Je bent er toch niet heel toevallig een hé?quote:Op donderdag 17 december 2015 05:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zwerfkeien vind ik wel wat hebben
Maar er is vast wel een beter antwoord
Ik ben wel kei-goedquote:Op donderdag 17 december 2015 06:48 schreef I-care het volgende:
[..]
Je bent er toch niet heel toevallig een hé?
Dat is altijd fijn, zeker als je het kunt delen met anderenquote:Op donderdag 17 december 2015 06:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel kei-goed![]()
........ergens in
Ik deel graag dingen, vooral grappige dingen als ik stoned benquote:Op donderdag 17 december 2015 06:55 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn, zeker als je het kunt delen met anderen
Je kijkt er niet al te vrolijk bij..? How come..quote:Op donderdag 17 december 2015 06:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik deel graag dingen, vooral grappige dingen als ik stoned ben.
Omdat ik dan de enige ben die mezelf grappig vindquote:Op donderdag 17 december 2015 06:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Je kijkt er niet al te vrolijk bij..? How come..
Mooier wordt het niet..! Jij hebt een geweldige tijd gehad, daar ging het omquote:Op donderdag 17 december 2015 07:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik dan de enige ben die mezelf grappig vind
Ik zou er een steengoed liedje over kunnen zingenquote:Op donderdag 17 december 2015 07:23 schreef I-care het volgende:
[..]
Mooier wordt het niet..! Jij hebt een geweldige tijd gehad, daar ging het om
Keep on rocking in the free worldquote:Op donderdag 17 december 2015 07:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou er een steengoed liedje over kunnen zingen
gvd te laatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |