Chill chillquote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En dit weekend komen mn ouders en sissa
Wat heb je al geregeld?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het morgen en overmorgen erg rustig.
Vandaag aardig wat taken voor trouwerij gefixt.
sissaquote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het morgen en overmorgen erg rustig.
Vandaag aardig wat taken voor trouwerij gefixt.
Ja. Erg mooie bioscoopquote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier wel eens in Tuschinski geweest?
Daar maar eens heen gaan met mijn chick denk ik als we dan toch in de buurt zijn. En Artis denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Erg mooie bioscoop
Gewoon theater bijna
Ze draaien voornamelijk wel PAC-films daar, dus moet je van houdenquote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar maar eens heen gaan met mijn chick denk ik als we dan toch in de buurt zijn. En Artis denk ik.
Gaat vooral om wat samen doen, niet zo zeer wat. Kerstgedachten dit dat. Komt wel goed.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze draaien voornamelijk wel PAC-films daar, dus moet je van houden
Dan is het wel leuk ja. Volgens mij heb je ehb je daar ook speciale loges waar je kan zitten op het balkon enzo. Met hapje drankje shitquote:Op donderdag 17 december 2015 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat vooral om wat samen doen, niet zo zeer wat. Kerstgedachten dit dat. Komt wel goed.
dacht dat jij tegen dierentuinen was.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar maar eens heen gaan met mijn chick denk ik als we dan toch in de buurt zijn. En Artis denk ik.
Ben er zeker geen fan van nee, maar zij vindt het leuk en ben er al jaren niet geweest. Ben niet zo principieel dat ik er niet heen ga. Zou het liefst ook niet of nauwelijks vlees meer eten, maar zo sta ik nou eenmaal niet in het leven op het moment.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat jij tegen dierentuinen was.
Heb jij een vriendinquote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben er zeker geen fan van nee, maar zij vindt het leuk en ben er al jaren niet geweest. Ben niet zo principieel dat ik er niet heen ga. Zou het liefst ook niet of nauwelijks vlees meer eten, maar zo sta ik nou eenmaal niet in het leven op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |