Prioriteiten.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja om je om 7 uur weer wakker te maken of ze moeten naar school en in het weekend sporten etc.
Echt zuipen kan niet meer
Heb je nu geen vrij meer?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef Geerd het volgende:
Gewoon vrijdag beginnen tot 0600 zaterdag 14.00 wakker ff eitjes in de pan koffie en om 1500 weer zuipen tot 0600 1400 weer wakker en dan weekend afpilsen dat zit er niet meer in
Vaak met de auto weg brengen misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef Scuidward het volgende:
Nee, belachelijk veel zuipen gaat niet met kids.
Dat dan wel weer !!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Scuidward het volgende:
Gelukkig is kinderen maken teamwork en een goed team betekent elkaar aanvullen.
Dus ik het weekend zuipen en mijn vrouw doordeweeks.
Overal haren hebben..quote:
Koop dan een tuinslang, kan je ook doen en je hebt tenminste nog iets nats.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Overal haren hebben..Fuck dat... Beter neem je een geit achterin de tuin, die kan je ook nog doen...
Ik ga slapen slaap lekker bierzuipers.
Gewoon kaalscheren heb je toch nog een kale 😻 !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Overal haren hebben..Fuck dat... Beter neem je een geit achterin de tuin, die kan je ook nog doen...
Ik ga slapen slaap lekker bierzuipers.
Nee over 3 kwartier lig ik er ook in. Kan mijn tijd ook wel beter besteden dan zuipen en bytes vervuilen.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je het nog vroeg maken Scuidward?
13.49 even naar Roosendaal!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee over 3 kwartier lig ik er ook in. Kan mijn tijd ook wel beter besteden dan zuipen en bytes vervuilen.
Moet je weer om 13:09 in de trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |