Ik verduister de bewijzen Geerdje.. Heb in mijn kast een volle fles jenever staan om deze als hij leeg is te vervangen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat zegt je moeder ervan al die lege blikken ??
Nu valt het reuze mee man.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kan nog normaal typen dus het zal wel meevallen toch
Die van mij is gewoon teveel werken etc.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
Moeders hebben alles door is mijn ervaring.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
Moeders hebben alles door is mijn ervaring.
Ze ruikt je adem misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon teveel werken etc.
Held Geerd!!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
En 2 in roosje en mijn tong in Kauai! !
Ben je dronken ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef Geerd het volgende:
Scuidward heeft een lekkere moeder volgens mij !
Strompel soms bezopen van de trap, ze hebben niks door. Gisteren bezopen aan tafel, niks door...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vooral als je op een slaapkamer loopt te zuipen
Lolquote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Strompel soms bezopen van de trap, ze hebben niks door. Gisteren bezopen aan tafel, niks door...
IK MOET DAT als ik een halve liter per dag drink gaat die al zeiken.. En ik tik meer dan een halve per dag...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je je drink gedrag voor je moeder moet verbergen ......
Ja dan moet het wel !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
IK MOET DAT als ik een halve liter per dag drink gaat die al zeiken.. En ik tik meer dan een halve per dag...
Ja want dat is aanstellerij, een halve liter per dag als je dan al alcoholist bent volgens hun, dan heb je toch geen leven meer autoritair regime...quote:
Kinderen hoef ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:49 schreef Scuidward het volgende:
Moet zorgen dat er een lekkere moeder voor mijn kinderen komt.
TERECHT!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kinderen hoef ik niet.
20 jaar lang niet meer kunnen zuipen
Hoezo niet? Die gaan ook gewoon naar bed.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kinderen hoef ik niet.
20 jaar lang niet meer kunnen zuipen
Ja om je om 7 uur weer wakker te maken of ze moeten naar school en in het weekend sporten etc.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die gaan ook gewoon naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |