Hier heeft ook iedereen relaties met elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee de meesten "werken". Plus hebben ze allemaal relaties met elkaar.![]()
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
Wat me ook is opgevallen is dat het hier 's avonds ens nachts druk is,
En niemand heeft overdag wat te doen?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.
Heb je dit gelezen?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde leeftijd hier onder de 23 ligt.
Jawel anders was het overdag drukquote:Op donderdag 17 december 2015 13:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En niemand heeft overdag wat te doen?
Of slaapt. Nee maar prima verder. Alleen ik red het niet meer hoor, tot 2-4 uur wakker blijven en dan 6:45 m'n bed uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel anders was het overdag druk
Oh ik wel hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of slaapt. Nee maar prima verder. Alleen ik red het niet meer hoor, tot 2-4 uur wakker blijven en dan 6:45 m'n bed uit.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen op zaterdag wil ik nog wel eens lang de dag doorslapen
En jij komt de dag door met of zonder redbull.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor.
Zo oud ben je toch niet
of ze vinden dat jij ook eens kinderen moet gaan makenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging op babybezoek en er werd door enorm verre familie gevraagd waar mn kind was.
Ze verwarden mij met mn nicht.![]()
Nou nee. Jij gaat voor.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:06 schreef Sked het volgende:
[..]
of ze vinden dat jij ook eens kinderen moet gaan maken
Samen doenquote:
Worden wel draakjes dan.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gun sked een leuke emilia clarke look a like als moeders van de kids
Dat is meer iets voor JRquote:Op donderdag 17 december 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gun sked een leuke emilia clarke look a like als moeders van de kids
Skins is al afgelopen helaas.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:22 schreef FrauMilena het volgende:
Nog maar 4 maanden tot.. seizoen 6?
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel een snugger personage?
Punt 1: Ik ging bij ronde 2 met de waardes van ronde 3 rekenen etc etcquote:
Cassie is ook levensmoe?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan mij wel een beetje identificeren met Cassie
Schattigquote:Op donderdag 17 december 2015 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze pulkt haar eten uit elkaar
Er is weinig groter genot dan een partje sinaasappel van zijn vliesje ontdoen en proberen een voor een de kleine dingetjes met vocht erin uit elkaar plukken en het uitspreiden op een bordje. :$quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is weinig groter genot dan een partje sinaasappel van zijn vliesje ontdoen en proberen een voor een de kleine dingetjes met vocht erin uit elkaar plukken en het uitspreiden op een bordje. :$
wat?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is weinig groter genot dan een partje sinaasappel van zijn vliesje ontdoen en proberen een voor een de kleine dingetjes met vocht erin uit elkaar plukken en het uitspreiden op een bordje. :$
Vind je Kaneel ook een Sid?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan mij wel een beetje identificeren met Cassie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |