Een harde, deze vrouw.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst lijstje invullen, anders praat niemand met je
Steen der Wijzen tochquote:
Amerika?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)en-om-te-wonen.dhtml
Ik was ook verbaasd.quote:
Ja, ik dacht al zoiets als: "de rijken zullen het wel goed hebben".quote:Op donderdag 17 december 2015 02:23 schreef Joezi het volgende:
Amerika heeft een hoog gemiddeld bruto inkomen per inwoner, dat het niet zo goed verdeeld is wordt niet meegerekend denk ik
quote:Op donderdag 17 december 2015 02:23 schreef Joezi het volgende:
Amerika heeft een hoog gemiddeld bruto inkomen per inwoner, dat het niet zo goed verdeeld is wordt niet meegerekend denk ik
Nederland vies laag.quote:
Conclusie is dus hoe meer je consumeert hoe ongelukkiger je wordquote:Op donderdag 17 december 2015 02:39 schreef Joezi het volgende:
snap het delen door ecologische footprint even niet, hoe groter de footprint hoe meer je consumeert, maar hoe groter de deler hoe kleiner het eindcijfer.
lol ja maar dat lijkt me dus nietquote:Op donderdag 17 december 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Conclusie is dus hoe meer je consumeert hoe ongelukkiger je word
Het klinkt best logischquote:Op donderdag 17 december 2015 02:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja maar dat lijkt me dus niet
Hebzucht ook nietquote:
Ja, hehe. Dat zeg ik net. Costa Rica op 1quote:
Toen zag ik de formule nog nietquote:Op donderdag 17 december 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hehe. Dat zeg ik net. Costa Rica op 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |