Ik snap al dat gehaat op Vilhena ook nooit zo goedquote:Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Harde woorden gesproken in het Feyenoord topic
Vooral als je ziet wat er heeft gelopen de laatste jarenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap al dat gehaat op Vilhena ook nooit zo goed
als je achter wanvoetballers als Immers en Toornstra staat in de pikorde zou ik ook weg willenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral als je ziet wat er heeft gelopen de laatste jaren
ik ookquote:
Dat is lekker hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
straks alleen rijles en vanavond met een vriendin wat drinken
Terrorisme!quote:
jazekerquote:
Ja voor kerst enzoquote:Op donderdag 17 december 2015 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jazeker
las ik nou dat je ouders dit weekend komen?
gezelligquote:
Leuk!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:03 schreef FrauMilena het volgende:
Oh jongens ik heb gewoon vakantie.
Dat maak je dan ook eens mee als je vrij bent.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:29 schreef FrauMilena het volgende:
Het is hier overdag ech tvreselijk dood.
Haha ja echt he. Wat me ook is opgevallen is dat het hier 's avonds ens nachts druk is, precies wanneer sc Relaties dood is en andersom. Overdag is het juist altijd druk daar.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat maak je dan ook eens mee als je vrij bent.
Allemaal huisvrouwen die overdag los gaan over hun man die dan naar het werk is.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha ja echt he. Wat me ook is opgevallen is dat het hier 's avonds ens nachts druk is, precies wanneer sc Relaties dood is en andersom. Overdag is het juist altijd druk daar.![]()
Zou dus heel de dag kunnen Fokken
Nee de meesten "werken". Plus hebben ze allemaal relaties met elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Allemaal huisvrouwen die overdag los gaan over hun man die dan naar het werk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |