Potato potatoe jaquote:Op donderdag 17 december 2015 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen zag ik de formule nog nietMaar het is ook happy PLANET en niet happy PEOPLE
Hmm..quote:Op donderdag 17 december 2015 03:00 schreef Joezi het volgende:
Bron: World Happiness Report 2015.
[ afbeelding ]
Mooi landje ook, lekker goedkoop. Niks mis meequote:Op donderdag 17 december 2015 03:04 schreef Joezi het volgende:
Costa Rica ook netjes hoor, everything else is dik bij ze in orde
Dan ben je er vast geweest? Omringende landen lijken me wat minder happy, wat doet costa rica anders?quote:Op donderdag 17 december 2015 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi landje ook, lekker goedkoop. Niks mis mee
Nee, maar ken wel wat mensjes die er al zizjn geweestquote:Op donderdag 17 december 2015 03:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan ben je er vast geweest? Omringende landen lijken me wat minder happy, wat doet costa rica anders?
Waarom?xquote:
lol ook ja, nah niet echt een blower meer, maar een land die dat zonder janken legaliseertquote:Op donderdag 17 december 2015 03:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet.
Nee grapje geen idee waarom hij daar heen wilt.
Ga jij een banaan aardbei smoothie makenquote:Op donderdag 17 december 2015 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Irritant hoofd heeft zij:
[ afbeelding ]
Teveel aan gesleuteld. Vooral bewegend beeld ziet ze er raar uit.
Misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 03:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga jij een banaan aardbei smoothie maken
Gelukkig zocht je iets over smoothies op danquote:Op donderdag 17 december 2015 03:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja staat in beeld natuurlijk. Ja moest even wat weten
Die is baas jaquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig zocht je iets over smoothies op dan
hoe heet ze dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 03:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh man ik snap niet waarom je je gezicht zou zo verpesten. Ik weet nooit of ze blij is of boos, haar gezicht beweegt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |