Hoeveel heb je der gedaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga vaker naar studentensportschooldie mannen van daar
Nice elke dag zuipen als een motherfokkerquote:Op woensdag 16 december 2015 23:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben bijna altijd vrij. Zit in een afterstudiedip.
Ik zou je keihard doen hoor opso !!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet.
FOK!ker Fappen Fusten.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice elke dag zuipen als een motherfokker
Maar wie ben jij? Dan kunnen we vriendjes wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet.
Uiteraard Geerd God!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor straf 10 x de pijltjes uit het dart halen voor Remqo
Ey rustaaaahg! !quote:Op woensdag 16 december 2015 23:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar wie ben jij? Dan kunnen we vriendjes worden
Geerds sidechick.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar wie ben jij? Dan kunnen we vriendjes worden
Ja heb Remqo even gevraagdquote:
Met roomboter ?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zit lekker aan de kerststol met bier
Geen slechte combinatie man.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zit lekker aan de kerststol met bier
Jaquote:
Nee prima combiquote:Op donderdag 17 december 2015 00:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen slechte combinatie man.
Waar komt die ui van jou vandaan?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja heb Remqo even gevraagdEn verdomme Geerd die mij baas noemt mijn dag is gemaakt, ik ben niet waardig tot jou te komen jij staat ver boven mij, Geerd-God!
Maar dat doe ik niet elke keer he, ONZ is mijn gebied niet, dacht even dat het verzoek van Huge kwam, vond het al zo vreemd.quote:
Nice goed voer voor bij het zuipen !! Ik had boerenjongens kruidnagel vanaafquote:
Ook lekkah!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice goed voer voor bij het zuipen !! Ik had boerenjongens kruidnagel vanaaf
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar komt die ui van jou vandaan?
Nee nee is goed Remqo, maar we beschouwen je wel als ee nvriend. Maar excuses...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet elke keer he, ONZ is mijn gebied niet, dacht even dat het verzoek van Huge kwam, vond het al zo vreemd.
Maar goed, ff bagger opruimen op KLB
Heerlijk brie der bij op toast saté in de pan !quote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Scuidward het volgende:
Boerenworsten bij de alcohol x 1000
En daarvoor dank, Café Geerd voelt als een warm nestquote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee nee is goed Remqo, maar we beschouwen je wel als ee nvriend. Maar excuses...
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
En daarvoor dank, Café Geerd voelt als een warm nest
Good life. Ik ben ook aardig wat aangekomen de laatste tijd maar was 2 jaar terug te mager.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heerlijk brie der bij op toast saté in de pan !
Moeders zei al gister keek naar mijn buik jij komt niks te kort he jong?
Jezus, dan ben je de hele dag online geweest?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
001. 366 Sneeuw-Leeuw
IK DOE DE SC EERD AAN
Beetje teveel man.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jezus, dan ben je de hele dag online geweest?
Zie het zo, er kan maar 1 iemand 13e staan.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik sta 13e. Ongeluksgetal kut zooi
Nooit verspillen.. zeker geen gladiatorsquote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo m'n bier laten vallen heb ik het gevoel
Drankmisbruikerquote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo m'n bier laten vallen heb ik het gevoel
En 2 in roosje en mijn tong in Kauai! !quote:Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij houdt altijd een vinger in de pap van je sidechick jatoch?![]()
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit danquote:Op donderdag 17 december 2015 00:17 schreef Scuidward het volgende:
Sowieso niks verspillen, alles opcyclen, zelfs je eigen kots.
Ik denk dat je het ook wel als compost op de markt kan krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit dan
Gastquote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Eigen kots filteren idd. Komt nog best veel bier uit dan
hmm eens een kijkje nemen. Wel alcohol toevoegen dan lijkt mequote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ook wel als compost op de markt kan krijgen.
Geld is opzich geen probleemquote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je wel een apparaat van een paar duizend euro voor nodig, maar dan heb je ook wat.
Aan de compost? Natuurlijk. De planten lusten ook wel wat.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
hmm eens een kijkje nemen. Wel alcohol toevoegen dan lijkt me
Ik zat te denken aan een centrifuge om het kaf van het koren te scheiden en vervolgens een HPLC of destillatieopstelling om de alcoholfractie op te vangen.quote:
Meer ☱quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man ik voel me best slecht meer drinken of minder?
Minder minder minder.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man ik voel me best slecht meer drinken of minder?
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz morgen maar eens doen planten bier geven
Je hebt gelijk..quote:
Gaan ze kronkelend van groeienquote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz morgen maar eens doen planten bier geven
Je kan nog normaal typen dus het zal wel meevallen tochquote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil graag nuchter zijn maar zie mezelf bedronken in de spiegel.
Wat zegt je moeder ervan al die lege blikken ??quote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil graag nuchter zijn maar zie mezelf bedronken in de spiegel.
Ik verduister de bewijzen Geerdje.. Heb in mijn kast een volle fles jenever staan om deze als hij leeg is te vervangen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat zegt je moeder ervan al die lege blikken ??
Nu valt het reuze mee man.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kan nog normaal typen dus het zal wel meevallen toch
Die van mij is gewoon teveel werken etc.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
Moeders hebben alles door is mijn ervaring.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
Moeders hebben alles door is mijn ervaring.
Ze ruikt je adem misschien.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon teveel werken etc.
Held Geerd!!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
En 2 in roosje en mijn tong in Kauai! !
Ben je dronken ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef Geerd het volgende:
Scuidward heeft een lekkere moeder volgens mij !
Strompel soms bezopen van de trap, ze hebben niks door. Gisteren bezopen aan tafel, niks door...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vooral als je op een slaapkamer loopt te zuipen
Lolquote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Strompel soms bezopen van de trap, ze hebben niks door. Gisteren bezopen aan tafel, niks door...
IK MOET DAT als ik een halve liter per dag drink gaat die al zeiken.. En ik tik meer dan een halve per dag...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je je drink gedrag voor je moeder moet verbergen ......
Ja dan moet het wel !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
IK MOET DAT als ik een halve liter per dag drink gaat die al zeiken.. En ik tik meer dan een halve per dag...
Ja want dat is aanstellerij, een halve liter per dag als je dan al alcoholist bent volgens hun, dan heb je toch geen leven meer autoritair regime...quote:
Kinderen hoef ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:49 schreef Scuidward het volgende:
Moet zorgen dat er een lekkere moeder voor mijn kinderen komt.
TERECHT!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kinderen hoef ik niet.
20 jaar lang niet meer kunnen zuipen
Hoezo niet? Die gaan ook gewoon naar bed.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kinderen hoef ik niet.
20 jaar lang niet meer kunnen zuipen
Ja om je om 7 uur weer wakker te maken of ze moeten naar school en in het weekend sporten etc.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die gaan ook gewoon naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |