Hier heeft ook iedereen relaties met elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee de meesten "werken". Plus hebben ze allemaal relaties met elkaar.![]()
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
Wat me ook is opgevallen is dat het hier 's avonds ens nachts druk is,
En niemand heeft overdag wat te doen?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.
Heb je dit gelezen?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.
Jawel anders was het overdag drukquote:Op donderdag 17 december 2015 13:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En niemand heeft overdag wat te doen?
Of slaapt. Nee maar prima verder. Alleen ik red het niet meer hoor, tot 2-4 uur wakker blijven en dan 6:45 m'n bed uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel anders was het overdag druk
Oh ik wel hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of slaapt. Nee maar prima verder. Alleen ik red het niet meer hoor, tot 2-4 uur wakker blijven en dan 6:45 m'n bed uit.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen op zaterdag wil ik nog wel eens lang de dag doorslapen
En jij komt de dag door met of zonder redbull.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor.
Zo oud ben je toch niet
of ze vinden dat jij ook eens kinderen moet gaan makenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging op babybezoek en er werd door enorm verre familie gevraagd waar mn kind was.
Ze verwarden mij met mn nicht.![]()
Nou nee. Jij gaat voor.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:06 schreef Sked het volgende:
[..]
of ze vinden dat jij ook eens kinderen moet gaan maken
Samen doenquote:
Worden wel draakjes dan.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gun sked een leuke emilia clarke look a like als moeders van de kids
Dat is meer iets voor JRquote:Op donderdag 17 december 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gun sked een leuke emilia clarke look a like als moeders van de kids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |