Dit geloof ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:14 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Ook mannen hebben recht op abortus, baas over eigen zaad.
De meeste kinderen worden geboren door geklier met de pil, gaatje prikken in condooms en dat soort tactieken.
Anticonceptie geen optie?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Haha ik ga het Kaneel niet aandoen zwanger te raken. Moeten we met drie gaan teren op zijn loon.
Beter wachten met seks dan
In Nederland wel, maar wereldwijd nietquote:Op donderdag 17 december 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geloof dat de meeste kindjes wel gepland zijn tegenwoordig hoor.
Dan kun je nog barweinig doen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
100% zekerheid bestaat niet toch.
Wereldwijd vinden de meeste mannen het denk ik ook wel prima als ze hun vrouw met kind schoppen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Nederland wel, maar wereldwijd niet
En anders vertrekken ze gewoon met de Noorderzon.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wereldwijd vinden de meeste mannen het denk ik ook wel prima als ze hun vrouw met kind schoppen.
Dat was ook wat boud, om de opinie te beïnvloedenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Aan de abortus discussie waag ik mij niet.
Schoppen? Dumpen bedoel je?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wereldwijd vinden de meeste mannen het denk ik ook wel prima als ze hun vrouw met kind schoppen.
Met kind schoppen = zwanger maken.quote:
idd hoe durven zequote:Op donderdag 17 december 2015 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Met kind schoppen = zwanger maken.
Daarna dumpen ofcourse.
apart dialectquote:Op donderdag 17 december 2015 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Met kind schoppen = zwanger maken.
Daarna dumpen ofcourse.
Ik dacht al. Zo geweldadig zijn de meeste mannen nou ook weer nietquote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:27 schreef PiccoLow het volgende:
Is het de bedoeling 'eau de toilette' te gebruiken om de geur van onze 'restanten' te maskeren?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 december 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
douchen en slapen
trusten fokvrienden
Toedeltjesquote:Op donderdag 17 december 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
douchen en slapen
trusten fokvrienden
Eerst lijstje invullen, anders praat niemand met jequote:Op donderdag 17 december 2015 01:27 schreef PiccoLow het volgende:
Is het de bedoeling 'eau de toilette' te gebruiken om de geur van onze 'restanten' te maskeren?
quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst lijstje invullen, anders praat niemand met je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |