.
Tijd om naar R&P te gaan.
Nou dat ook weer nietquote:Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
hangt die tegenwoordig de slet uit ja?
Ik ga zaterdag hopelijk.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een beetje aids van joh.
welke club?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ondertussen gaat mijn fm16 save heerlijk
ik ben met dordrecht bezig, cl winnenquote:Op donderdag 17 december 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
legia voor 2-3 seizoenen dan ergens LLM'en
Morgen denk ik een FM dagje.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben met dordrecht bezig, cl winnen
en dan nieuwe game beginnen met FC United of Manchester.
Morgen naar de Kerstzang van m`n oma antigenotquote:
morgen college, eten met wat maten en dan gezellig samen naar de kuipquote:
Het is gewoon donderdagquote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier nog niet, einde bericht.
Ik heb het morgen en overmorgen erg rustig.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen naar de Kerstzang van m`n oma antigenot
Chill chillquote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En dit weekend komen mn ouders en sissa
Wat heb je al geregeld?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het morgen en overmorgen erg rustig.
Vandaag aardig wat taken voor trouwerij gefixt.
sissaquote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het morgen en overmorgen erg rustig.
Vandaag aardig wat taken voor trouwerij gefixt.
Ja. Erg mooie bioscoopquote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier wel eens in Tuschinski geweest?
Daar maar eens heen gaan met mijn chick denk ik als we dan toch in de buurt zijn. En Artis denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Erg mooie bioscoop
Gewoon theater bijna
Ze draaien voornamelijk wel PAC-films daar, dus moet je van houdenquote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar maar eens heen gaan met mijn chick denk ik als we dan toch in de buurt zijn. En Artis denk ik.
Gaat vooral om wat samen doen, niet zo zeer wat. Kerstgedachten dit dat. Komt wel goed.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze draaien voornamelijk wel PAC-films daar, dus moet je van houden
Dan is het wel leuk ja. Volgens mij heb je ehb je daar ook speciale loges waar je kan zitten op het balkon enzo. Met hapje drankje shitquote:Op donderdag 17 december 2015 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat vooral om wat samen doen, niet zo zeer wat. Kerstgedachten dit dat. Komt wel goed.
dacht dat jij tegen dierentuinen was.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar maar eens heen gaan met mijn chick denk ik als we dan toch in de buurt zijn. En Artis denk ik.
Ben er zeker geen fan van nee, maar zij vindt het leuk en ben er al jaren niet geweest. Ben niet zo principieel dat ik er niet heen ga. Zou het liefst ook niet of nauwelijks vlees meer eten, maar zo sta ik nou eenmaal niet in het leven op het moment.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat jij tegen dierentuinen was.
Heb jij een vriendinquote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben er zeker geen fan van nee, maar zij vindt het leuk en ben er al jaren niet geweest. Ben niet zo principieel dat ik er niet heen ga. Zou het liefst ook niet of nauwelijks vlees meer eten, maar zo sta ik nou eenmaal niet in het leven op het moment.
wanneer trouwen?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het tegen zou vallen was ik er mee gestopt hé.
Nahja soms moet je even wennen tochquote:Op donderdag 17 december 2015 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het tegen zou vallen was ik er mee gestopt hé.
Jijquote:Op donderdag 17 december 2015 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wie zou de eerste GRTD ouder worden?
Bij de release van episode 10.quote:
Ben niet iemand die er in springt, allemaal heel geleidelijk ditdat.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja soms moet je even wennen toch
Ik in 2019 of 2020.quote:
wel opvoeden als feyenoorder hequote:Op donderdag 17 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in 2019 of 2020.
Dus wie eerder wil zijn weet wat hem/haar te doen staat.
Uiteraard.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel opvoeden als feyenoorder he
Hoezoquote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef Typisch het volgende:
ik vind een jaartal prikken trouwens erg raar
Oh hoeft niet hoor. Maar het is gewoon een logische verklaring mbt studies en leeftijd dan.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Zie niet in waarom je daar een datum/tijd voor moet prikken.
Kan daar met mijn verstand niet bij.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh hoeft niet hoor. Maar het is gewoon een logische verklaring mbt studies en leeftijd dan.
Hoezo niet. Maar jij vind alles meer dan 1 week vooruitplannen eng.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan daar met mijn verstand niet bij.
Je kunt het niet altijd plannen insoquote:Op donderdag 17 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in 2019 of 2020.
Dus wie eerder wil zijn weet wat hem/haar te doen staat.
Ja, je weet het nooit met die pil kan zo doorheen gaan!!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt het niet altijd plannen inso
Eng niet, maar bij veel dingen zie ik er het nut niet van in.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet. Maar jij vind alles meer dan 1 week vooruitplannen eng.
*Oprecht nieuwsgierig wat jullie er van vinden*quote:Op donderdag 17 december 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/r(...)_door_SkyDeck__.html Zag net dit, wat vinden jullie ervan?
Weghalen is altijd een optie net als het houden.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe ik zou reageren als er iets mis zou gaan en ik zou ergens komende jaren zwanger raken. Maar goed, er zit niet veel anders op dan dan het beste ervan maken.
Vind ik geen optie.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weghalen is altijd een optie net als het houden.
Maar dan is de baby toch al juist ver in ontwikkeling?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
Tenzij nare handicap. Maar anders zou ik nooit een kindje weghalen.
In een verstoorde ontwikkeling met sterk verminderde kansen op een goed leven ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dan is de baby toch al juist ver in ontwikkeling?
deo volente (of als zij het 'vergeet')quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je weet het nooit met die pil kan zo doorheen gaan!!
Dat zou erg dom zijn tijdens haar coschappenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deo volente (of als zij het 'vergeet')
Als je denkt dat ze het 'vergeet' heb je niet echt een goede basis voor een relatie imo.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deo volente (of als zij het 'vergeet')
Mag je dan omstebeurt omhoog? Met wachtrijen enzoquote:Op donderdag 17 december 2015 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
*Oprecht nieuwsgierig wat jullie er van vinden*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo. Lijkt me wel prima eigk. Wel even slikken.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
als mij zoiets nu zou overkomen zou ik wel eventjes flink in een hoekje in foetuhouding gaan liggen
heeft ze je mooi te pakken welquote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
als mij zoiets nu zou overkomen zou ik wel eventjes flink in een hoekje in foetuhouding gaan liggen
Ik wil niet krap leven met een kind. Zou er ook pas aan denken als ik het goed voor elkaar heb.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo. Lijkt me wel prima eigk. Wel even slikken.
Dit geloof ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:14 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Ook mannen hebben recht op abortus, baas over eigen zaad.
De meeste kinderen worden geboren door geklier met de pil, gaatje prikken in condooms en dat soort tactieken.
Anticonceptie geen optie?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Haha ik ga het Kaneel niet aandoen zwanger te raken. Moeten we met drie gaan teren op zijn loon.
Beter wachten met seks dan
In Nederland wel, maar wereldwijd nietquote:Op donderdag 17 december 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geloof dat de meeste kindjes wel gepland zijn tegenwoordig hoor.
Dan kun je nog barweinig doen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
100% zekerheid bestaat niet toch.
Wereldwijd vinden de meeste mannen het denk ik ook wel prima als ze hun vrouw met kind schoppen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Nederland wel, maar wereldwijd niet
En anders vertrekken ze gewoon met de Noorderzon.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wereldwijd vinden de meeste mannen het denk ik ook wel prima als ze hun vrouw met kind schoppen.
Dat was ook wat boud, om de opinie te beïnvloedenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Aan de abortus discussie waag ik mij niet.
Schoppen? Dumpen bedoel je?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wereldwijd vinden de meeste mannen het denk ik ook wel prima als ze hun vrouw met kind schoppen.
Met kind schoppen = zwanger maken.quote:
idd hoe durven zequote:Op donderdag 17 december 2015 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Met kind schoppen = zwanger maken.
Daarna dumpen ofcourse.
apart dialectquote:Op donderdag 17 december 2015 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Met kind schoppen = zwanger maken.
Daarna dumpen ofcourse.
Ik dacht al. Zo geweldadig zijn de meeste mannen nou ook weer nietquote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:27 schreef PiccoLow het volgende:
Is het de bedoeling 'eau de toilette' te gebruiken om de geur van onze 'restanten' te maskeren?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 december 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
douchen en slapen
trusten fokvrienden
Toedeltjesquote:Op donderdag 17 december 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
douchen en slapen
trusten fokvrienden
Eerst lijstje invullen, anders praat niemand met jequote:Op donderdag 17 december 2015 01:27 schreef PiccoLow het volgende:
Is het de bedoeling 'eau de toilette' te gebruiken om de geur van onze 'restanten' te maskeren?
quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst lijstje invullen, anders praat niemand met je
Een harde, deze vrouw.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst lijstje invullen, anders praat niemand met je
Steen der Wijzen tochquote:
Amerika?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)en-om-te-wonen.dhtml
Ik was ook verbaasd.quote:
Ja, ik dacht al zoiets als: "de rijken zullen het wel goed hebben".quote:Op donderdag 17 december 2015 02:23 schreef Joezi het volgende:
Amerika heeft een hoog gemiddeld bruto inkomen per inwoner, dat het niet zo goed verdeeld is wordt niet meegerekend denk ik
quote:Op donderdag 17 december 2015 02:23 schreef Joezi het volgende:
Amerika heeft een hoog gemiddeld bruto inkomen per inwoner, dat het niet zo goed verdeeld is wordt niet meegerekend denk ik
Nederland vies laag.quote:
Conclusie is dus hoe meer je consumeert hoe ongelukkiger je wordquote:Op donderdag 17 december 2015 02:39 schreef Joezi het volgende:
snap het delen door ecologische footprint even niet, hoe groter de footprint hoe meer je consumeert, maar hoe groter de deler hoe kleiner het eindcijfer.
lol ja maar dat lijkt me dus nietquote:Op donderdag 17 december 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Conclusie is dus hoe meer je consumeert hoe ongelukkiger je word
Het klinkt best logischquote:Op donderdag 17 december 2015 02:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja maar dat lijkt me dus niet
Hebzucht ook nietquote:
Ja, hehe. Dat zeg ik net. Costa Rica op 1quote:
Toen zag ik de formule nog nietquote:Op donderdag 17 december 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hehe. Dat zeg ik net. Costa Rica op 1
Potato potatoe jaquote:Op donderdag 17 december 2015 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen zag ik de formule nog nietMaar het is ook happy PLANET en niet happy PEOPLE
Hmm..quote:Op donderdag 17 december 2015 03:00 schreef Joezi het volgende:
Bron: World Happiness Report 2015.
[ afbeelding ]
Mooi landje ook, lekker goedkoop. Niks mis meequote:Op donderdag 17 december 2015 03:04 schreef Joezi het volgende:
Costa Rica ook netjes hoor, everything else is dik bij ze in orde
Dan ben je er vast geweest? Omringende landen lijken me wat minder happy, wat doet costa rica anders?quote:Op donderdag 17 december 2015 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi landje ook, lekker goedkoop. Niks mis mee
Nee, maar ken wel wat mensjes die er al zizjn geweestquote:Op donderdag 17 december 2015 03:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan ben je er vast geweest? Omringende landen lijken me wat minder happy, wat doet costa rica anders?
Waarom?xquote:
lol ook ja, nah niet echt een blower meer, maar een land die dat zonder janken legaliseertquote:Op donderdag 17 december 2015 03:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet.
Nee grapje geen idee waarom hij daar heen wilt.
Ga jij een banaan aardbei smoothie makenquote:Op donderdag 17 december 2015 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Irritant hoofd heeft zij:
[ afbeelding ]
Teveel aan gesleuteld. Vooral bewegend beeld ziet ze er raar uit.
Misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 03:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga jij een banaan aardbei smoothie maken
Gelukkig zocht je iets over smoothies op danquote:Op donderdag 17 december 2015 03:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja staat in beeld natuurlijk. Ja moest even wat weten
Die is baas jaquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig zocht je iets over smoothies op dan
hoe heet ze dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 03:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh man ik snap niet waarom je je gezicht zou zo verpesten. Ik weet nooit of ze blij is of boos, haar gezicht beweegt niet.
Bij de keuringsdienst van waarde ging het over botoxquote:Op donderdag 17 december 2015 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Op die printscreen van mij heeft ze ineens grote ogen (hele tijd trouwens in de serie). En wat al ik al zei een raar mondje wat niet meer zo beweegt als een normale mond zonder troep erin.
Klopt heb ik gezien. Maar ik ga ook slapen. Trusten!quote:Op donderdag 17 december 2015 03:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij de keuringsdienst van waarde ging het over botox
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 december 2015 04:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt heb ik gezien. Maar ik ga ook slapen. Trusten!
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
huh, dacht dat de eerste pagina de enige was
zeg jij ooit wel eens iets aardigs tegen iemand?quote:
zeker wel alleen mensen geven me gewoon vaak een reden om te lachenquote:Op donderdag 17 december 2015 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeg jij ooit wel eens iets aardigs tegen iemand?![]()
![]()
🔪💣🔫quote:Op donderdag 17 december 2015 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
opso is verlieeeehiieeefd
altijd lekker om dat soort dingen gloednieuw te hebbenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben in luv met mn nieuwe laptop
Hashtag dagboek
Ik snap al dat gehaat op Vilhena ook nooit zo goedquote:Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Harde woorden gesproken in het Feyenoord topic
Vooral als je ziet wat er heeft gelopen de laatste jarenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap al dat gehaat op Vilhena ook nooit zo goed
als je achter wanvoetballers als Immers en Toornstra staat in de pikorde zou ik ook weg willenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral als je ziet wat er heeft gelopen de laatste jaren
ik ookquote:
Dat is lekker hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
straks alleen rijles en vanavond met een vriendin wat drinken
Terrorisme!quote:
jazekerquote:
Ja voor kerst enzoquote:Op donderdag 17 december 2015 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jazeker
las ik nou dat je ouders dit weekend komen?
gezelligquote:
Leuk!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:03 schreef FrauMilena het volgende:
Oh jongens ik heb gewoon vakantie.
Dat maak je dan ook eens mee als je vrij bent.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:29 schreef FrauMilena het volgende:
Het is hier overdag ech tvreselijk dood.
Haha ja echt he. Wat me ook is opgevallen is dat het hier 's avonds ens nachts druk is, precies wanneer sc Relaties dood is en andersom. Overdag is het juist altijd druk daar.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat maak je dan ook eens mee als je vrij bent.
Allemaal huisvrouwen die overdag los gaan over hun man die dan naar het werk is.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha ja echt he. Wat me ook is opgevallen is dat het hier 's avonds ens nachts druk is, precies wanneer sc Relaties dood is en andersom. Overdag is het juist altijd druk daar.![]()
Zou dus heel de dag kunnen Fokken
Nee de meesten "werken". Plus hebben ze allemaal relaties met elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Allemaal huisvrouwen die overdag los gaan over hun man die dan naar het werk is.
Hier heeft ook iedereen relaties met elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee de meesten "werken". Plus hebben ze allemaal relaties met elkaar.![]()
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
Wat me ook is opgevallen is dat het hier 's avonds ens nachts druk is,
En niemand heeft overdag wat te doen?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.
Heb je dit gelezen?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.
Jawel anders was het overdag drukquote:Op donderdag 17 december 2015 13:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En niemand heeft overdag wat te doen?
Of slaapt. Nee maar prima verder. Alleen ik red het niet meer hoor, tot 2-4 uur wakker blijven en dan 6:45 m'n bed uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel anders was het overdag druk
Oh ik wel hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of slaapt. Nee maar prima verder. Alleen ik red het niet meer hoor, tot 2-4 uur wakker blijven en dan 6:45 m'n bed uit.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen op zaterdag wil ik nog wel eens lang de dag doorslapen
En jij komt de dag door met of zonder redbull.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor.
Zo oud ben je toch niet
of ze vinden dat jij ook eens kinderen moet gaan makenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging op babybezoek en er werd door enorm verre familie gevraagd waar mn kind was.
Ze verwarden mij met mn nicht.![]()
Nou nee. Jij gaat voor.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:06 schreef Sked het volgende:
[..]
of ze vinden dat jij ook eens kinderen moet gaan maken
Samen doenquote:
Worden wel draakjes dan.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gun sked een leuke emilia clarke look a like als moeders van de kids
Dat is meer iets voor JRquote:Op donderdag 17 december 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gun sked een leuke emilia clarke look a like als moeders van de kids
Skins is al afgelopen helaas.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:22 schreef FrauMilena het volgende:
Nog maar 4 maanden tot.. seizoen 6?
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel een snugger personage?
Punt 1: Ik ging bij ronde 2 met de waardes van ronde 3 rekenen etc etcquote:
Cassie is ook levensmoe?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan mij wel een beetje identificeren met Cassie
Schattigquote:Op donderdag 17 december 2015 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze pulkt haar eten uit elkaar
Er is weinig groter genot dan een partje sinaasappel van zijn vliesje ontdoen en proberen een voor een de kleine dingetjes met vocht erin uit elkaar plukken en het uitspreiden op een bordje. :$quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is weinig groter genot dan een partje sinaasappel van zijn vliesje ontdoen en proberen een voor een de kleine dingetjes met vocht erin uit elkaar plukken en het uitspreiden op een bordje. :$
wat?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is weinig groter genot dan een partje sinaasappel van zijn vliesje ontdoen en proberen een voor een de kleine dingetjes met vocht erin uit elkaar plukken en het uitspreiden op een bordje. :$
Vind je Kaneel ook een Sid?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan mij wel een beetje identificeren met Cassie
Asian fanny`squote:Op donderdag 17 december 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kijkt er genoeg vieze plaatjes voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |