Drankmisbruikerquote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo m'n bier laten vallen heb ik het gevoel
En 2 in roosje en mijn tong in Kauai! !quote:Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij houdt altijd een vinger in de pap van je sidechick jatoch?![]()
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit danquote:Op donderdag 17 december 2015 00:17 schreef Scuidward het volgende:
Sowieso niks verspillen, alles opcyclen, zelfs je eigen kots.
Ik denk dat je het ook wel als compost op de markt kan krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit dan
Gastquote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit dan
hmm eens een kijkje nemen. Wel alcohol toevoegen dan lijkt mequote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ook wel als compost op de markt kan krijgen.
Geld is opzich geen probleemquote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je wel een apparaat van een paar duizend euro voor nodig, maar dan heb je ook wat.
Aan de compost? Natuurlijk. De planten lusten ook wel wat.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
hmm eens een kijkje nemen. Wel alcohol toevoegen dan lijkt me
Ik zat te denken aan een centrifuge om het kaf van het koren te scheiden en vervolgens een HPLC of destillatieopstelling om de alcoholfractie op te vangen.quote:
Meer ☱quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man ik voel me best slecht meer drinken of minder?
Minder minder minder.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man ik voel me best slecht meer drinken of minder?
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz morgen maar eens doen planten bier geven
Je hebt gelijk..quote:
Gaan ze kronkelend van groeienquote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz morgen maar eens doen planten bier geven
Je kan nog normaal typen dus het zal wel meevallen tochquote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil graag nuchter zijn maar zie mezelf bedronken in de spiegel.
Wat zegt je moeder ervan al die lege blikken ??quote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil graag nuchter zijn maar zie mezelf bedronken in de spiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |