Hoeveel heb je der gedaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga vaker naar studentensportschooldie mannen van daar
Nice elke dag zuipen als een motherfokkerquote:Op woensdag 16 december 2015 23:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben bijna altijd vrij. Zit in een afterstudiedip.
Ik zou je keihard doen hoor opso !!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet.
FOK!ker Fappen Fusten.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice elke dag zuipen als een motherfokker
Maar wie ben jij? Dan kunnen we vriendjes wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet.
Uiteraard Geerd God!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor straf 10 x de pijltjes uit het dart halen voor Remqo
Ey rustaaaahg! !quote:Op woensdag 16 december 2015 23:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar wie ben jij? Dan kunnen we vriendjes worden
Geerds sidechick.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar wie ben jij? Dan kunnen we vriendjes worden
Ja heb Remqo even gevraagdquote:
Met roomboter ?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zit lekker aan de kerststol met bier
Geen slechte combinatie man.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zit lekker aan de kerststol met bier
Jaquote:
Nee prima combiquote:Op donderdag 17 december 2015 00:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen slechte combinatie man.
Waar komt die ui van jou vandaan?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja heb Remqo even gevraagdEn verdomme Geerd die mij baas noemt mijn dag is gemaakt, ik ben niet waardig tot jou te komen jij staat ver boven mij, Geerd-God!
Maar dat doe ik niet elke keer he, ONZ is mijn gebied niet, dacht even dat het verzoek van Huge kwam, vond het al zo vreemd.quote:
Nice goed voer voor bij het zuipen !! Ik had boerenjongens kruidnagel vanaafquote:
Ook lekkah!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice goed voer voor bij het zuipen !! Ik had boerenjongens kruidnagel vanaaf
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar komt die ui van jou vandaan?
Nee nee is goed Remqo, maar we beschouwen je wel als ee nvriend. Maar excuses...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet elke keer he, ONZ is mijn gebied niet, dacht even dat het verzoek van Huge kwam, vond het al zo vreemd.
Maar goed, ff bagger opruimen op KLB
Heerlijk brie der bij op toast saté in de pan !quote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Scuidward het volgende:
Boerenworsten bij de alcohol x 1000
En daarvoor dank, Café Geerd voelt als een warm nestquote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee nee is goed Remqo, maar we beschouwen je wel als ee nvriend. Maar excuses...
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
En daarvoor dank, Café Geerd voelt als een warm nest
Good life. Ik ben ook aardig wat aangekomen de laatste tijd maar was 2 jaar terug te mager.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heerlijk brie der bij op toast saté in de pan !
Moeders zei al gister keek naar mijn buik jij komt niks te kort he jong?
Jezus, dan ben je de hele dag online geweest?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
001. 366 Sneeuw-Leeuw
IK DOE DE SC EERD AAN
Beetje teveel man.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jezus, dan ben je de hele dag online geweest?
Zie het zo, er kan maar 1 iemand 13e staan.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik sta 13e. Ongeluksgetal kut zooi
Nooit verspillen.. zeker geen gladiatorsquote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo m'n bier laten vallen heb ik het gevoel
Drankmisbruikerquote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo m'n bier laten vallen heb ik het gevoel
En 2 in roosje en mijn tong in Kauai! !quote:Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij houdt altijd een vinger in de pap van je sidechick jatoch?![]()
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit danquote:Op donderdag 17 december 2015 00:17 schreef Scuidward het volgende:
Sowieso niks verspillen, alles opcyclen, zelfs je eigen kots.
Ik denk dat je het ook wel als compost op de markt kan krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit dan
Gastquote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit dan
hmm eens een kijkje nemen. Wel alcohol toevoegen dan lijkt mequote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ook wel als compost op de markt kan krijgen.
Geld is opzich geen probleemquote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je wel een apparaat van een paar duizend euro voor nodig, maar dan heb je ook wat.
Aan de compost? Natuurlijk. De planten lusten ook wel wat.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
hmm eens een kijkje nemen. Wel alcohol toevoegen dan lijkt me
Ik zat te denken aan een centrifuge om het kaf van het koren te scheiden en vervolgens een HPLC of destillatieopstelling om de alcoholfractie op te vangen.quote:
Meer ☱quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man ik voel me best slecht meer drinken of minder?
Minder minder minder.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man ik voel me best slecht meer drinken of minder?
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz morgen maar eens doen planten bier geven
Je hebt gelijk..quote:
Gaan ze kronkelend van groeienquote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz morgen maar eens doen planten bier geven
Je kan nog normaal typen dus het zal wel meevallen tochquote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil graag nuchter zijn maar zie mezelf bedronken in de spiegel.
Wat zegt je moeder ervan al die lege blikken ??quote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil graag nuchter zijn maar zie mezelf bedronken in de spiegel.
Ik verduister de bewijzen Geerdje.. Heb in mijn kast een volle fles jenever staan om deze als hij leeg is te vervangen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat zegt je moeder ervan al die lege blikken ??
Nu valt het reuze mee man.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kan nog normaal typen dus het zal wel meevallen toch
Die van mij is gewoon teveel werken etc.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
Moeders hebben alles door is mijn ervaring.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
Moeders hebben alles door is mijn ervaring.
Ze ruikt je adem misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon teveel werken etc.
Held Geerd!!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
En 2 in roosje en mijn tong in Kauai! !
Ben je dronken ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef Geerd het volgende:
Scuidward heeft een lekkere moeder volgens mij !
Strompel soms bezopen van de trap, ze hebben niks door. Gisteren bezopen aan tafel, niks door...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vooral als je op een slaapkamer loopt te zuipen
Lolquote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Strompel soms bezopen van de trap, ze hebben niks door. Gisteren bezopen aan tafel, niks door...
IK MOET DAT als ik een halve liter per dag drink gaat die al zeiken.. En ik tik meer dan een halve per dag...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je je drink gedrag voor je moeder moet verbergen ......
Ja dan moet het wel !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
IK MOET DAT als ik een halve liter per dag drink gaat die al zeiken.. En ik tik meer dan een halve per dag...
Ja want dat is aanstellerij, een halve liter per dag als je dan al alcoholist bent volgens hun, dan heb je toch geen leven meer autoritair regime...quote:
Kinderen hoef ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:49 schreef Scuidward het volgende:
Moet zorgen dat er een lekkere moeder voor mijn kinderen komt.
TERECHT!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kinderen hoef ik niet.
20 jaar lang niet meer kunnen zuipen
Hoezo niet? Die gaan ook gewoon naar bed.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kinderen hoef ik niet.
20 jaar lang niet meer kunnen zuipen
Ja om je om 7 uur weer wakker te maken of ze moeten naar school en in het weekend sporten etc.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die gaan ook gewoon naar bed.
Prioriteiten.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja om je om 7 uur weer wakker te maken of ze moeten naar school en in het weekend sporten etc.
Echt zuipen kan niet meer
Heb je nu geen vrij meer?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef Geerd het volgende:
Gewoon vrijdag beginnen tot 0600 zaterdag 14.00 wakker ff eitjes in de pan koffie en om 1500 weer zuipen tot 0600 1400 weer wakker en dan weekend afpilsen dat zit er niet meer in
Vaak met de auto weg brengen misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef Scuidward het volgende:
Nee, belachelijk veel zuipen gaat niet met kids.
Dat dan wel weer !!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Scuidward het volgende:
Gelukkig is kinderen maken teamwork en een goed team betekent elkaar aanvullen.
Dus ik het weekend zuipen en mijn vrouw doordeweeks.
Overal haren hebben..quote:
Koop dan een tuinslang, kan je ook doen en je hebt tenminste nog iets nats.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Overal haren hebben..Fuck dat... Beter neem je een geit achterin de tuin, die kan je ook nog doen...
Ik ga slapen slaap lekker bierzuipers.
Gewoon kaalscheren heb je toch nog een kale 😻 !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Overal haren hebben..Fuck dat... Beter neem je een geit achterin de tuin, die kan je ook nog doen...
Ik ga slapen slaap lekker bierzuipers.
Nee over 3 kwartier lig ik er ook in. Kan mijn tijd ook wel beter besteden dan zuipen en bytes vervuilen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je het nog vroeg maken Scuidward?
13.49 even naar Roosendaal!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee over 3 kwartier lig ik er ook in. Kan mijn tijd ook wel beter besteden dan zuipen en bytes vervuilen.
Moet je weer om 13:09 in de trein?
Via 's Hertogenbosch of Rotterdam? Mooi werk heb je wel, dat geef ik toe.quote:
Als ik een miljoen win met de loterij koop ik 900.000 van die blikken en gaat het licht uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Goffedomme nou!!![]()
Nooit veewacht!!
Als ik om 12:00 moest werken deed ik misschien wel hetzelfde.quote:
Dat is 450.000 liter..quote:Op donderdag 17 december 2015 01:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik een miljoen win met de loterij koop ik 900.000 van die blikken en gaat het licht uit.
Kan ik MINSTENS 100x zoveel naar de kloten.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:08 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat is 450.000 liter..
Dat zijn 56.250 sneeuw-leeuwen van afgelopen nacht
Klinkt als een geweldig vooruitzichtquote:Op donderdag 17 december 2015 02:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan ik MINSTENS 100x zoveel naar de kloten.
edit: in 1 jaar. Stel ik leef nog 50 jaar. Ben ik permanent dubbel zo dronken als hij.
edit2: De leeuw dronk regulier pils, dus wij zijn 2x zo sterk bezig.
Geef ik iedereen een slokje, een biertje minder per dag, vraag ik entree. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:14 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig vooruitzicht![]()
Beter win je de loterij.. maar als je Geerd cafe party's gaat houden hou je natuurlijk minder over voor jezelf.
Bij je eerste party Geerd uitnodigen verlies je de scepter en is Geerd in control. Bier en money vloeit even snel vanaf dat moment.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geef ik iedereen een slokje, een biertje minder per dag, vraag ik entree. Tel uit je winst.
Zorg ik dat bij de money blijf en geef ik de rest het bier.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Bij je eerste party Geerd uitnodigen verlies je de scepter en is Geerd in control. Bier en money vloeit even snel vanaf dat moment.
Maar je moet zelf ook genieten toch?quote:Op donderdag 17 december 2015 02:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zorg ik dat bij de money blijf en geef ik de rest het bier.
Ik ga de komende 10 jaar parties geven voor de OP.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:31 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar je moet zelf ook genieten toch?
Volgens mijn berekening en iedereen in de OP mee geteld heb je ongeveer 3550 party's te geven.. uitgaande dat iedereen een kratje van 24 halve liters gladiator drinkt per party!!
Dan kan je de komende 10 jaar party's geven!!
![]()
Goffedomme, wat een episch leven zou dat zijn!!quote:Op donderdag 17 december 2015 02:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ga de komende 10 jaar parties geven voor de OP.
Dan ga ik de resterende 50 jaar tot mijn dood inwonen bij mensen uit de OP.
Ik zal vredig sterven.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 02:40 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Goffedomme, wat een episch leven zou dat zijn!!![]()
Zien we dan wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten![]()
Opgelostquote:Op donderdag 17 december 2015 08:39 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij roepen, ik zoeken, geen tetten gezien hier
Altijd terechte klacht oh wacht, dit is KLB nietquote:Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens kijken op werk, kijken of ik nog weet hoe dat werken moet
quote:
quote:
quote:
Gegroet.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens kijken op werk, kijken of ik nog weet hoe dat werken moet
En niet effe wat nieuwe tetten posten, matig dit!quote:
Ik zat net mn PM box te bekijken en kwam een bericht tegen..quote:
quote:Op 25 september 2014 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Trek nu mijn broekie naar bene heb mijn sokks nog aan. Beertje.
:3333
pm's openbaren, TR + banquote:Op donderdag 17 december 2015 11:08 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik zat net mn PM box te bekijken en kwam een bericht tegen..
[..]
Okéquote:Op donderdag 17 december 2015 11:08 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik zat net mn PM box te bekijken en kwam een bericht tegen..
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet effe wat nieuwe tetten posten, matig dit!
Toch weer goede terugkomst van PNquote:
Lekkerquote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een banaan voor je banaanvraag!
Ach mij boeit het niets, en als PN hier niet moeilijk over doet dan moet het gewoon kunnen, lijkt mijquote:
quote:
Als die flapdrol even mijn DM en quote beantwoordtquote:Op donderdag 17 december 2015 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach mij boeit het niets, en als PN hier niet moeilijk over doet dan moet het gewoon kunnen, lijkt mij
Hier bloeit iets moois op!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Als die flapdrol even mijn DM en quote beantwoordt
Maar wat heb ik daarmee te maken?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Als die flapdrol even mijn DM en quote beantwoordt
Daarvoor kan ik niet zeggen of hij die mag openbaren of niet.quote:
Ik heb vandaag alleen de hoest door het bierquote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man belachelijk dit. Drink ik als een beest lichte hoofdpijn, drink ik bijna niks, kan ik ook niks. Denk dat mijn lever rust wil
Godver, ik reed vanmorgen nog langs m'n oude middelbare schoolquote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef Geerd het volgende:
Scholen zijn ook weer uit allemaal jong spul 97 96 zou ze allemaal doen
15+quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Waar haal je 16-jarige meisjes vandaan?
Maakt niet uit ik bescherm je welquote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Was ik nog maar 16, ben geestelijk/mentaal toch echt in mijn kinderjaren blijven hangen![]()
Liefquote:Op donderdag 17 december 2015 12:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik bescherm je wel
Ik ook. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Was ik nog maar 16, ben geestelijk/mentaal toch echt in mijn kinderjaren blijven hangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Zal door het vuur, voor je gaan. Maar je moet me wel nog zien voordat we trouwenquote:
Wordt tijd voor een Geerd-SC meet.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zal door het vuur, voor je gaan. Maar je moet me wel nog zien voordat we trouwen
Strak plan, wel zo fijnquote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zal door het vuur, voor je gaan. Maar je moet me wel nog zien voordat we trouwen
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Geerd-SC meet.
Alleen als Opstipatie mijn handje vasthoudtquote:Op donderdag 17 december 2015 12:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Geerd-SC meet.
Blijkbaar wil hij niet op de knieën vallen voor Geerd, zodat die in al zijn heilig- en voorzienigheid het bier zegent.quote:
Ben gewoon een normale kampwaker hoor ;squote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niks dus hou je erbuiten man. We hoeven geen NSB.
Wat?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde dat PN een twinkje is
Als er maar genoeg bier vloeit om het niet awkward te maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij niet op de knieën vallen voor Geerd, zodat die in al zijn heilig- en voorzienigheid het bier zegent.
Dus je wil zeggen dat je het nu awkward vind om op je knieën te gaan nuchterquote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als er maar genoeg bier vloeit om het niet awkward te maken.
Bij het randje Edgar, bij het randje.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zodra ik Geerd zou zien zou ik direct op mijn knieën zitten. Als ik roosje zou zien direct een knuffel geven, nuchter. Zeuren over of het awkward isquote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Met je midgethandenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Alleen als Opstipatie mijn handje vasthoudt
Het lef, van die academische pennenlikkers die straks chicks moeten hosselen met het geld dat ze hebben en zich in de rest van hun baas moeten likken. Nee nee doe mij dan maar een baas van een conducteur die halve liters tikt en tevreden is,die het leven leeft.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je het nu awkward vind om op je knieën te gaan nuchter
Whyquote:Op donderdag 17 december 2015 12:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dit gaat verkeerd mensen, dit gaat verkeerd.
Sowieso leef je pas echt als je halve liters klapt in je mobiele fapcave in de treinquote:Op donderdag 17 december 2015 12:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het lef, van die academische pennenlikkers die straks chicks moeten hosselen met het geld dat ze hebben en zich in de rest van hun baas moeten likken. Nee nee doe mij dan maar een baas van een conducteur die halve liters tikt en tevreden is,die het leven leeft.
Maak er maar weer een geil topic vanquote:
De enige zijn die niet eens de deur uit durft nuchterquote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Denken dat jullie zonder bier iets durven te zeggen
Je gaat aan worstjes sabbelenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Helaas ga ik verlaten,
de auto crossen,
naar huis.
Gegroet.
Mijn billen doen pijn van gisterquote:Op donderdag 17 december 2015 12:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Passen goed op jouw ectobilletjes
Hoe vaak hebben jullie al geneukt, vieze apenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Passen goed op jouw ectobilletjes
Geerdquote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso leef je pas echt als je halve liters klapt in je mobiele fapcave in de trein
Aubergine.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja uhu, het woord 'worst' laten vallen in een topic als dit.
Er is een Simterklaas jr. onderweg.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie al geneukt, vieze apen
Bohh, gekomen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn billen doen pijn van gister!
PN kan weer lekker gaan als het zo door blijft gaanquote:
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is een Simterklaas jr. onderweg.
Omg dan neukte hij al op zn 5equote:Op donderdag 17 december 2015 12:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hij had je vader kunnen zijn
Aardbei met slagroomquote:Op donderdag 17 december 2015 12:36 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij mag niet meer op de groenteafdeling komen zeker.
Fruitafdeling is dus ook al verboden terreinquote:
Wil je ophouden met al die vunzige praat?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg dan neukte hij al op zn 5e
Soepstengelsquote:Op donderdag 17 december 2015 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fruitafdeling is dus ook al verboden terrein
Zal ik vanavond een soepstengel langs komen brengen?quote:
Okay, daddy.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wil je ophouden met al die vunzige praat?
Ja dat is messed up manquote:Op donderdag 17 december 2015 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg dan neukte hij al op zn 5e
Niet standaard van roséroosje houdenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man we dwalen af. Al dat opso gegeil.
PS als jullie roosjeroosje zien zeg dat ik van haar hou
Impotentieproblemen muchquote:Op donderdag 17 december 2015 12:40 schreef PausNicolaas het volgende:
Alweer stijve hij begint nu pijn te doen
Had zijn vader er maar last van gehadquote:
Nee wel incontinent ligt een hele plas onder mijn reetquote:
Niet weten dat jij mijn vader bentquote:Op donderdag 17 december 2015 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had zijn vader er maar last van gehad
Had gekund, als je moeder het niet perse in haar gezicht had willen hebbenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet weten dat jij mijn vader bent
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet weten dat jij mijn vader bent
Terecht broeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet standaard van roséroosje houden
Altijd gezellig om wat biertjes weg te tikken samen met roosjequote:
Succes broeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:01 schreef Geerd het volgende:
Alweer bijna vol !! Ik moet eerst weer ff aan de bak, met 2 man heen en terug dus vanaaf pas weer denk ik.
Snel ff fappen
HC god zijn klinkt best intensief als je maar weinig tijd voor een fapje hebt..quote:Op donderdag 17 december 2015 13:01 schreef Geerd het volgende:
Alweer bijna vol !! Ik moet eerst weer ff aan de bak, met 2 man heen en terug dus vanaaf pas weer denk ik.
Snel ff fappen
Dan stop je je inkijk maar dicht, of gebruik je meer lagen. Grote sjaal om je nek.quote:
1 heb nooit inkijk 2 mijn haar is al dik en lang genoeg daarvoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan stop je je inkijk maar dicht, of gebruik je meer lagen. Grote sjaal om je nek.
Hmm dan is het goed! Dan is je klacht terecht.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1 heb nooit inkijk 2 mijn haar is al dik en lang genoeg daarvoor.
Lekkere bak thee/koffie maken voor jezelfquote:Op donderdag 17 december 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Altijd een goed idee, zou het doen!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:17 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Lekkere bak thee/koffie maken voor jezelf
Doe ik ook wel eens soms vraag ik me af waar het mis is gegaan in mijn leven. Maar nu ik een HC heb ontmoet, is mijn leven weer compleet.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben al veel te lang aan het lurken naar nietszeggende youtube content #FML
Heb je je open sollicitatie al ingestuurd?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens soms vraag ik me af waar het mis is gegaan in mijn leven. Maar nu ik een HC heb ontmoet, is mijn leven weer compleet.
Niet warmbloedig zijnquote:
Nee man moet die nog schrijven maar ben niet bekend met die terminologie. Moet er echt eens goed voor gaan zitten.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je open sollicitatie al ingestuurd?
Anders moet je Geerd even vragen of hij een voorbeeld brief voor je wil tikken, dan wordt je gegarandeerd aangenomen!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee man moet die nog schrijven maar ben niet bekend met die terminologie. Moet er echt eens goed voor gaan zitten.
Heb je wel een CV?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee man moet die nog schrijven maar ben niet bekend met die terminologie. Moet er echt eens goed voor gaan zitten.
Ik heb er wel nog eentje in het ketelhok staan mocht hij er nog geen hebbenquote:
Welk haar ?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooi optijd !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:31 schreef Monopoly het volgende:
3 halve liters Pitt inmiddels soldaat gemaakt.
Heb niks man helemaal niks.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel nog eentje in het ketelhok staan mocht hij er nog geen hebben
Baasquote:Op donderdag 17 december 2015 13:31 schreef Monopoly het volgende:
Heb vanmorgen weer nieuw kratje brand gehaald en koud gezetquote:Op donderdag 17 december 2015 13:31 schreef Monopoly het volgende:
Hoezo gestopt dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jaartje supermartk en vmbo tl.
Ik laat braddie hem morgen wel even langs brengen!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb niks man helemaal niks.
Bedankt man.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat braddie hem morgen wel even langs brengen!
Treumatisch...quote:Op donderdag 17 december 2015 13:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Reuma man. Werd zwaar geconfronteerd ermee. Klote jeugd reuma.
Fuck wel ja, als ik geen last had kon ik gewoon van alles doen. Nu lig ik vaak met aanvallen op de bank.quote:
Franse auto'squote:Op donderdag 17 december 2015 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
Braddie blijft fantastisch, hij heeft nu al wilde plannen om zijn twingo te gaan verbouwen![]()
Lekker nog meer geld in een oude bak van 300 eurie duwen
Dit sowieso, dat ding begint ook al te roesten. Nu maar afwachten met wat voor motorisch beperkte actie braddie dat nog erger gaat makenquote:
Het kan altijd ergerquote:Op donderdag 17 december 2015 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit sowieso, dat ding begint ook al te roesten. Nu maar afwachten met wat voor motorisch beperkte actie braddie dat nog erger gaat maken
Braddie zou deze nog doen ookquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie zou deze nog doen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |