Prioriteiten.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja om je om 7 uur weer wakker te maken of ze moeten naar school en in het weekend sporten etc.
Echt zuipen kan niet meer
Heb je nu geen vrij meer?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef Geerd het volgende:
Gewoon vrijdag beginnen tot 0600 zaterdag 14.00 wakker ff eitjes in de pan koffie en om 1500 weer zuipen tot 0600 1400 weer wakker en dan weekend afpilsen dat zit er niet meer in
Vaak met de auto weg brengen misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef Scuidward het volgende:
Nee, belachelijk veel zuipen gaat niet met kids.
Dat dan wel weer !!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Scuidward het volgende:
Gelukkig is kinderen maken teamwork en een goed team betekent elkaar aanvullen.
Dus ik het weekend zuipen en mijn vrouw doordeweeks.
Overal haren hebben..quote:
Koop dan een tuinslang, kan je ook doen en je hebt tenminste nog iets nats.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Overal haren hebben..Fuck dat... Beter neem je een geit achterin de tuin, die kan je ook nog doen...
Ik ga slapen slaap lekker bierzuipers.
Gewoon kaalscheren heb je toch nog een kale 😻 !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Overal haren hebben..Fuck dat... Beter neem je een geit achterin de tuin, die kan je ook nog doen...
Ik ga slapen slaap lekker bierzuipers.
Nee over 3 kwartier lig ik er ook in. Kan mijn tijd ook wel beter besteden dan zuipen en bytes vervuilen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je het nog vroeg maken Scuidward?
13.49 even naar Roosendaal!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee over 3 kwartier lig ik er ook in. Kan mijn tijd ook wel beter besteden dan zuipen en bytes vervuilen.
Moet je weer om 13:09 in de trein?
Via 's Hertogenbosch of Rotterdam? Mooi werk heb je wel, dat geef ik toe.quote:
Als ik een miljoen win met de loterij koop ik 900.000 van die blikken en gaat het licht uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Goffedomme nou!!![]()
Nooit veewacht!!
Als ik om 12:00 moest werken deed ik misschien wel hetzelfde.quote:
Dat is 450.000 liter..quote:Op donderdag 17 december 2015 01:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik een miljoen win met de loterij koop ik 900.000 van die blikken en gaat het licht uit.
Kan ik MINSTENS 100x zoveel naar de kloten.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:08 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat is 450.000 liter..
Dat zijn 56.250 sneeuw-leeuwen van afgelopen nacht
Klinkt als een geweldig vooruitzichtquote:Op donderdag 17 december 2015 02:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan ik MINSTENS 100x zoveel naar de kloten.
edit: in 1 jaar. Stel ik leef nog 50 jaar. Ben ik permanent dubbel zo dronken als hij.
edit2: De leeuw dronk regulier pils, dus wij zijn 2x zo sterk bezig.
Geef ik iedereen een slokje, een biertje minder per dag, vraag ik entree. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:14 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig vooruitzicht![]()
Beter win je de loterij.. maar als je Geerd cafe party's gaat houden hou je natuurlijk minder over voor jezelf.
Bij je eerste party Geerd uitnodigen verlies je de scepter en is Geerd in control. Bier en money vloeit even snel vanaf dat moment.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geef ik iedereen een slokje, een biertje minder per dag, vraag ik entree. Tel uit je winst.
Zorg ik dat bij de money blijf en geef ik de rest het bier.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Bij je eerste party Geerd uitnodigen verlies je de scepter en is Geerd in control. Bier en money vloeit even snel vanaf dat moment.
Maar je moet zelf ook genieten toch?quote:Op donderdag 17 december 2015 02:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zorg ik dat bij de money blijf en geef ik de rest het bier.
Ik ga de komende 10 jaar parties geven voor de OP.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:31 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar je moet zelf ook genieten toch?
Volgens mijn berekening en iedereen in de OP mee geteld heb je ongeveer 3550 party's te geven.. uitgaande dat iedereen een kratje van 24 halve liters gladiator drinkt per party!!
Dan kan je de komende 10 jaar party's geven!!
![]()
Goffedomme, wat een episch leven zou dat zijn!!quote:Op donderdag 17 december 2015 02:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ga de komende 10 jaar parties geven voor de OP.
Dan ga ik de resterende 50 jaar tot mijn dood inwonen bij mensen uit de OP.
Ik zal vredig sterven.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 02:40 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Goffedomme, wat een episch leven zou dat zijn!!![]()
Zien we dan wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten![]()
Opgelostquote:Op donderdag 17 december 2015 08:39 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij roepen, ik zoeken, geen tetten gezien hier
Altijd terechte klacht oh wacht, dit is KLB nietquote:Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens kijken op werk, kijken of ik nog weet hoe dat werken moet
quote:
quote:
quote:
Gegroet.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens kijken op werk, kijken of ik nog weet hoe dat werken moet
En niet effe wat nieuwe tetten posten, matig dit!quote:
Ik zat net mn PM box te bekijken en kwam een bericht tegen..quote:
quote:Op 25 september 2014 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Trek nu mijn broekie naar bene heb mijn sokks nog aan. Beertje.
:3333
pm's openbaren, TR + banquote:Op donderdag 17 december 2015 11:08 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik zat net mn PM box te bekijken en kwam een bericht tegen..
[..]
Okéquote:Op donderdag 17 december 2015 11:08 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik zat net mn PM box te bekijken en kwam een bericht tegen..
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet effe wat nieuwe tetten posten, matig dit!
Toch weer goede terugkomst van PNquote:
Lekkerquote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een banaan voor je banaanvraag!
Ach mij boeit het niets, en als PN hier niet moeilijk over doet dan moet het gewoon kunnen, lijkt mijquote:
quote:
Als die flapdrol even mijn DM en quote beantwoordtquote:Op donderdag 17 december 2015 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach mij boeit het niets, en als PN hier niet moeilijk over doet dan moet het gewoon kunnen, lijkt mij
Hier bloeit iets moois op!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Als die flapdrol even mijn DM en quote beantwoordt
Maar wat heb ik daarmee te maken?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Als die flapdrol even mijn DM en quote beantwoordt
Daarvoor kan ik niet zeggen of hij die mag openbaren of niet.quote:
Ik heb vandaag alleen de hoest door het bierquote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man belachelijk dit. Drink ik als een beest lichte hoofdpijn, drink ik bijna niks, kan ik ook niks. Denk dat mijn lever rust wil
Godver, ik reed vanmorgen nog langs m'n oude middelbare schoolquote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef Geerd het volgende:
Scholen zijn ook weer uit allemaal jong spul 97 96 zou ze allemaal doen
15+quote:Op donderdag 17 december 2015 11:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Waar haal je 16-jarige meisjes vandaan?
Maakt niet uit ik bescherm je welquote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Was ik nog maar 16, ben geestelijk/mentaal toch echt in mijn kinderjaren blijven hangen![]()
Liefquote:Op donderdag 17 december 2015 12:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik bescherm je wel
Ik ook. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Was ik nog maar 16, ben geestelijk/mentaal toch echt in mijn kinderjaren blijven hangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Zal door het vuur, voor je gaan. Maar je moet me wel nog zien voordat we trouwenquote:
Wordt tijd voor een Geerd-SC meet.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zal door het vuur, voor je gaan. Maar je moet me wel nog zien voordat we trouwen
Strak plan, wel zo fijnquote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zal door het vuur, voor je gaan. Maar je moet me wel nog zien voordat we trouwen
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Geerd-SC meet.
Alleen als Opstipatie mijn handje vasthoudtquote:Op donderdag 17 december 2015 12:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Geerd-SC meet.
Blijkbaar wil hij niet op de knieën vallen voor Geerd, zodat die in al zijn heilig- en voorzienigheid het bier zegent.quote:
Ben gewoon een normale kampwaker hoor ;squote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niks dus hou je erbuiten man. We hoeven geen NSB.
Wat?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde dat PN een twinkje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |