Als er maar genoeg bier vloeit om het niet awkward te maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij niet op de knieën vallen voor Geerd, zodat die in al zijn heilig- en voorzienigheid het bier zegent.
Dus je wil zeggen dat je het nu awkward vind om op je knieën te gaan nuchterquote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als er maar genoeg bier vloeit om het niet awkward te maken.
Bij het randje Edgar, bij het randje.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zodra ik Geerd zou zien zou ik direct op mijn knieën zitten. Als ik roosje zou zien direct een knuffel geven, nuchter. Zeuren over of het awkward isquote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Met je midgethandenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Alleen als Opstipatie mijn handje vasthoudt
Het lef, van die academische pennenlikkers die straks chicks moeten hosselen met het geld dat ze hebben en zich in de rest van hun baas moeten likken. Nee nee doe mij dan maar een baas van een conducteur die halve liters tikt en tevreden is,die het leven leeft.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je het nu awkward vind om op je knieën te gaan nuchter
Whyquote:Op donderdag 17 december 2015 12:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dit gaat verkeerd mensen, dit gaat verkeerd.
Sowieso leef je pas echt als je halve liters klapt in je mobiele fapcave in de treinquote:Op donderdag 17 december 2015 12:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het lef, van die academische pennenlikkers die straks chicks moeten hosselen met het geld dat ze hebben en zich in de rest van hun baas moeten likken. Nee nee doe mij dan maar een baas van een conducteur die halve liters tikt en tevreden is,die het leven leeft.
Maak er maar weer een geil topic vanquote:
De enige zijn die niet eens de deur uit durft nuchterquote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Denken dat jullie zonder bier iets durven te zeggen
Je gaat aan worstjes sabbelenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Helaas ga ik verlaten,
de auto crossen,
naar huis.
Gegroet.
Mijn billen doen pijn van gisterquote:Op donderdag 17 december 2015 12:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Passen goed op jouw ectobilletjes
Hoe vaak hebben jullie al geneukt, vieze apenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Passen goed op jouw ectobilletjes
Geerdquote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso leef je pas echt als je halve liters klapt in je mobiele fapcave in de trein
Aubergine.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja uhu, het woord 'worst' laten vallen in een topic als dit.
Er is een Simterklaas jr. onderweg.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie al geneukt, vieze apen
Bohh, gekomen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn billen doen pijn van gister!
PN kan weer lekker gaan als het zo door blijft gaanquote:
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is een Simterklaas jr. onderweg.
Omg dan neukte hij al op zn 5equote:Op donderdag 17 december 2015 12:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hij had je vader kunnen zijn
Aardbei met slagroomquote:Op donderdag 17 december 2015 12:36 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij mag niet meer op de groenteafdeling komen zeker.
Fruitafdeling is dus ook al verboden terreinquote:
Wil je ophouden met al die vunzige praat?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg dan neukte hij al op zn 5e
Soepstengelsquote:Op donderdag 17 december 2015 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fruitafdeling is dus ook al verboden terrein
Zal ik vanavond een soepstengel langs komen brengen?quote:
Okay, daddy.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wil je ophouden met al die vunzige praat?
Ja dat is messed up manquote:Op donderdag 17 december 2015 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg dan neukte hij al op zn 5e
Niet standaard van roséroosje houdenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man we dwalen af. Al dat opso gegeil.
PS als jullie roosjeroosje zien zeg dat ik van haar hou
Impotentieproblemen muchquote:Op donderdag 17 december 2015 12:40 schreef PausNicolaas het volgende:
Alweer stijve hij begint nu pijn te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |